Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 2 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:32

Reva schreef:B
Smikkell schreef:Ik ben echt een groot fan van Zelda bounce

Deel het waarom :P

Zelda schreef:Wat was er in het biechttopic gaande? DagCafé - Pagina 2 827601
Grote relnicht dat het is.. laughcry
Ze wil werkelijk niets missen en posts als hierboven zijn heerlijk. Als ze wel online is tijdens een rel, is ze er ook als de kippen bij. Of ze nou al actief was in dat topic of niet. Het mooiste is dat ze dan meestel een houding aanneemt vol afkeur van rellen en met name vooral tegen één partij. Dat is toch eigenlijk fantastisch bounce

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:33

Zelda schreef:
Haha mag ik vragen waarom? Is dat een compliment? laughcry
Eigenlijk wel!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:34

Reva schreef:Maar waarom zeg je dat ik heb gezegd dat je normaal moet doen en dat gaat over je verliefd zijn op een 21jarige? Je weet dondersgoed dat dat niet over dat feitje ging maar haalt dat wel op die manier aan in het biechttopic. Heel flauw. Jij bent nog altijd zelf degene die een oordeel over zijn leeftijd had vanaf het begin. Mijn opmerking dat je eens een poging moet doen normaal te doen heeft betrekking tot je eeuwige tegenstrijdigheden, je bizarre omgang met mannen, met jezelf, je eeuwige manipulatie, je narcistische gedrag, je schreeuw om aandacht en je daarvoor laten gebruiken en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.

Dan snap ik jouw woorden beter, dan ik ze in eerste instantie heb geinterpreteerd. Maar ik ben het niet eens met de denkwijze die jij over mij hebt. Ik laat me namelijk niet gebruiken. En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn. Het klopt dat ik tegen het leeftijdsverschil ben en nog steeds. We hebben daarom ook afgesproken om in 2012 wel te zien waar het schip strand. Ik heb het verder ook niemand verteld, buiten het forum om, omdat het echt heel pril is en juist omdat het leeftijdsverschil is, verschillende fasen in het leven en ik weet niet of ik daar wel mee om kan gaan. Maar hij is gewoon echt zo leuk, dat ik het gewoon een kans wil geven.

Gast
Gast

Eh oké, dank je..... laughcry

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Reva schreef:B

Deel het waarom :P

Zelda schreef:Wat was er in het biechttopic gaande? DagCafé - Pagina 2 827601
Grote relnicht dat het is.. laughcry
Ze wil werkelijk niets missen en posts als hierboven zijn heerlijk. Als ze wel online is tijdens een rel, is ze er ook als de kippen bij. Of ze nou al actief was in dat topic of niet. Het mooiste is dat ze dan meestel een houding aanneemt vol afkeur van rellen en met name vooral tegen één partij. Dat is toch eigenlijk fantastisch bounce
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:36

Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:37

Maura schreef:
Reva schreef:Maar waarom zeg je dat ik heb gezegd dat je normaal moet doen en dat gaat over je verliefd zijn op een 21jarige? Je weet dondersgoed dat dat niet over dat feitje ging maar haalt dat wel op die manier aan in het biechttopic. Heel flauw. Jij bent nog altijd zelf degene die een oordeel over zijn leeftijd had vanaf het begin. Mijn opmerking dat je eens een poging moet doen normaal te doen heeft betrekking tot je eeuwige tegenstrijdigheden, je bizarre omgang met mannen, met jezelf, je eeuwige manipulatie, je narcistische gedrag, je schreeuw om aandacht en je daarvoor laten gebruiken en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.

Dan snap ik jouw woorden beter, dan ik ze in eerste instantie heb geinterpreteerd. Maar ik ben het niet eens met de denkwijze die jij over mij hebt. Ik laat me namelijk niet gebruiken. En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn. Het klopt dat ik tegen het leeftijdsverschil ben en nog steeds. We hebben daarom ook afgesproken om in 2012 wel te zien waar het schip strand. Ik heb het verder ook niemand verteld, buiten het forum om, omdat het echt heel pril is en juist omdat het leeftijdsverschil is, verschillende fasen in het leven en ik weet niet of ik daar wel mee om kan gaan. Maar hij is gewoon echt zo leuk, dat ik het gewoon een kans wil geven.
OMG laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:37

Zelda schreef:Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.
scratch

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 2 jan 2012 - 6:40

Smikkell schreef:
Zelda schreef:Het scheelt dat jouw mening over mij mij echt geen flikker interesseert.
scratch

+1.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:41

Wat valt er niet aan te snappen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:42

Heb je het tegen mij??? :shock:

Gast
Gast

Zelda schreef:Wat valt er niet aan te snappen?
Snap niet helemaal waar het vandaan komt.

Gast
Gast

Voor de geloofwaardigheid van je post is de toon vrij fel laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:43

Reva schreef:

Voor de geloofwaardigheid van je post is de toon vrij fel laughcry
Ow, ik was dus niet de enige die dat dacht.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:44

Ik zeg nog eens dat ik iemand leuk vind.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:45

Smikkell schreef:Ik zeg nog eens dat ik iemand leuk vind.. Neutral
hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:50

Smikkell schreef:
Maura schreef:
Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.

En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn.
OMG laughcry

Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen. Wink

Zo en nu ga ik eens even wat anders doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:50

Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over Very Happy.

Zo, en nu allemaal weer lief zijn angel

Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt I love you.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:52

Maura schreef:
Smikkell schreef:
Maura schreef:
Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.

OMG laughcry

Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen. Wink

Vlg mij zet jij dit nu neer als feit Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:53

Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over Very Happy.

Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt I love you.
Ow, maar ik meende het eigenlijk wel..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:55

Maura schreef:
Smikkell schreef:
Maura schreef:

OMG laughcry

Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:56

Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over Very Happy.

Smik, pak je agenda, mijn keuken is ook een rommel, dus ik wil je heel graag meeten!

Doe je ook badkamers? angel

Gast
Gast

Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je laughcry

Gast
Gast

Zusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je laughcry
Precies. Ik durf hem niet te veranderen want ben bang voor wat er dan komen gaat laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:57

Zusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je laughcry
Mogen we de vreemde onbekende meneer (we moeten wel beleefd blijven, misschien leest ie mee) dan als smiley? Please?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: