Wie is de mol 2012
+38
Siem
leeuw
Guus
Lenthe
Jezzie
Miss G
Mees
GeKKiE
Ooh La La!
Tazz
boekenwurm83
Caramba
tuttebel
SuperGrover
Printje
Arwyn
Atelier Madame
May
smurfie
Tullow
Evalynn
ixis
Inge
Eris
Puk
Nora
Marin
Jeanette
SarahKey
Suus
Muppie
Kabouter
Bliss
SnowWhite
Summerlovin
Pompoen
Tinus
Penny Blossom
42 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wie is de mol?
Re: Wie is de mol 2012
Haha daar kan ik echt nog geen uitspraken over doen Tinus.. Misschien na de eerste aflevering. Ik had het vorig jaar en het jaar er voor fout..Maar daarvoor twee jaar lang goed. Dit jaar hopelijk dus ook weer goed!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heb er zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Het is begonnen! Mooie beelden
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Aangezien er geen bal op tv is ga ik het ook maar eens volgen. Art is in ieder geval leuk om naar te kijken
Gast- Gast
Confusion schreef:Aangezien er geen bal op tv is ga ik het ook maar eens volgen. Art is in ieder geval leuk om naar te kijken
+1
Gast- Gast
Ik vind Frits tot nu toe het verdachtst en m'n onderbuikgevoel zegt iets over hem. Maar het is nog zo vroeg!
Edit: William ook!
Edit: William ook!
Marin- Lady Post-a-lot
Vind William verdacht bezig.
Geniaal van Marit, of eigenlijk meer raar van William en Dio.
Geniaal van Marit, of eigenlijk meer raar van William en Dio.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Mijn gevoel zegt Hadewych, maar ik heb het nooit goed
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een briljante actie van Marit En Frits is nu al mijn held haha.
Ik vind het erg moeilijk om nu al uitspraken te doen over wie de mol kan zijn, maar William doet wel verdachte dingen...
Ik vind het erg moeilijk om nu al uitspraken te doen over wie de mol kan zijn, maar William doet wel verdachte dingen...
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Oeh het was weer leuk! Art Ik vond William wel erg opvallend raar bezig! Dio komt nogal dom over, volgens mij snapt ie niks van het hele spel Wel een leuke groep trouwens, jammer dat Marjon eruit moest. Die Maarten vind ik ook wel een mooie droogkloot.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Frits en William zijn echt de meest irritante personen zeg.. mijn vriend en ik zitten ons te ergeren aan hun
Dio is echt dommig hahaha, maar ben wel benieuwd of hij het nog even volhoud.
Ik denk dat Hadewych? schrijf je dat zo? best wel ver gaat komen op een of andere manier.
Mol, nog geen uitpraak over.
Ik denk dat Hadewych? schrijf je dat zo? best wel ver gaat komen op een of andere manier.
Mol, nog geen uitpraak over.
Gast- Gast
ooooh wat was het leuk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Moet wel een beetje wennen aan Art als presentator, maar dat komt wel goed.
Denk dat Maarten en William de boel gewoon een beetje aan het f*cken zijn en ik verdenk Frits en Dio.. Maar aangezien ik het echt altijd fout heb, zullen die het dus wel niet zijn, haha.
Denk dat Maarten en William de boel gewoon een beetje aan het f*cken zijn en ik verdenk Frits en Dio.. Maar aangezien ik het echt altijd fout heb, zullen die het dus wel niet zijn, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De opmerking van Dio was wel het toppunt..haha! Hij mag nog wel even blijven van mij .
Ik heb echt nog geen idee wie de mol is. Hoop alleen dat het Frits niet is, daar vind ik niks aan.
Ik heb echt nog geen idee wie de mol is. Hoop alleen dat het Frits niet is, daar vind ik niks aan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Haha ja ik denk dat je erg met die Maarten als droogkloot kan lachen, Bliss! En volgens mij snapte Dio er inderdaad niets van.
Hadewych schat ik inderdaad ook vrij sterk in. Of ze is de mol of een fanatieke, slimme kandidaat.
Hadewych schat ik inderdaad ook vrij sterk in. Of ze is de mol of een fanatieke, slimme kandidaat.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vond het ook weer spannend
Ik vind het een leuke groep maar dat ene blonde meisje is wel echt irritant, hopelijk is die er snel uit. Wat een vreselijk aanwezig mens.
Ik denk dat Marit de mol is, geweldig hoe zij over die brug ging.
Ik vind het een leuke groep maar dat ene blonde meisje is wel echt irritant, hopelijk is die er snel uit. Wat een vreselijk aanwezig mens.
Ik denk dat Marit de mol is, geweldig hoe zij over die brug ging.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Punk'd schreef:Frits en William zijn echt de meest irritante personen zeg.. mijn vriend en ik zitten ons te ergeren aan hun
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Vooral william vind ik heel irritant.
Ik verdenk voor nu Hadewych
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vond de aflevering een beetje tegenvallen eigenlijk...Komt ook misschien door de omgeving wat me niet echt aansprak, de opdrachten(behalve die op de brug) vond ik ook niet echt leuk. Aan de kandidaten moet ik ook nog wel een beetje wennen. Qua mol weet ik het helemaal niet. Dio snapt er geen drol van!(of doet ie juist alsof....?) William doet ook opvallend, maar kan ook een tactiek zijn. Hoe Marit zo over die brug liep!
Ik denk trouwens dat ze vanaf afl. 4 of 5 naar een ander land gaan. Art had het over een 'zonnige toekomst' vanaf afl. 4.
Ik denk trouwens dat ze vanaf afl. 4 of 5 naar een ander land gaan. Art had het over een 'zonnige toekomst' vanaf afl. 4.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Over dat Dio er niets van zou begrijpen: een paar seizoenen geleden zei men dat ook over Miloushka, en die was toch echt de mol.
Niet dat ik Dio persé verdenk (ik verdenk nog niemand), maar iemand kan zich ook dom(mer) voordoen.
Niet dat ik Dio persé verdenk (ik verdenk nog niemand), maar iemand kan zich ook dom(mer) voordoen.
Gast- Gast
Dio en Marit verdenk ik helemaal niet. Dio leek me het echt oprecht niet te begrijpen en Marit had als mol echt niet kunnen voorzien dat haar tactiek zou werken. Frits vind ik echt vreselijk. Ik verdenk die journaliste, die vroeger het jeugdjournaal presenteerde.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vond het echt grappig hoe marit de brug over ging. Ook grappig dat die anderen in dat hooi gingen zoeken en marit zo voorbij kon lopen. wie weet is een van hen wel de mol
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
tuttebel schreef:Ik vond het echt grappig hoe marit de brug over ging. Ook grappig dat die anderen in dat hooi gingen zoeken en marit zo voorbij kon lopen. wie weet is een van hen wel de mol
+1
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik denk nu steeds meer Dio. Omdat hij naar mijn idee doet alsof ie van niks weet, maar ondertussen...Heb ook wat hints gelezen die mijn vermoeden wel bevestigen. Andere verdachten zijn Marit, Tim en Liesbeth.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Mijn verdachten zijn: Marit, Tim en Dio.
Ik kan het vanavond heleaas niet kijken. Morgen dan maar kijken.
Ik kan het vanavond heleaas niet kijken. Morgen dan maar kijken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Een vriendin van mij is ervan overtuigd dat het Frits is na het zien van een bepaalde aanwijzing. Die heeft ze naar me gemaild, zal eens kijken of ik hem hier kan plaatsen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: