DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Die heb je hier niet bij nodig hoor..Stofzuiger schreef:Mijn poes is dood, dat weet je toch?Smikkell schreef:En je hebt een avond vrij?Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
Pijpen is ook goede rouwverwerking..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:.oOErinOo. schreef:Stofzuiger schreef:Filmpje kijk ik morgen wel, ik ben bang dat de inhoud mijn man op ideeen brengt.
En daar zit je niet op te wachten?
Vooral niet doen dan...
Laatst aangepast door .oOErinOo. op ma 2 jan 2012 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:Cindy snapt het niet meer...
Ssssst!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ladies, ik wens jullie een goede nachtrust, ik ga lekker in bed de rest van de finale darts afkijken.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Erin- Ratel
Sttt... niet doorvertellen hoor, maar het is geen foto van Smik. Gewoon een plaatje van internet..oOErinOo. schreef:Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Gast- Gast
Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
Alles wat ik typ klinkt heel wijs he.oOErinOo. schreef:Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Gast- Gast
Trusten Cindy!Stofzuiger schreef:Truste blondje!Burn schreef:Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
Veel dingen ook wel heel smerigSmikkell schreef:Alles wat ik typ klinkt heel wijs he.oOErinOo. schreef:Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Gast- Gast
Burn schreef:Trusten Cindy!Stofzuiger schreef:Truste blondje!Burn schreef:Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Veel dingen ook wel heel smerigSmikkell schreef:Alles wat ik typ klinkt heel wijs he.oOErinOo. schreef:Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Gast- Gast
Zin in banana chips? Chocola? Flesvoeding? Fruithapje?Smikkell schreef:Heb honger!
Gast- Gast
Na dat filmpje even geen honger meer.Stofzuiger schreef:Zin in banana chips? Chocola? Flesvoeding? Fruithapje?Smikkell schreef:Heb honger!
Enige dat ik in huis heb is terugblik erwtensoep.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Sttt... niet doorvertellen hoor, maar het is geen foto van Smik. Gewoon een plaatje van internet..oOErinOo. schreef:Ja Smik ik kijk heel anders naar je sinds deze foto hebt!
Serieus?? Ik vond het wel een wijze man
Erin- Ratel
Burn schreef:Trusten Cindy!Stofzuiger schreef:Truste blondje!Burn schreef:Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Ik voel een naamsverandering aankomen!
Erin- Ratel
Kijk uit waar je om vraagt..oOErinOo. schreef:Burn schreef:Trusten Cindy!Stofzuiger schreef:Truste blondje!Burn schreef:Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kijk uit waar je om vraagt..oOErinOo. schreef:Burn schreef:Trusten Cindy!Stofzuiger schreef:Truste blondje!Burn schreef:Ik ga ook pitten! Trusten ladies!
Volgens mij kan ik beter mijn mond houden inderdaad
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Spreken is met gevaar op een zilvervisje in je mond tijdens het douchen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Spreken is met gevaar op een zilvervisje in je mond tijdens het douchen...
Gast- Gast
Wie kent het spreekwoord niet.Stofzuiger schreef:Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Spreken is met gevaar op een zilvervisje in je mond tijdens het douchen...
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: