Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

+12
Happydobby
Usje
Smaragdje
blondje1313
SarahKey
Ayla
Lejow
PapillonRose
Rovine
Wennes
Susan
Pussycat
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Ayla zo 1 jan 2012 - 9:15

Volgens dat kruin verhaal krijgen we volgende keer ook een meisje geloof ik, even kijken, nee zit scheef, dan krijgen we een jongen, maar volgens de moeder van een oude vriendin van mij krijg ik 2 kinderen van hetzelfde geslacht, hahah, je kan volgens mij overal wel gelijk krijgen ermee.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 9:15

Wennes schreef:Iemand hier ervaring mee:

Een collega had het verhaal: als bij je eerste kindje de kruin op het achterhoofd recht zit is het volgende kindje van hetzelfde geslacht. Zit de kruin scheef dan is het volgende kindje van het andere geslacht.

Nee hier klopt het niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Usje zo 1 jan 2012 - 9:32

Laurientje85 schreef:
Wennes schreef:Iemand hier ervaring mee:

Een collega had het verhaal: als bij je eerste kindje de kruin op het achterhoofd recht zit is het volgende kindje van hetzelfde geslacht. Zit de kruin scheef dan is het volgende kindje van het andere geslacht.

Nee hier klopt het niet..
+1
Usje
Usje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Happydobby zo 1 jan 2012 - 9:58

Smaragdje schreef:Hier klopte die chinese conceptietabel niet. Volgens dat zou J een meisje moeten zijn. Ik had dat jaar bijna alleen maar kans op een meisje volgens die tabel

Grappig, ik bijna alleen op jongen.

Die kalender klopte bij mij wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  joyce0606 zo 1 jan 2012 - 10:20

chinese tabel klopte hier ook!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Roodkapje zo 1 jan 2012 - 11:31

Ik wil mij best onderwerpen aan de gestelde test... alleen heb ik dus nog lang geen idee wat het wordt :P Op z'n vroegst over een week of 10 zullen we dat weten... :P

Chinese conceptietabel klopte alleen bij onze zoon....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Darius zo 1 jan 2012 - 22:48

op www.blauweofrozemuisjes.nl (of net andersom) kun je ook een urinetest bestellen om te kijken of het een jongen of meisje word.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 0:02

Bij mij klopte de chinese kalender niet 1 keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  koNijntje ma 2 jan 2012 - 0:14

ik heb de chinese kalender eens opgezocht, werd toch nieuwsgierig..
maar nu snap ik waarom t. in juni is geboren terwijl ik in juli uitgerekend was :P
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger van een jongen of meisje? (Testen) - Pagina 2 Empty Re: Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum