DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
De mijne zit op de bank maar dat ie het leuk vind om te kijken, . Dat gezicht steeds als er een scene aankomt! Maar ja een paar mannen die zoenen, zo erg is dat toch ook weer niet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nu ben je zelf af en toe ook wel van de sneren, zelfs als ik je een compliment geef, maar dit snap ik nu ook even niet.Zelda schreef:Ik vind dit echt een nare, zure, onnodige reactie. Er zeggen mensen hetzelfde als ik en ik krijg een sneer? Wat heb ik jou misdaan Evy?
Gast- Gast
Lejow schreef:met Heath Ledger
Ja zo plus 1! Zo erg dat ie dood is! Vond hem echt een leuke acteur en dan heb ik het niet alleen over zijn uiterlijk!
Erin- Ratel
Smikkell, je laatste post toen je zei dat je fan van me was, die pakte ik heel negatief op. Ik kon daar werkelijk niks positiefs uit halen.Smikkell schreef:Nu ben je zelf af en toe ook wel van de sneren, zelfs als ik je een compliment geef, maar dit snap ik nu ook even niet.Zelda schreef:Ik vind dit echt een nare, zure, onnodige reactie. Er zeggen mensen hetzelfde als ik en ik krijg een sneer? Wat heb ik jou misdaan Evy?
Gast- Gast
Erin schreef:Lejow schreef:met Heath Ledger
Ja zo plus 1! Zo erg dat ie dood is! Vond hem echt een leuke acteur en dan heb ik het niet alleen over zijn uiterlijk!
Ik ook, heb 10 things I hate about you tig keer gekregen vroeger, alleen vanwege hem haha en als hij dan ging lachen, aaaaaaahwwwww
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Erin schreef:Lejow schreef:met Heath Ledger
Ik ook, heb 10 things I hate about you tig keer gekregen vroeger, alleen vanwege hem haha en als hij dan ging lachen, aaaaaaahwwwww
OOOh echt he Lejow! Whahahahaha! Heb je ook Sweat gekeken vroeger? Toen vond ik hem al geweldig!
Erin- Ratel
Goede avond!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gaat je niks aan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hoe is het met jullie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Met mij gaat het redelijk..
Volgens mij is het niet heel gezellig hier, of wel?
Volgens mij is het niet heel gezellig hier, of wel?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Zelda zegt ook nog een precies het zelfde als ik.Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
En van jou had ik het ook al verwacht! Jullie twee zijn het nooit met mij eens, dus vandaar dat ik het verwacht had. En het was niet eens als sneer bedoeld.
Alex- Ratel
Sjaantje!!!!!!!!
Erin- Ratel
Mij wel. Ik wil weten waarom je zo reageert, want zo reageren zonder enige uitleg vind ik gewoon heel erg kinderachtig.Evy schreef:Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Gaat je niks aan.
Gast- Gast
Zie boven. En ik ben niet kinderachtig.
Alex- Ratel
Dat slaat echt werkelijk nergens op. We zijn wel beiden altijd eerlijk en niet van het poepje, schatje wat zielig nou.Evy schreef:Smikkell schreef:Zelda zegt ook nog een precies het zelfde als ik.Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
En van jou had ik het ook al verwacht! Jullie twee zijn het nooit met mij eens, dus vandaar dat ik het verwacht had. En het was niet eens als sneer bedoeld.
Echt, ik snap dat je baalt, maar reageer dat niet op ons af. Je vraagt om onze mening en die krijg je.
Gast- Gast
Mevrouw Erin!!!!!!!!!!!! Hoe is het met u?Erin schreef:Sjaantje!!!!!!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Het kwam anders wel behoorlijk over als een sneer. Ik ben het deze keer eens met Smikkell: je vraagt onze mening en die krijg je. En ik vind het wel degelijk kinderachtig om je zo af te reageren.Evy schreef:Zie boven. En ik ben niet kinderachtig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat slaat echt werkelijk nergens op. We zijn wel beiden altijd eerlijk en niet van het poepje, schatje wat zielig nou.Evy schreef:Smikkell schreef:Zelda zegt ook nog een precies het zelfde als ik.Maple schreef:Evy waar komt die sneer naar Zelda nou ineens vandaan? Komop meid!
Echt, ik snap dat je baalt, maar reageer dat niet op ons af. Je vraagt om onze mening en die krijg je.
Ik reageer helemaal niks op jullie af. Ik geloof direct dat jullie eerlijk zijn, maar jullie zijn het nooit met mij eens dus in dat opzicht had ik verwacht dat jullie dit voorval niet lullig zouden vinden. Nogmaals, het was niet eens als sneer bedoeld.
Alex- Ratel
Zelda schreef:Het kwam anders wel behoorlijk over als een sneer. Ik ben het deze keer eens met Smikkell: je vraagt onze mening en die krijg je. En ik vind het wel degelijk kinderachtig om je zo af te reageren.Evy schreef:Zie boven. En ik ben niet kinderachtig.
Ik reageer me niet af! Djeeez, ik zeg al niks meer.
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Mevrouw Erin!!!!!!!!!!!! Hoe is het met u?Erin schreef:Sjaantje!!!!!!!!
Ik voel me een stuk volwassener, en met u? Nog mijlpalen bereikt vandaag?
Erin- Ratel
Je bent zeker vriendjes met Lejow. Beiden plaatsen jullie de zelfde zin in een ander topic.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent zeker vriendjes met Lejow. Beiden plaatsen jullie de zelfde zin in een ander topic.
Ahhh gutteguttegut! Gaan we het daar weer op gooien? Dat staat er helemaal los van.
Alex- Ratel
Ok sinds ik vandaag volwassen ben geworden: Dames zullen we het hier een beetje gezellig houden!!!
Erin- Ratel
Erin schreef:Ok sinds ik vandaag volwassen ben geworden: Dames zullen we het hier een beetje gezellig houden!!!
Speciaal voor jou? Oké.
Maar eh ... ben je jarig vandaag of heb je gewoon besloten dat je niet meer van de BrEeZaH bent?
Alex- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: