DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ow, ik wil best je keuken doen als ik dan ook drie dagen bij je mag blijven en we taarten gaan bakken en drankjes gaan drinken enz. En ik lekker in je bed mag blijven liggen terwijl jij hard aan het werk bentStofzuiger schreef:Smik, pak je agenda, mijn keuken is ook een rommel, dus ik wil je heel graag meeten!Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over .
Zo, en nu allemaal weer lief zijn
Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt .
Doe je ook badkamers?
Badkamers. Nee, ik doe die van mezelf niet eens!
Gast- Gast
Maura, je weet nog wel dat je een week geleden verklaarde dat toen je zelf zei een lover te hebben, dat dat absoluut niet die jonge jongen was? Of is dat ook een mening?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?Maura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
En wil al helemaal niet de middelpunt van belangstelling zijn.
Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen.
Zo en nu ga ik eens even wat anders doen.
Lieve smikkell, lees Reva's post dan nog even na. Want dat staat er echt, naast dat ik narcistische trekjes heb. Etc.
Gast- Gast
Tuurlijk Smik!Smikkell schreef:Ow, ik wil best je keuken doen als ik dan ook drie dagen bij je mag blijven om schoon te maken en ik taarten voor je ga bakken en drankjes voor je inschenken enz. En dan mag je lekker in bed blijven liggen terwijl ik hard aan het werk benStofzuiger schreef:Smik, pak je agenda, mijn keuken is ook een rommel, dus ik wil je heel graag meeten!Zusje schreef:Kom op Smikkel, zo heel aardig kwam jouw post nou ook niet over .
Zo, en nu allemaal weer lief zijn
Ik heb echt KEIHARD gewerkt vandaag terwijl Smikkel met haar dikke billen in mijn nest lag te slapen... Pijnlijk hoor! Wel lief dat ze heel de keuken aan kant heeft gemaakt .
Doe je ook badkamers?
Badkamers. Graag, ik doe die van mezelf ook vaak!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Precies. Ik durf hem niet te veranderen want ben bang voor wat er dan komen gaatZusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je
Hahaha dan moet ik weer zo hard lachen dat het zeer doet dus ik doe het niet meer hoor... Of ik moet SoCo gedronken hebben maar dat mag volgens het briefje niet .
Gast- Gast
Reva schreef:Maura, je weet nog wel dat je een week geleden verklaarde dat toen je zelf zei een lover te hebben, dat dat absoluut niet die jonge jongen was? Of is dat ook een mening?
Het is in zoverre een feit, dat ik het niet een week geleden, maar zeer zeker twee weken geleden heb gezegd.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?Maura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Reva geeft haar mening en ik vertel hoe het werkelijk zit. Lijkt me geen OMG waard. Want het zijn geen feiten wat Reva verteld, maar meningen.
Lieve smikkell, lees Reva's post dan nog even na. Want dat staat er echt, naast dat ik narcistische trekjes heb. Etc.
Maura, Reva zegt iets anders dan jij. Als Calimero in het midden staan is toch wel iets anders dan in het middelpunt van de belangstelling staan... Of begrijp ik het nu verkeerd? Volgens mij proberen ze je op dat verschil te wijzen, zonder daarin duidelijk te zijn .
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?Maura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Belangstelling staat er dus niet
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura, je weet nog wel dat je een week geleden verklaarde dat toen je zelf zei een lover te hebben, dat dat absoluut niet die jonge jongen was? Of is dat ook een mening?
Het is in zoverre een feit, dat ik het niet een week geleden, maar zeer zeker twee weken geleden heb gezegd.
Vorige week zaterdag is in mijn agenda geen twee weken terug. Maar prima, Maura, we houden jouw waarheid aan.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Smikkell schreef:Maar zie je het dan echt niet? Het verschil tussen wat Reva zegt en wat jij blijkbaar leest?Maura schreef:Smikkell schreef:OMGMaura schreef:Reva schreef: en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
Belangstelling staat er dus niet
Er staat:
Reva schreef:Maar waarom zeg je dat ik heb gezegd dat je normaal moet doen en dat gaat over je verliefd zijn op een 21jarige? Je weet dondersgoed dat dat niet over dat feitje ging maar haalt dat wel op die manier aan in het biechttopic. Heel flauw. Jij bent nog altijd zelf degene die een oordeel over zijn leeftijd had vanaf het begin. Mijn opmerking dat je eens een poging moet doen normaal te doen heeft betrekking tot je eeuwige tegenstrijdigheden, je bizarre omgang met mannen, met jezelf, je eeuwige manipulatie, je narcistische gedrag, je schreeuw om aandacht en je daarvoor laten gebruiken en vervolgens als calimero in het midden gaan staan en naar een ander wijzen.
En dat staat kennelijk voor mij gelijk aan in de middelpunt van belangstellign staan.
Gast- Gast
Nieuwe gekocht? Heb geen interesse, mijn keuken staat ook nog maar 6,5 jaar.Reva schreef:Ik heb trouwens ook nog een keuken in de aanbieding.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Nieuwe gekocht? Heb geen interesse, mijn keuken staat ook nog maar 6,5 jaar.Reva schreef:Ik heb trouwens ook nog een keuken in de aanbieding.
Die van mij twee jaar, maar is wel rood dus dat is denk ik negatief voor de waarde..
Gast- Gast
Hier staat toch dat het niet die jonge jongen is?Maura schreef:Nee, het is zeer zeker niet de jonge jongen. Het is de betere vriend van mijn broertje. Deze week zijn we bijna elke avond van de week samengeweest. Het probleem is alleen dat ik hem heel leuk vind als hij er is, maar als hij weg is, dan mis ik hem niet. En ik mag hem heel erg graag, maar ik ben niet verliefd. Ik hoop gewoon in 2012 echt verliefd te wordenSmikkell schreef:Mau heeft een lover inderdaad. En eerder schreef je nog dat je hoopte in 2012 iemand te ontmoeten, toch? Dat is snel gegaan dan.Ibbel schreef:Mau lover?? Mis ik wat?
Is het die jonge jongen?
Maar inderdaad, het is erg ingewikkeld..
Maura schreef:Mijn lover en ik hadden geen seks. Achteraf heel normaal, want hij had nog nooit seks gehad. Dus ik heb voor het eerst seks gehad met hem. Of hij met mij. Dat is toch fucking slecht. Had liever gehad dat hij een echte herinnering had gehad.Smikkell schreef:Dus die van gister 20.00 uur was een ander? Op de dag dat lover bij je was en ook ex op de bank heeft gezeten samen met lover? 24 uur nadat je besloot die ander niet meer te zien?Maura schreef:Ik heb hem vannacht ontmaagd en daar voel ik me ook al kut overSmikkell schreef:Maar ze hebben wel seks. tenminste, ik neem aan dat hij het is uit het laatste keer seks topicIbbel schreef:Ok lover is dus geen vriendje
Edit, dat is weer een ander.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 2 jan 2012 - 7:30; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Precies. Ik durf hem niet te veranderen want ben bang voor wat er dan komen gaatZusje schreef:Smikkel is verliefd op de vreemde meneer, je houdt hem als avatar he? En zo niet, pas ik hem gewoon weer aan voor je
Hahaha dan moet ik weer zo hard lachen dat het zeer doet dus ik doe het niet meer hoor... Of ik moet SoCo gedronken hebben maar dat mag volgens het briefje niet .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Oh drinken we geen alcohol meer? Ik mag pas 6 maart weer
Wat jonguh. Ik moet wel. Denk aan mijn Ib, euh jurkje aan de muur..
Gast- Gast
Denk aan je geweten.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Oh drinken we geen alcohol meer? Ik mag pas 6 maart weer
Wat jonguh. Ik moet wel. Denk aan mijn Ib, euh jurkje aan de muur..
Ik drink geen alcohol meer, maar heb het niet over wanneer. Kan nu zijn, kan ooit zijn. Ik laat het nog even in het midden
Gast- Gast
Nee, mag niet van Smikkel. Zij heeft er een briefje op geplakt dat ik het niet mag pakken omdat ik genoeg gehad heb tssss...
Gast- Gast
Mag ik even lachen. In de Unox nieuwjaarsduikmuts staat dat je hem moet wassen met Robijn fleur en fijn. Hilarische reclamestunt. Lang leven Unilever!
Gast- Gast
Zusje schreef:Nee, mag niet van Smikkel. Zij heeft er een briefje op geplakt dat ik het niet mag pakken omdat ik genoeg gehad heb tssss...
Zo, dat zijn heftige maatregelen ja
Hee Bruce!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik even lachen. In de Unox nieuwjaarsduikmuts staat dat je hem moet wassen met Robijn fleur en fijn. Hilarische reclamestunt. Lang leven Unilever!
Gast- Gast
Ik had nog veel meer briefjes willen plakken, maar ach, komen nog genoeg gelegenheden en ik wacht even tot na de keer dat Zusje hier is geweest deze maand
Moest denken aan de keer dat mijn zus en zwager ook een grote mond hadden en ik toen meer dan 1000 pinda's in dop had verstopt in hun huis. Jaszakken, kopjes, schoenen, in bed, sokkenla, senseo.. bedenk iets waar je een pinda in kunt stoppen en er zat een pinda in. Na maanden werder er nog steeds pinda´s gevonden.
Moest denken aan de keer dat mijn zus en zwager ook een grote mond hadden en ik toen meer dan 1000 pinda's in dop had verstopt in hun huis. Jaszakken, kopjes, schoenen, in bed, sokkenla, senseo.. bedenk iets waar je een pinda in kunt stoppen en er zat een pinda in. Na maanden werder er nog steeds pinda´s gevonden.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: