Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trotse papa

4 plaatsers

Ga naar beneden

Trotse papa Empty Trotse papa

Bericht  Flower_L za 21 apr 2012 - 4:57

Kun jij daar ook zo van genieten?

Vriend vanmiddag naar vriendenweekend gebracht, en heel trots zegt hij dan bij uitladen auto ' ik neem L. mee!' en loopt dan snel heel trots met hem op de arm naar binnen (en ik hobbel er dan achteraan met zn tassen en spul... smile )

vind datbba altijd van die leuke momentjes I love you

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:07

Jaaaaaaaaaaaaaaah I love you

In het hele begin toen Yenthe kleiner was had ie er echt werkelijk waar niks meer, maar nu je er gewoon meer mee kunt, spelen, voetballen etc etc etc word het dus alleen maar leuker en vind papa het ook steeds leuker!

Behalve als Y. heel vroeg wakker is is papa niet te genieten....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Fearie za 21 apr 2012 - 5:13

Mijn vriend was al een trotse papa voordat D er al was, helemaal blij dat hij een zoon kreeg. Sinds D is geboren is het D voor, achter en na. Ik sta zelfs niet meer op 1, hij geniet van zijn 'papa-dag'. Als we samen weg gaan moet hij de kinderwagen drukken en een dagje met z'n 2en wil ie niet meer, want we zijn toch een gezin haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Lejow za 21 apr 2012 - 5:17

Ik ben volgens mij nog verliefder op mijn vriend sinds B. er is.
Hij straalt als hij haar vast heeft, praat verliefd tegen haar en vorige keer haalde hij haar uit haar bedje en toen hoorde ik hem tegen haar praten door de babyfoon I love you

Straks als ik weer ga werken heeft hij waarschijnlijk 2 papadagen, ik ben zo benieuwd wat hij er van gaat vinden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 5:48

Ik vind dat ook heel erg fijn om te zien/horen.
Mijn man werkt tegenwoordig `s avonds en is dus overdag gewoon thuis.
Zelf vind hij dat ook echt heel fijn en verteld dan ook heel trots aan iedereen dat hij het zo gaaf zind om alle nieuwe dingen bij H en A te zien. Hij kijkt er nu al naar uit dat hij kan zeggen dat A zijn eerste stapjes gezet heeft terwijl ik aan het werk ben haha.
Als hij dat tegen andere vaders verteld zitten de meeste hem aan te kijken alsof hij niet van deze planeet is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Linda za 21 apr 2012 - 6:02

Leuk is dat!

Hier ook een trotse papa. Vanmiddag sliep m'n dochter best lang en toen zei die dat tie het nu wel lang genoeg vond omdat tie dr graag wilde knuffelen.

En hij moest huilen met de geboorte, dat vergeet ik echt niet meer, zo schattig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trotse papa Empty Re: Trotse papa

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum