DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ken ik niet?Smikkell schreef:Studiebol
Mama Rosa
Happinez
Kruimeldief
Nois
Lana
Charlie
Onbekende met jongenstweeling..
Gast- Gast
oooow wat zijn ze al groot! en wat lijken ze op elkaar!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Happinaz.Stofzuiger schreef:Ken ik niet?Smikkell schreef:Studiebol
Mama Rosa
Happinez
Kruimeldief
Nois
Lana
Charlie
Onbekende met jongenstweeling..
Gast- Gast
Vind je? Ik vind ze meer verschillend als op elkaar lijken haha.juffie001 schreef:oooow wat zijn ze al groot! en wat lijken ze op elkaar!!
Gast- Gast
Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Stofzuiger schreef:Vind je? Ik vind ze meer verschillend als op elkaar lijken haha.juffie001 schreef:oooow wat zijn ze al groot! en wat lijken ze op elkaar!!
ja joh das een echte tweeling kan niet missen. Lijken sprekend op elkaar
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Gast- Gast
Jaloers?Smikkell schreef:Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Ik vind ze wel meer op elkaar lijken dan wanneer je twee foto's van broers van verschillende leeftijden naast elkaar legt. Dan wel van toen ze even oud waren natuurlijk. Maar voor een tweeling, even uitgaan van het precies op elkaar lijken, vind ik ze best verschillend.juffie001 schreef:Stofzuiger schreef:Vind je? Ik vind ze meer verschillend als op elkaar lijken haha.juffie001 schreef:oooow wat zijn ze al groot! en wat lijken ze op elkaar!!
ja joh das een echte tweeling kan niet missen. Lijken sprekend op elkaar
Gast- Gast
Ja.Sjaantje schreef:Jaloers?Smikkell schreef:Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Gast- Gast
Dan doe ik pas weer mee met de volgende ronde als de incubatietijd verstreken is. Iemand enig idee hoeveel jaar die besmetting kan duren?Smikkell schreef:Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dan doe ik pas weer mee met de volgende ronde als de incubatietijd verstreken is. Iemand enig idee hoeveel jaar die besmetting kan duren?Smikkell schreef:Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dan doe ik pas weer mee met de volgende ronde als de incubatietijd verstreken is. Iemand enig idee hoeveel jaar die besmetting kan duren?Smikkell schreef:Laten we duimen...Sjaantje schreef:Wat een tweelingen-baby-boom hier! Is het besmettelijk??
Nee.Reva schreef:Sjonno.
Hmm, of niet
We kunnen wel Doedel aan het lijstje toevoegen als je wilt smokkelen. Met oud en nieuws is er btw een tweeling geboren, beiden in een ander jaar
Gast- Gast
Dat is echt wel grappig, Smikkell
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vorig jaar ook zie ik..Lejow schreef:Dat is echt wel grappig, Smikkell
http://jeugdjournaal.nl/item/209348-tweeling-geboren-in-2010-en-2011.html
Gast- Gast
Dat lijkt me nou echt heel maf! Had al wel eens gedacht dat het gek is als de ene net voor en de andere net na middernacht geboren wordt, maar dat er dan ook nog een 'jaar' verschil in kan zitten, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
Dan had ik gevraagd om de klok of terug, of vooruit te zetten, dat ze allebei dezelfde datum zouden hebben. Zeker als er maar een paar minuten tussen zit.Sjaantje schreef:Dat lijkt me nou echt heel maf! Had al wel eens gedacht dat het gek is als de ene net voor en de andere net na middernacht geboren wordt, maar dat er dan ook nog een 'jaar' verschil in kan zitten, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vorig jaar ook zie ik..Lejow schreef:Dat is echt wel grappig, Smikkell
http://jeugdjournaal.nl/item/209348-tweeling-geboren-in-2010-en-2011.html
Ja dat filmpje kwam ik ook tegen
hebben ze in ieder geval beide hun eigen verjaardag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En in 2006/2007 ook zie ik. Het is dus niet eens heel bijzonder blijkbaar. Al was deze in brazilie.
Marcos werd geboren om 23.59 uur op 31 december 2006, zijn broer om 00.01 uur op 1 januari 2007. Mateus en Marcos waren perfect gezond en wogen respectievelijk 2,5 en 2,6 kilo
Marcos werd geboren om 23.59 uur op 31 december 2006, zijn broer om 00.01 uur op 1 januari 2007. Mateus en Marcos waren perfect gezond en wogen respectievelijk 2,5 en 2,6 kilo
Gast- Gast
Misschien kun je ze op de zelfde dag laten registreren? Die van dit jaar was trouwens bij een keizersnede.Stofzuiger schreef:Dan had ik gevraagd om de klok of terug, of vooruit te zetten, dat ze allebei dezelfde datum zouden hebben. Zeker als er maar een paar minuten tussen zit.Sjaantje schreef:Dat lijkt me nou echt heel maf! Had al wel eens gedacht dat het gek is als de ene net voor en de andere net na middernacht geboren wordt, maar dat er dan ook nog een 'jaar' verschil in kan zitten, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
Gast- Gast
Gewoon TWEE dagen feest!
Dan is het helemaal stom. Had dan wat sneller gewerkt of een minuutje gewacht! Nou ja, tenzij er echt medische haast bij was, natuurlijk...Smikkell schreef:Misschien kun je ze op de zelfde dag laten registreren? Die van dit jaar was trouwens bij een keizersnede.Stofzuiger schreef:Dan had ik gevraagd om de klok of terug, of vooruit te zetten, dat ze allebei dezelfde datum zouden hebben. Zeker als er maar een paar minuten tussen zit.Sjaantje schreef:Dat lijkt me nou echt heel maf! Had al wel eens gedacht dat het gek is als de ene net voor en de andere net na middernacht geboren wordt, maar dat er dan ook nog een 'jaar' verschil in kan zitten, daar had ik nog nooit bij stilgestaan
Da's vlot, 2 min verschil! Da's gelijk door persen zonder liggings echo en kennismaken met je eerste kind tussendoor ofzo?Smikkell schreef:En in 2006/2007 ook zie ik. Het is dus niet eens heel bijzonder blijkbaar. Al was deze in brazilie.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: