DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:BSmikkell schreef:Ik ben echt een groot fan van Zelda
Deel het waarom
Grote relnicht dat het is..Zelda schreef:Wat was er in het biechttopic gaande?
Ze wil werkelijk niets missen en posts als hierboven zijn heerlijk. Als ze wel online is tijdens een rel, is ze er ook als de kippen bij. Of ze nou al actief was in dat topic of niet. Het mooiste is dat ze dan meestel een houding aanneemt vol afkeur van rellen en met name vooral tegen één partij. Dat is toch eigenlijk fantastisch
Gast- Gast
Eigenlijk wel!Zelda schreef:Haha mag ik vragen waarom? Is dat een compliment?Smikkell schreef:Ik ben echt een groot fan van Zelda
Gast- Gast
Reva schreef:Maar waarom zeg je dat ik heb gezegd dat je normaal moet doen en dat gaat over je verliefd zijn op een 21jarige? Je weet dondersgoed dat dat niet over dat feitje ging maar haalt dat wel op die manier aan in het biechttopic. Heel flauw. Jij bent nog altijd zelf degene die een oordeel over zijn leeftijd had vanaf het begin. Mijn opmerking dat je eens een poging moet doen normaal te doen heeft betrekking tot je eeuwige tegenstrijdigheden, je bizarre omgang met mannen, met jezelf, je eeuwige manipulatie, je narcistische gedrag, je schreeuw om aandacht en je daarvoor laten gebruiken en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Dan snap ik jouw woorden beter, dan ik ze in eerste instantie heb geinterpreteerd. Maar ik ben het niet eens met de denkwijze die jij over mij hebt. Ik laat me namelijk niet gebruiken. En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn. Het klopt dat ik tegen het leeftijdsverschil ben en nog steeds. We hebben daarom ook afgesproken om in 2012 wel te zien waar het schip strand. Ik heb het verder ook niemand verteld, buiten het forum om, omdat het echt heel pril is en juist omdat het leeftijdsverschil is, verschillende fasen in het leven en ik weet niet of ik daar wel mee om kan gaan. Maar hij is gewoon echt zo leuk, dat ik het gewoon een kans wil geven.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:BSmikkell schreef:Ik ben echt een groot fan van Zelda
Deel het waaromGrote relnicht dat het is..Zelda schreef:Wat was er in het biechttopic gaande?
Ze wil werkelijk niets missen en posts als hierboven zijn heerlijk. Als ze wel online is tijdens een rel, is ze er ook als de kippen bij. Of ze nou al actief was in dat topic of niet. Het mooiste is dat ze dan meestel een houding aanneemt vol afkeur van rellen en met name vooral tegen één partij. Dat is toch eigenlijk fantastisch
Gast- Gast
OMGMaura schreef:Reva schreef:Maar waarom zeg je dat ik heb gezegd dat je normaal moet doen en dat gaat over je verliefd zijn op een 21jarige? Je weet dondersgoed dat dat niet over dat feitje ging maar haalt dat wel op die manier aan in het biechttopic. Heel flauw. Jij bent nog altijd zelf degene die een oordeel over zijn leeftijd had vanaf het begin. Mijn opmerking dat je eens een poging moet doen normaal te doen heeft betrekking tot je eeuwige tegenstrijdigheden, je bizarre omgang met mannen, met jezelf, je eeuwige manipulatie, je narcistische gedrag, je schreeuw om aandacht en je daarvoor laten gebruiken en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Dan snap ik jouw woorden beter, dan ik ze in eerste instantie heb geinterpreteerd. Maar ik ben het niet eens met de denkwijze die jij over mij hebt. Ik laat me namelijk niet gebruiken. En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn. Het klopt dat ik tegen het leeftijdsverschil ben en nog steeds. We hebben daarom ook afgesproken om in 2012 wel te zien waar het schip strand. Ik heb het verder ook niemand verteld, buiten het forum om, omdat het echt heel pril is en juist omdat het leeftijdsverschil is, verschillende fasen in het leven en ik weet niet of ik daar wel mee om kan gaan. Maar hij is gewoon echt zo leuk, dat ik het gewoon een kans wil geven.
Gast- Gast
Zelda schreef:Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelda schreef:Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heb je het tegen mij???Zelda schreef:Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.
Gast- Gast
Snap niet helemaal waar het vandaan komt.Zelda schreef:Wat valt er niet aan te snappen?
Gast- Gast
Zelda schreef:Wat valt er niet aan te snappen?
Voor de geloofwaardigheid van je post is de toon vrij fel
Gast- Gast
Ow, ik was dus niet de enige die dat dacht..Reva schreef:Zelda schreef:Wat valt er niet aan te snappen?
Voor de geloofwaardigheid van je post is de toon vrij fel
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn.
Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen.
Zo en nu ga ik eens even wat anders doen.
Gast- Gast
Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over .
Zo, en nu allemaal weer lief zijn
Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt .
Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt .
Gast- Gast
Vlg mij zet jij dit nu neer als feitMaura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen.
Gast- Gast
Ow, maar ik meende het eigenlijk wel..Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over .
Gast- Gast
Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?Maura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Gast- Gast
Smik, pak je agenda, mijn keuken is ook een rommel, dus ik wil je heel graag meeten!Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over .
Doe je ook badkamers?
Gast- Gast
Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je
Gast- Gast
Precies. Ik durf hem niet te veranderen want ben bang voor wat er dan komen gaatZusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je
Gast- Gast
Mogen we deZusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: