Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

+8
Pien
duckie
Thunder
meisjesmama
SarahKey
*Troela*
-Ieniemienie-
studiebol
12 plaatsers

Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  studiebol ma 2 jan 2012 - 5:12

Ik ga toch wel regelmatig met de kinderwagen naar het centrum en ik vind die vakjes onder de kinderwagen niet echt heel handig om daar spullen in te leggen.
Nu zag ik iemand in de supermarkt die een net aan de kinderwagen had en daar deed ze de boodschappen in zag er ook wel handig uit...

Wat hebben jullie wat je makkelijk vind om de boodschappen in te doen?
En zo'n net hebben ze dat ook voor een tweeling wagen? Ik kan dat namelijk niet vinden. Misschien weten stofzuiger of MR dit?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:13

Ik heb heel veel laadruimte onderop de wagen (als de wandelwagen units erop zitten niet meer vrees ik laughcry ), en doe in mijn luiertas met boodschappen alleen 2 luiers en een pak doekjes, dan past daar ook flink wat in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jan 2012 - 5:35

Ik heb wel flink de ruimte eronder, maar heb ook ene netje eraan gehangen.
Die zijn universeel, en te koop bij de Hema.
WAGENNET
Ik vind het erg handig en bevalt goed
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  *Troela* ma 2 jan 2012 - 6:20

Hier ook de wat zwaardere dingen onderop, en rest in netje.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  SarahKey ma 2 jan 2012 - 6:26

Ik heb ook zo'n netje bij de hema gekocht. Kostte iets van 3,95 ofzo.
Maar of het een handig ding is? Volgens mijn man zal het klittenband zo losschieten. Dus dat moeten we nog even uit proberen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  meisjesmama ma 2 jan 2012 - 6:55

Prental heeft die netjes ook.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Thunder ma 2 jan 2012 - 10:10

Ik gebruikte dat netje ook vrij veel, erg handig! Ik had ook de klitteband versie, maar die is nooit los geschoten. Wel gejat door een aap uit de apenheul laughcry .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 10:13

ik heb ook die van de hema met klitteband en is nog nooit losgegaan en toch vaak zat volgeladen Embarassed . heb ooit eens bij de wibra van die tashaken gekocht en die haken heb ik ook nog door mn netje heen als ik er geen tassen aan heb hangen (zodat ik ze niet kwijtraak want ze zitten er vrij los aan anders)

ik zou het gewoon uitproberen... voor die 4 euro...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Pien ma 2 jan 2012 - 10:18

IK had ook een hema netje maar vond hem waardeloos!!! zo ontzettend klein, er paste net 2 rollen beschuit en wat groente in.
heb nu een net van de prenatal en die zit vast met het lkittenband van het hemanetje.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  mauwmauw ma 2 jan 2012 - 10:18

ik heb van die haken aan de kinderwagen hangen,erg handig,kan je zo je boodschappen tas aan hangen.heb er 2 met klittenband en een andere zijn nooit los geschoten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 10:22

mauwmauw schreef:ik heb van die haken aan de kinderwagen hangen,erg handig,kan je zo je boodschappen tas aan hangen.heb er 2 met klittenband en een andere zijn nooit los geschoten.

als je er zware dingen aan hebt hangen gaat ie dan niet kantellen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 10:22

Pien schreef:IK had ook een hema netje maar vond hem waardeloos!!! zo ontzettend klein, er paste net 2 rollen beschuit en wat groente in.
heb nu een net van de prenatal en die zit vast met het lkittenband van het hemanetje.

is het netje van de prenatal groter dan van de hema dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Blue flower ma 2 jan 2012 - 10:27

duckie schreef:
mauwmauw schreef:ik heb van die haken aan de kinderwagen hangen,erg handig,kan je zo je boodschappen tas aan hangen.heb er 2 met klittenband en een andere zijn nooit los geschoten.

als je er zware dingen aan hebt hangen gaat ie dan niet kantellen?

Ik heb ook die haken zoals mauwmauw beschrijft, ik vind het ideaal, en de wagen gaat niet kantelen. Althans ik heb het nooit gehad.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Annie24 ma 2 jan 2012 - 10:41

Blue flower schreef:
duckie schreef:
mauwmauw schreef:ik heb van die haken aan de kinderwagen hangen,erg handig,kan je zo je boodschappen tas aan hangen.heb er 2 met klittenband en een andere zijn nooit los geschoten.

als je er zware dingen aan hebt hangen gaat ie dan niet kantellen?

Ik heb ook die haken zoals mauwmauw beschrijft, ik vind het ideaal, en de wagen gaat niet kantelen. Althans ik heb het nooit gehad.

+1

Ik heb 1 haak aan de wandelwagen en 1 haak aan de buggy. De buggy kantelt wel met zware spullen, zoals drinken enzo, maar we hebben de Nuna Pepp. Dat ding is ultra licht en heeft niet 2 handvaten, maar 1 duwstang waardoor de haak in het midden van de stand hangt. Bij de wandelwagen (Mutsy) geen last van, maar die wagen is van zichzelf ook een stuk zwaarder.

Trouwens ook handig met kleine boodschappen doen: ik hang een kleine boodschappentas aan de haak en vul die met spullen. Bij de kassa afrekenen en weer terug in de tas. Zo loop ik niet te klooien met de wagen én een mandje, maar heb ik alleen de wagen bij me.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  PiP di 3 jan 2012 - 2:55

Ik wil deze straks gaan aanschaffen:
Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen 120064000-000-ONE_mi1_tb_1

Ik denk wel dat de kinderwagen blijft staan omdat je meer bevestigingspunten hebt en hij is speciaal voor die wagen, mag hopen dat ze daar dan over nagedacht hebben!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 3:02

PiP schreef:Ik wil deze straks gaan aanschaffen:
Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen 120064000-000-ONE_mi1_tb_1

Ik denk wel dat de kinderwagen blijft staan omdat je meer bevestigingspunten hebt en hij is speciaal voor die wagen, mag hopen dat ze daar dan over nagedacht hebben!

Dat mandje hebben ze aardig volgeladen voor de foto haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 4:47

Ik ben vanmorgen ff naar de prenatal gereden en ze hadden daar niet voor een tweelingwagen. Maar ik mocht wel even kijken hoe eentje was en hoever je die kon uitrekken. Maar dat paste dus niet helemaal dus ik heb er twee gekocht voor die 5 euro leek me dat toch wel gewoon net zo handig! Maar bedankt voor alle tips!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen Empty Re: Boodschappen net of iets anders voor aan de kinderwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum