DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Het is: Je zit te klieren of je zit me te pesten.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
Gast- Gast
nee, kijk maar naar de orignele post. Je hebt wat te veel weggehaald van de codes.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
[quote="Zusje"] moet er nog tussen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het is: Je zit te klieren of je zit me te pesten.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
Edit: al zou ik TE onderstrepen en niet KLIEREN.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het is: Je zit te klieren of je zit me te pesten.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
jij wilde iedereen verassen, jonguh!
Gast- Gast
Boehwhahahahahahah!Reva schreef:Stofzuiger schreef:Het is: Je zit te klieren of je zit me te pesten.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
jij wilde iedereen verassen, jonguh!
Gast- Gast
Ik ben nog zo lief dat ik je niet terug verast heb. En ook niet tien van mijn vrienden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben nog zo lief dat ik je niet terug verast heb. En ook niet tien van mijn vrienden.
Laatst aangepast door Reva op ma 2 jan 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Omdat je anti anti depressiva bent?Reva schreef:Ik krijg op whatsapp de vraag waarom ik geen anti– depressiva slik.. En thanks
Gast- Gast
Mijn welgemeende excuses *knielt neer op haar nieuwe knietjes* want schijnbaar ben ik één van de vrouwen die niet zo goed is in multitasken...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maar je kan ondertussen best zwanger worden van een ander hoor. Dat je hart bij de een ligt, betekend niet dat het zaad van de ander niet gewoon je eicel kan bereiken. Je eicel doet niet aan liefde.[/quote]Smikkell schreef:Tuurlijk, maar je snapt dan ook wel hoe lang de rest op zich gaat laten wachten
Mijn hart ligt daar niet compleet, anders zou ik ook niet met de nachtbushaltejongen willen afspreken toch? Maar iets in me wacht stiekem nog steeds wel een beetje ja. Ik geloof dat het gewoon niet zo handig is om dit jaar zwanger te worden, gezien mijn werk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij bent lekker bezig, Sjaan!Sjaantje schreef:Zie je... sommige 'mannen' weten wel hoe het werktSmikkell schreef:Maar je kan ondertussen best zwanger worden van een ander hoor. Dat je hart bij de een ligt, betekend niet dat het zaad van de ander niet gewoon je eicel kan bereiken. Je eicel doet niet aan liefde.
Die man wil ik niet
Gast- Gast
Wederom excuus, zie verklaring in mijn vorige post...Stofzuiger schreef:Het is: Je zit te klieren of je zit me te pesten.Sjaantje schreef:Je zit me gewoon te klieren!
Zolang je dat soort dingen niet via PM krijgt..Reva schreef:Ik krijg op whatsapp de vraag waarom ik geen anti– depressiva slik.. En thanks
Edit: Kruimeldief heeft hier niets mee te maken.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 2 jan 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Mijn welgemeende excuses *knielt neer op haar nieuwe knietjes* want schijnbaar ben ik één van de vrouwen die niet zo goed is in multitasken...
Het is blijkbaar.
Gast- Gast
Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
Gast- Gast
Ik zie nu al tegen volgende week op. Dan is de kerstvakantie van mijn man na 2 weken weer om. En het is zo lekker...
Gast- Gast
Shit...Reva schreef:Sjaantje schreef:Mijn welgemeende excuses *knielt neer op haar nieuwe knietjes* want schijnbaar ben ik één van de vrouwen die niet zo goed is in multitasken...
Het is blijkbaar.
Edit: wat is het verschil ook alweer? *gaat even googlen*
Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, wrijf het er nog maar even in dat jij een vrouw bent ..Sjaantje schreef:Mijn welgemeende excuses *knielt neer op haar nieuwe knietjes* want schijnbaar ben ik één van de vrouwen die niet zo goed is in multitasken...
Sjaan gaat gewoon door, heel stiekem en geniepeig. Tijdens haar excuus geeft ze zelfs nog even een trap na.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En 'zoort'? Zit je nou te fucken of wat?
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: