DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Dan moet je het wel aan beide kanten besmeren, dat glijd het beter.Smikkell schreef:Aandacht van een toastje?Vergeet-me-nietje schreef:We kunnen 't ook wel over mijn keel hebben hoor, Stofzuiger, als je dat liever hebt. Die is namelijk heel zielig vandaag dus kan wel wat extra aandacht gebruiken.
Gast- Gast
Scharrel had ook altijd wel wat tegen mijn keelpijn zei hij
Laatst aangepast door Smikkell op ma 2 jan 2012 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Trachitol?Smikkell schreef:S. had ook altijd wel wat tegen mijn keelpijn zei hij
Gast- Gast
Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Gast- Gast
Dat zei ik dan altijd weer tegen mijn scharrel.Vergeet-me-nietje schreef:Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Gast- Gast
En dan legde 'ie braaf nog een ei?Smikkell schreef:Dat zei ik dan altijd weer tegen mijn scharrel.Vergeet-me-nietje schreef:Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Gast- Gast
Of de toast als lepeltje gebruiken om de salade, filet oid te scheppen, da's nog beter.Vergeet-me-nietje schreef:Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Ik heb al de hele avond zin in slagroomijs met warme kersen, maar heb ik niet in huis. En komkommer met chilisaus, heb ik ook niet. Kaassouflee met pindasaus, heb ik ook niet. Donkerbruin brood met verse kaas en jam, heb ik ook niet.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:En dan legde 'ie braaf nog een ei?Smikkell schreef:Dat zei ik dan altijd weer tegen mijn scharrel.Vergeet-me-nietje schreef:Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Kippig figuur dan haha!
Gast- Gast
Dan heb je ook niet veel Wij hebben nog een potje slagroom staan dat op moet voor woensdag. Moet nog ff bedenken wat ik daarmee kan doen...
Gast- Gast
Bah!Vergeet-me-nietje schreef:Dan heb je ook niet veel Wij hebben nog een potje slagroom staan dat op moet voor woensdag. Moet nog ff bedenken wat ik daarmee kan doen...
Gast- Gast
Ook 1 dag voordat slagroom over datum is, is het nog lekker hoor. Tenzij je sowieso al niet van slagroom houdt natuurlijkSmikkell schreef:Bah!Vergeet-me-nietje schreef:Dan heb je ook niet veel Wij hebben nog een potje slagroom staan dat op moet voor woensdag. Moet nog ff bedenken wat ik daarmee kan doen...
Gast- Gast
Ik heb wel ideeen, maar het forum is voor alle leeftijden. Sorry.Vergeet-me-nietje schreef:Dan heb je ook niet veel Wij hebben nog een potje slagroom staan dat op moet voor woensdag. Moet nog ff bedenken wat ik daarmee kan doen...
Gast- Gast
Ik mis weer alle pret. Stomme vriezer.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:Of de toast als lepeltje gebruiken om de salade, filet oid te scheppen, da's nog beter.Vergeet-me-nietje schreef:Whaha toastje aan twee kanten besmeren Maareuh, nee geen toastje, dank u. Heb wel trek, maar ga zo slapen. Maar de aandacht van jullie is bijzonder fijn, gimme more, gimme more!
Ik heb al de hele avond zin in slagroomijs met warme kersen, maar heb ik niet in huis. En komkommer met chilisaus, heb ik ook niet. Kaassouflee met pindasaus, heb ik ook niet. Donkerbruin brood met verse kaas en jam, heb ik ook niet.
Door jouw post en de post over de slagroom moet ik aan dit lijstje denken wat ze opnoemt..
Gast- Gast
Croutons kun je maken zonder vriezerEvy schreef:Ik mis weer alle pret. Stomme vriezer.
Gast- Gast
Oh djiez, dit kan ik niet meer aan hoor. Stelletje viespeuken. Ik ga maar gauw naar bed! Tschüsssss
Gast- Gast
Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
Gast- Gast
Welterusten Bruce.Vergeet-me-nietje schreef:Oh djiez, dit kan ik niet meer aan hoor. Stelletje viespeuken. Ik ga maar gauw naar bed! Tschüsssss
Gast- Gast
En je hebt een avond vrij?Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Croutons kun je maken zonder vriezerEvy schreef:Ik mis weer alle pret. Stomme vriezer.
Niet!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
En daar zit je niet op te wachten?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mijn poes is dood, dat weet je toch?Smikkell schreef:En je hebt een avond vrij?Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
En daar zit je niet op te wachten?
Gast- Gast
Dan heeft je man zeker een kater.Stofzuiger schreef:Mijn poes is dood, dat weet je toch?Smikkell schreef:En je hebt een avond vrij?Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: