DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Joh Smikkell, doe niet zo achterlijk...
En ja, Evy is mijn vriendin, problemen mee?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Moet ik nu eigenlijk dat -tje achter mijn naam weg laten halen? Volgens mij ben ik stukken ouder dan jij! Maar fijn dat je je er goed bij voeltErin schreef:Ik voel me een stuk volwassener, en met u? Nog mijlpalen bereikt vandaag?Sjaantje schreef:Mevrouw Erin!!!!!!!!!!!! Hoe is het met u?Erin schreef:Sjaantje!!!!!!!!
Nee geen mijlpalen vandaag, lekker rustig dagje gehad. Mag ook wel want ik heb de hele nacht wakker gelegen, pas om 7.30 in slaap gevallen (hmm, da's eigenlijk ook wel een mijlpaal te noemen) en om 9.30 ging de wekker alweer. Vanmiddag met vriendin naar brasserie geweest, lekker eindelijk even de deur uit!
Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Evy schreef:Nee, wij kunnen niet en nu mogen zij mee. Ik vind het lullig voor ons en zou het begrijpen als mijn zwager en schoonzus zich tweede keus voelen.
Aanvankelijk was het dus sowieso wat lullig voor je zwager en schoonzus haha! Maar blijkbaar maken ze er weinig onderscheid in, dat kan natuurlijk ook. Ik vind er weinig lulligs aan eigenlijk. Ze vragen jullie, jullie kunnen niet en zij kunnen het weekend dat jij wel kunt niet boeken. Tja, als zij dan graag weg willen en jullie kunnen niet, houdt het een beetje op. Niets om je rot over te voelen meis.
Gast- Gast
Wie kijkt er hier ook naar Mijn kind is te dik dadelijk?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Wie kijkt er hier ook naar Mijn kind is te dik dadelijk?
Ik kijk geen tv en daar ben ik zo blij om als ik dit soort titels lees
Gast- Gast
Zusje schreef:Evy schreef:Nee, wij kunnen niet en nu mogen zij mee. Ik vind het lullig voor ons en zou het begrijpen als mijn zwager en schoonzus zich tweede keus voelen.
Aanvankelijk was het dus sowieso wat lullig voor je zwager en schoonzus haha! Maar blijkbaar maken ze er weinig onderscheid in, dat kan natuurlijk ook. Ik vind er weinig lulligs aan eigenlijk. Ze vragen jullie, jullie kunnen niet en zij kunnen het weekend dat jij wel kunt niet boeken. Tja, als zij dan graag weg willen en jullie kunnen niet, houdt het een beetje op. Niets om je rot over te voelen meis.
Eens met Zusje.
Het is heel jammer, maar ik vind het niet lullig.
Kabouter- Kletskop
Zusje schreef:Evy schreef:Nee, wij kunnen niet en nu mogen zij mee. Ik vind het lullig voor ons en zou het begrijpen als mijn zwager en schoonzus zich tweede keus voelen.
Ja, maar voor mij voelt het gewoon lullig. Wij worden gevraagd om een weekendje mee te gaan, dat willen ze graag. Dan gaan we boeken en blijken we niet uit de verschillende data te komen en dan worden we zo aan de kant gezet en 'ingeruild' voor mijn zwager en schoonzus. Maar goed, ik zal het me wel weer te persoonlijk aantrekken, mijn man heeft er totaal geen problemen mee en begrijpt het zelfs.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Kabouter schreef:Wie kijkt er hier ook naar Mijn kind is te dik dadelijk?
Ik kijk het.. en heb nu al een raar beeld van die moeder..
Heb voorstukjes gezien..
Dat kind eet omdat ze dood eenzaam is, het antwoord van die moeder: Ja daar kan ik toch niets aan doen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga het niet kijken. Vreselijk programma.
Alex- Ratel
Evy schreef:Zusje schreef:Evy schreef:Nee, wij kunnen niet en nu mogen zij mee. Ik vind het lullig voor ons en zou het begrijpen als mijn zwager en schoonzus zich tweede keus voelen.
Ja, maar voor mij voelt het gewoon lullig. Wij worden gevraagd om een weekendje mee te gaan, dat willen ze graag. Dan gaan we boeken en blijken we niet uit de verschillende data te komen en dan worden we zo aan de kant gezet en 'ingeruild' voor mijn zwager en schoonzus. Maar goed, ik zal het me wel weer te persoonlijk aantrekken, mijn man heeft er totaal geen problemen mee en begrijpt het zelfs.
Ik zou het ook wel jammer vinden. Helemaal omdat het niet echt lijkt of ze naar andere opties gezocht heeft. Als ze nou naar 10 andere weekenden gekeken had en die konden ook niet en ze zou uiteindelijk voor het weekend kiezen dat jullie niet kunnen, zou ik het al heel anders vinden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik snap die ouders ook eigenlijk gewoon niet. Ze zijn (bijna) allemaal zelf te dik (geweest), maar doen het hun eigen kinderen ook aan. En dan als het al te laat is, vinden ze het heel erg voor ze. Je weet toch dat als je kinderen veel en vet eten, ze dik worden?!
Kabouter- Kletskop
Oké, prima! Vinden jullie het ook niet jammer voor mij dat mijn schoonouders het zo geregeld hebben?
En sorry voor degenen die zich aangevallen voelde of denken dat ik mijn boosheid/teleurstelling op hun afreageer, dat is niet zo. En als het zo overkwam, nogmaals sorry, het was ook niet zo bedoeld.
En sorry voor degenen die zich aangevallen voelde of denken dat ik mijn boosheid/teleurstelling op hun afreageer, dat is niet zo. En als het zo overkwam, nogmaals sorry, het was ook niet zo bedoeld.
Alex- Ratel
Nee het was een onderlinge grap, maar begon die oO Oo begonnen me een beetje de keel uit te hangen, en nadat ik al redelijk veel heb gepost vond ik het tijd om volwassen te worden.
Zusje, perfecte timing om binnen te komen!
Zusje, perfecte timing om binnen te komen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar waarom zien jullie het als zo'n verplichting dat ze naar andere data kijken? ZIJ gaan een weekendje weg en jullie MOGEN mee. Jullie kunnen niet, er is naar een andere datum gekeken want die bleek niet boekbaar. Ik vind het wel genoeg eerlijk gezegd. Jammer dat je het misloopt, dat kan ik me voorstellen maar lullig? Nee. Trek het je idd niet persoonlijk aan, je pakt het veel hoger op dan nodig is.
Gast- Gast
Lejow schreef:Joh Smikkell, doe niet zo achterlijk...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19898
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: