DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Moest denken aan de keer dat mijn zus en zwager ook een grote mond hadden en ik toen meer dan 1000 pinda's in dop had verstopt in hun huis. Jaszakken, kopjes, schoenen, in bed, sokkenla, senseo.. bedenk iets waar je een pinda in kunt stoppen en er zat een pinda in. Na maanden werder er nog steeds pinda´s gevonden.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Moest denken aan de keer dat mijn zus en zwager ook een grote mond hadden en ik toen meer dan 1000 pinda's in dop had verstopt in hun huis. Jaszakken, kopjes, schoenen, in bed, sokkenla, senseo.. bedenk iets waar je een pinda in kunt stoppen en er zat een pinda in. Na maanden werder er nog steeds pinda´s gevonden.
Bij jou haal ik weer andere streken uit.. Maak je geen zorgen!
Edit: om mijn werk heb ik de baby's wel eens expres het verkeerde naamshirt aangegeven. Arme ouders
Laatst aangepast door Smikkell op ma 2 jan 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, zo kom je nog eens wat te weten over je eigen woonplaats...Lejow schreef:Zo bizar, dat jongetje dat inCuijck(?) Cuijk is neergeschoten tijdens het afsteken van vuurwerk... Niemand heeft enig idee waar het vandaan komt, of heeft iets gezien..
Goeie avond trouwens, hoe is het met jullie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha Smikkel! Is goed, ik neem een zak pinda's mee naar jouw huis .
Maar hou het maar bij briefjes in mijn huis . Ik vind briefjes leuk!
Gast- Gast
Gezien bovenstaande streken vraag ik me ernstig af of Smikkie zich wel aan gemaakte afspraken zal houdenStofzuiger schreef:Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Ik wilde even zeggen dat mijn huis niet groot genoeg is voor 1000 pinda's, maar dat soort dingen moet ik dus niet gaan roepen..Zusje schreef:Hahahaha Smikkel! Is goed, ik neem een zak pinda's mee naar jouw huis .
Okee, wedden dat je geen 1000 bollen mooie wol en katoen in mijn huis kunt verstoppen
Gast- Gast
Whaha!Smikkell schreef:Mag ik even lachen. In de Unox nieuwjaarsduikmuts staat dat je hem moet wassen met Robijn fleur en fijn. Hilarische reclamestunt. Lang leven Unilever!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wilde even zeggen dat mijn huis niet groot genoeg is voor 1000 pinda's, maar dat soort dingen moet ik dus niet gaan roepen..Zusje schreef:Hahahaha Smikkel! Is goed, ik neem een zak pinda's mee naar jouw huis .
Okee, wedden dat je geen 1000 bollen mooie wol en katoen in mijn huis kunt verstoppen
Grapjas . Je hebt nog steeds al honderd keer niet de nummers aan mij doorgegeven trouwens .
Gast- Gast
En jij denkt dat ik dat niet gelijk zie?!Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Edit: om mijn werk heb ik de baby's wel eens expres het verkeerde naamshirt aangegeven. Arme ouders
Gast- Gast
Zo anders loop ik even achter...Vergeet-me-nietje schreef:Whaha!Smikkell schreef:Mag ik even lachen. In de Unox nieuwjaarsduikmuts staat dat je hem moet wassen met Robijn fleur en fijn. Hilarische reclamestunt. Lang leven Unilever!
Gast- Gast
Nee, in het geval van jouw mannen denk ik dat het wel opvalt. Zeker bij de mama.Stofzuiger schreef:En jij denkt dat ik dat niet gelijk zie?!Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Gast- Gast
Ze hebben een totaal andere oogopslag en karakter, dus dat herken je gelijk!Smikkell schreef:Nee, in het geval van jouw mannen denk ik dat het wel opvalt. Zeker bij de mama.Stofzuiger schreef:En jij denkt dat ik dat niet gelijk zie?!Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Denkt nog even na over de meeting met Smik. Tenzij ze oke is met de voorgaande afspraken..Smikkell schreef:Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Gast- Gast
Gast- Gast
Was lastig een foto te maken, de hond liep iedere keer langs en die móéten ze volgen, ookal loopt ie 250x langs...
Gast- Gast
Heb ik nou nét een foto gemist?
Sjaantje schreef:Heb ik nou nét een foto gemist?
+1 ...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gast- Gast
Aaaaaaah! Ik wil weer kroelen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Snap ik, Stofzuiger Maar ik heb m gezien, wat een schatjes!!! En zo op het eerste gezicht lijken ze echt wel enorm op elkaar!
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: