DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
ik heb sinds het weekend ongelofelijke zin in die dinosauruskoeken van LU maar die zijn hier uit het assortiment gehaald.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Erin Je bent volwassen!!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Sjaantje schreef:Erin Je bent volwassen!!
Kleine meisjes blijven 23!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sjaantje schreef:Maura, hoe durven ze JOU nou in de wacht te zetten
Precies!!! Hoe durven ze!!!
Maar het probleem is opgelost!!! Ik had voor mijn decoder de verkeerde Netwerkid ingesteld! Hoezo dom! Dat zei ik ook tegen hem en hij moest lachen. Tja..... Mensen maken fouten en ik lijk zowaar soms een mens.
Gast- Gast
nou mijn afspraken zitten er gelukkig op voor vandaag.. heel me dag weg!
was ik toch zo straks mijn auto kwijt in de parkeer garage! na 3 etages te hebben gehad, gelukkig gevonden! ik wist gelukkig nog wel hoe ik ongeveer geparkeerd stond maar welke etage hahaha, waren nog 2 jongens die hun auto niet konden vinden, lol. Even later reden zij achter me op de weg, dus net zolang over gedaan als ik haha
was ik toch zo straks mijn auto kwijt in de parkeer garage! na 3 etages te hebben gehad, gelukkig gevonden! ik wist gelukkig nog wel hoe ik ongeveer geparkeerd stond maar welke etage hahaha, waren nog 2 jongens die hun auto niet konden vinden, lol. Even later reden zij achter me op de weg, dus net zolang over gedaan als ik haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Help, ik woon in Groningen!Smikkell schreef:Groningen gaat onderlopen
Gelukkig wel drie hoog
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Geen nieuws gezien? Het water staat al extreem hoog door de zware regenval van de afgelopen dagen en ze verwachten nog meer de komende tijd.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, wordt het toch eens tijd dat ik daar weer mee ga beginnen. Neem aan dat ik gespaard blijf? Het enige wat we hebben is een kanaal. Dat zal allemaal wel meevallen.Suus schreef:Geen nieuws gezien? Het water staat al extreem hoog door de zware regenval van de afgelopen dagen en ze verwachten nog meer de komende tijd.
Gast- Gast
Gelukkig woon ik op de eerste verdieping dan!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Het water staat hier ook erg hoog!
Er ligt ongeveer een meter van onze achtertuin al onderwater
Er ligt ongeveer een meter van onze achtertuin al onderwater
Gast- Gast
Ja dat is altijd leuk in de wacht staan..
Toen ik 2 weken geleden naar de belastingdienst belde werd er gezegd dat er een wachttijd van 2 minuten was... dat werden er 22 minuten
Toen ik 2 weken geleden naar de belastingdienst belde werd er gezegd dat er een wachttijd van 2 minuten was... dat werden er 22 minuten
Gast- Gast
Ik heb een boeren omelet van Weight care en W maakt voor zichzelf een salade met zalm.
Gast- Gast
Dan neem je iets anders_Liv schreef:Ik heb nog een bloemkool liggen, maar heb er niet zo'n zin in.
Ik heb nog niet zo'n honger. Het is ook nog vroeg. Ik kan dus nog van gedachte veranderen..
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: