DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja verschrikkelijk hard.Smikkell schreef:Moet je daar om huilen?Lissa schreef:Het zijn er maar twee! En eentje staat er achter voor het einde van de zin.Vergeet-me-nietje schreef:Zo dat zijn veel puntjes tussen 5 lettersLissa schreef:Met mijn zusje en moeder
In B.re.da.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik heb de pest in. Mijn schoonouders wilden een weekend weg en vroegen of wij mee wilden. Hartstikke leuk, wilden wij wel. Gisteren bleek dat ik niet kan wanneer zij willen gaan en het weekend daarop was niet boekbaar. Nu belde mijn schoonmoeder net dat ze dat weekend dat ik niet kan heeft geboekt en of we dan toch mee konden. Niet dus. En nu mogen mijn zwager en schoonzus mee. Ligt het aan mij of is dat lullig?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lullig niet. Vervelend voor jullie wel.Evy schreef:Ik heb de pest in. Mijn schoonouders wilden een weekend weg en vroegen of wij mee wilden. Hartstikke leuk, wilden wij wel. Gisteren bleek dat ik niet kan wanneer zij willen gaan en het weekend daarop was niet boekbaar. Nu belde mijn schoonmoeder net dat ze dat weekend dat ik niet kan heeft geboekt en of we dan toch mee konden. Niet dus. En nu mogen mijn zwager en schoonzus mee. Ligt het aan mij of is dat lullig?
Gast- Gast
Ik vind het wel lullig dat ze niet naar andere opties hebben gekeken. Maar stel dat jullie wel meekonden, mochten zwager en schoonzus niet mee? Want dat vind ik ergens ook wel een beetje lullig voor hen...
Goedenavond trouwens!
Goedenavond trouwens!
Gast- Gast
Ze hebben die stomme repen van Lila Pause, in de smaak yoghurt aardbei. 3x 210 cal in een pakje. En die heb ik dus alle drie op. En nog meer chocola van de Action.Smikkell schreef:Ik ookStofzuiger schreef:Ik haat Action!
Ik háát Action.
En ik ben al aangekomen nu mijn man vakantie heeft. Al die vervelende uitgebreide ontbijtjes ook
Gast- Gast
+1, voelt het voor hun niet een beetje 'tweede keus' nu?Maple schreef:Ik vind het wel lullig dat ze niet naar andere opties hebben gekeken. Maar stel dat jullie wel meekonden, mochten zwager en schoonzus niet mee? Want dat vind ik ergens ook wel een beetje lullig voor hen...
Zou er ook wel flink de balen in hebben, een leuk weekendje weg en dan niet mee kunnen!
Gast- Gast
Nee, wij kunnen niet en nu mogen zij mee. Ik vind het lullig voor ons en zou het begrijpen als mijn zwager en schoonzus zich tweede keus voelen.
Alex- Ratel
Goedenavond weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, sorry ik vind dit niet lullig. Wel balen voor jullie, dat wel.Evy schreef:Ik heb de pest in. Mijn schoonouders wilden een weekend weg en vroegen of wij mee wilden. Hartstikke leuk, wilden wij wel. Gisteren bleek dat ik niet kan wanneer zij willen gaan en het weekend daarop was niet boekbaar. Nu belde mijn schoonmoeder net dat ze dat weekend dat ik niet kan heeft geboekt en of we dan toch mee konden. Niet dus. En nu mogen mijn zwager en schoonzus mee. Ligt het aan mij of is dat lullig?
Gast- Gast
Dat jij het niet lullig vindt verbaast me niks, Zelda.
Alex- Ratel
Ik vind het ook niet lullig, ik snap wel dat het balen is, maar lullig vind ik niet het juiste woord.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
#Grmbl! Ik loop gewoon compleet vast in mijn sollicitatiebrief en cv. Zo moeilijk kan het toch gewoon niet zijn? Sjongejonge.
Gast- Gast
Sorry? Verklaar je nader?Evy schreef:Dat jij het niet lullig vindt verbaast me niks, Zelda.
Gast- Gast
Vinden jullie Brokeback Mountain ook meevallen wat gayheid betreft ?
Erin- Ratel
Nog nooit gezien.Erin schreef:Vinden jullie Brokeback Mountain ook meevallen wat gayheid betreft ?
Gast- Gast
Zelda zegt ook nog een precies het zelfde als ik.Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gast- Gast
Net 5! Ik zit het nu te kijken, en ja hoor, net wanneer ik het typ Action Jackson moment!
Erin- Ratel
Ik vind dit echt een nare, zure, onnodige reactie. Er zeggen mensen hetzelfde als ik en ik krijg een sneer? Wat heb ik jou misdaan Evy?
Gast- Gast
Ik ga kijken, man is toch wegErin schreef:Net 5! Ik zit het nu te kijken, en ja hoor, net wanneer ik het typ Action Jackson moment!
Gast- Gast
met Heath Ledger
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: