DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Verleden tijd van lig = lag. Uiting van plezier, (LOL) = lach.Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
Vel = huid. Fel = vurig, pittig, opvallend.
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 2 jan 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Shit...Reva schreef:Sjaantje schreef:Mijn welgemeende excuses *knielt neer op haar nieuwe knietjes* want schijnbaar ben ik één van de vrouwen die niet zo goed is in multitasken...
Het is blijkbaar.
Edit: wat is het verschil ook alweer? *gaat even googlen*
Schijn is geen zekerheid.
Gast- Gast
Waarom wijs je me af?Zusje schreef:Smikkell schreef:Jij bent lekker bezig, Sjaan!Sjaantje schreef:Zie je... sommige 'mannen' weten wel hoe het werktSmikkell schreef:Maar je kan ondertussen best zwanger worden van een ander hoor. Dat je hart bij de een ligt, betekend niet dat het zaad van de ander niet gewoon je eicel kan bereiken. Je eicel doet niet aan liefde.
Die man wil ik niet
En waarom verneuk jij ook de net door Sjaan verneukte quote?
Gast- Gast
Vraag
Wat is het verschil in gebruik tussen blijkbaar en schijnbaar?
Antwoord
Blijkbaar wordt gebruikt om aan te geven dat een bepaalde stand van zaken volgens de taalgebruiker in overeenstemming is met de werkelijkheid; schijnbaar geeft aan dat iets alleen in schijn het geval is.
Had ik dan toch schijnbaar kunnen gebruiken?
Wat is het verschil in gebruik tussen blijkbaar en schijnbaar?
Antwoord
Blijkbaar wordt gebruikt om aan te geven dat een bepaalde stand van zaken volgens de taalgebruiker in overeenstemming is met de werkelijkheid; schijnbaar geeft aan dat iets alleen in schijn het geval is.
Had ik dan toch schijnbaar kunnen gebruiken?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
De seks? Dat kan toch ook gewoon buiten de vakanties om?Stofzuiger schreef:Ik zie nu al tegen volgende week op. Dan is de kerstvakantie van mijn man na 2 weken weer om. En het is zo lekker...
Gast- Gast
Schijnheilig is daarom ook niet echt heilig. Of de paus met een zaklamp, maar dan schrijf je het meestal als schijn heilige.
Gast- Gast
Hou toch es op met dat geneuk...Smikkell schreef:En waarom verneuk jij ook de net door Sjaan verneukte quote?
OMG En dat door Lejow.Lejow schreef:Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Schijnheilig is daarom ook niet echt heilig. Of de paus met een zaklamp, maar dan schrijf je het meestal als schijn heilige.
Gast- Gast
Die is echt laag..Stofzuiger schreef:Verleden tijd van lig = lag. Uiting van plezier, (LOL) = lach.Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
Vel = huid. Fel = vurig, pittig, opvallend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:OMG En dat door Lejow.Lejow schreef:Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Helder he, en dat om bijna 22.00 uur
Reva, en waar komt ze vandaan dan?
Ala marry poppins, uit de lucht met een paraplu?
*edit* want DAT is pas een entree
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Iemand zin in een toastje?
Ja, 'Avond' vind ik niet echt een spectaculaire entree..Lejow schreef:Smikkell schreef:OMG En dat door Lejow.Lejow schreef:Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Gast- Gast
We hebben op het forum geen Iemand. Wel een NiemandSjaantje schreef:Iemand zin in een toastje?
Niemand!
Er waren eens drie mensen: IEMAND, IEDEREEN en NIEMAND.
Op een dag moest er een belangrijke opdracht worden vervuld.
IEDEREEN werd gevraagd dit te doen.
IEDEREEN dacht echter dat IEMAND het wel zou doen.
En hoewel IEDEREEN het kon, deed NIEMAND het.
Hierdoor werd IEMAND boos, omdat het de taak was van IEDEREEN en nu had NIEMAND het gedaan.
IEDEREEN dacht dat IEMAND het had kunnen doen, maar NIEMAND had zich gerealiseerd dat niet IEDEREEN het wilde doen.
Aan het eind beschuldigde IEDEREEN IEMAND omdat NIEMAND deed wat IEDEREEN had kunnen doen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, 'Avond' vind ik niet echt een spectaculaire entree..Lejow schreef:Smikkell schreef:OMG En dat door Lejow.Lejow schreef:Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Zo 2011..
Lekker Sjaan! Wat hebbie der op?
Lejow- Lady Post-a-lot
Heeft één van de aanwezigen in het dagcafé zin in een toastje?Sjaantje schreef:Iemand zin in een toastje?
IK IK IK IK
Lejow- Lady Post-a-lot
*geeft toastje aan Lejow*
Wat lust je er eigenlijk op? Ik heb nog kipsaté en ananaskaas!
Wat lust je er eigenlijk op? Ik heb nog kipsaté en ananaskaas!
Lejow schreef:Smikkell schreef:Ja, 'Avond' vind ik niet echt een spectaculaire entree..Lejow schreef:Smikkell schreef:OMG En dat door Lejow.Lejow schreef:Smikkell schreef:Wat lag jij nou weer. Is er ook nog iemand die het voor me op gaan nemen? Of moet ik wachten op de hulp van NiemandZusje schreef:Stofzuiger schreef:Dat vind ik wel heel sepciaal van je Smik!
En dit moet lach zijn
Zo 2011..
Lekker Sjaan! Wat hebbie der op?
aioli of filet american..
Gast- Gast
Sorry lejow, er zit filet american op, dat mag jij nietLejow schreef:IK IK IK IK
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: