Wie is de mol 2012
+38
Siem
leeuw
Guus
Lenthe
Jezzie
Miss G
Mees
GeKKiE
Ooh La La!
Tazz
boekenwurm83
Caramba
tuttebel
SuperGrover
Printje
Arwyn
Atelier Madame
May
smurfie
Tullow
Evalynn
ixis
Inge
Eris
Puk
Nora
Marin
Jeanette
SarahKey
Suus
Muppie
Kabouter
Bliss
SnowWhite
Summerlovin
Pompoen
Tinus
Penny Blossom
42 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wie is de mol?
Re: Wie is de mol 2012
Ik vind hierdoor Liesbeth toch ook wel verdacht geworden.
En ja, dat zei Art wel, dat zij twee 'm het slechtst gemaakt hadden. Zal niet elke keer zo in die volgorde zijn, maar voor deze keer moest dat wel om de onderhandelingen zo te krijgen.
Maar lijkt me inderdaad dat Marit en William op die manier de mol niet kunnen zijn, want ze kunnen nooit weg, dus hadden nooit weggestuurd kunnen worden. Alhoewel dan de ander had geelimineerd kunnen worden.
Oh maar wat zonde van de pot!!
En ja, dat zei Art wel, dat zij twee 'm het slechtst gemaakt hadden. Zal niet elke keer zo in die volgorde zijn, maar voor deze keer moest dat wel om de onderhandelingen zo te krijgen.
Maar lijkt me inderdaad dat Marit en William op die manier de mol niet kunnen zijn, want ze kunnen nooit weg, dus hadden nooit weggestuurd kunnen worden. Alhoewel dan de ander had geelimineerd kunnen worden.
Oh maar wat zonde van de pot!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij zitten beide op Frits.
Gisteren had hij een shirtje aan met Reegan (als ik het goed schrijf) for president.
En in het spel erna, had hij het shirt uit, maar zat hij wel in de stoel van Reegan.
Alleen de mol weet welk spel er aan komt.
Maar goed, of wij denken te ver door hoor
Gisteren had hij een shirtje aan met Reegan (als ik het goed schrijf) for president.
En in het spel erna, had hij het shirt uit, maar zat hij wel in de stoel van Reegan.
Alleen de mol weet welk spel er aan komt.
Maar goed, of wij denken te ver door hoor
Sinds gister twijfel ik tussen Liesbeth en Frits. Eerst zat ik in zn geheel op Liesbeth, maar Frits doet echt vreemd...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zit op liesbeth, maar heb het nog nooit goed gehad
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
SarahKey schreef:Wij zitten beide op Frits.
Nee hij had een shirt aan van Kennedy for president. Wat grappig is, want het is verkiezingsperiode in Amerika nu, maar Kennedy leeft allang niet meer. Dus is gewoon zo'n 'cult'shirtje met een grapje er in.
Maar ik zit idd ook op Frits (al vanaf de eerste aflevering) en Liesbeth (vanaf deze aflevering).
Marin- Lady Post-a-lot
Ik geloof niets van dat Marit en William de test het slechts hadden gemaakt. Het hadden ook twee anderen kunnen zijn.
Het ging uiteindelijk erom of ze elkaar vertrouwden, wat ze dus niet deden en ook hebben bewezen.
Het is 'Wie is de Mol' dus niets is wat het lijkt
Het ging uiteindelijk erom of ze elkaar vertrouwden, wat ze dus niet deden en ook hebben bewezen.
Het is 'Wie is de Mol' dus niets is wat het lijkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Nee niet Frits, dat is echt een slechte mol anders. Ligt er zo dik bovenop dat hij wilt naaien
Ik denk Tim, die blonde met rode lippen of hadewich.. Die laatste juist omdat ze niet echt opvalt (of zij gaat winnen)
Ik denk Tim, die blonde met rode lippen of hadewich.. Die laatste juist omdat ze niet echt opvalt (of zij gaat winnen)
Gast- Gast
Ik blijf gewoon lekker op Frits.
Vind dat vlechtje van Hadewich trouwens maar niks..
Vind dat vlechtje van Hadewich trouwens maar niks..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit op Tim.
Ik denk dat hij degene is die zich niet aan de stemafspraak gehouden heeft. Die twee blonde vrouwen hebben groen gestemd (zij hadden volgens mij echt niet door dat unaniem stemmen niet ging lukken). Liesbeth en Frits denk ik wel rood en Tim heeft denk ik groen i.p.v rood gestemd. Resultaat weg geld.
Ik denk dat hij degene is die zich niet aan de stemafspraak gehouden heeft. Die twee blonde vrouwen hebben groen gestemd (zij hadden volgens mij echt niet door dat unaniem stemmen niet ging lukken). Liesbeth en Frits denk ik wel rood en Tim heeft denk ik groen i.p.v rood gestemd. Resultaat weg geld.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Tim of Marit denk ik.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
luisa schreef:Ik zit op Tim.
Ik zit ook nog steeds op tim, helemaal na dat spel met die borden waar bij er bij hem 3-1=2 op stond. dat heb ik eerder als hint opgevangen (hoewel je natuurlijk nooit zeker weet of het echt een hint is).
Laatst aangepast door tuttebel op za 28 jan 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Na de laatste aflevering denk ik dat het Tim, Frits of Liesbeth moet zijn.
William en Marit hadden het risico er uit gestemd te worden, dus 1 van beide is het sowieso niet. Maar als de ander de mol zou zijn, zou dat raar zijn, want dan heeft de mol geen invloed op het spel dat nog volgde.
Eén van de drie die ik als eerste noemde hebben de onderhandelingen omgegooid en vervolgens de afspraak niet nagekomen. Ze zouden tenslotte gaan voor meerderheid wel executie, maar 1 heeft er meerderheid geen executie van gemaakt, waardoor de pot leeg is.
William en Marit hadden het risico er uit gestemd te worden, dus 1 van beide is het sowieso niet. Maar als de ander de mol zou zijn, zou dat raar zijn, want dan heeft de mol geen invloed op het spel dat nog volgde.
Eén van de drie die ik als eerste noemde hebben de onderhandelingen omgegooid en vervolgens de afspraak niet nagekomen. Ze zouden tenslotte gaan voor meerderheid wel executie, maar 1 heeft er meerderheid geen executie van gemaakt, waardoor de pot leeg is.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kwam deze hint tegen: Dat bord van William met Hoog, Kijk omhoog...Wiens bord hing daarboven? Hadewich!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ik kwam deze hint tegen: Dat bord van William met Hoog, Kijk omhoog...Wiens bord hing daarboven? Hadewich!
Zeker een goede hint!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Hee de aflevering van vandaag heet Van Achteren Naar Voren, dat is net als Liesbeth's achternaam.. (palindroom).
Maar wie weet heb ik 't wel weer mis
Maar wie weet heb ik 't wel weer mis
Marin- Lady Post-a-lot
<3 Hadewijch! Ik vind haar echt geweldig.
Verder vraag ik me af waarom Frits zo blij keek toen hij zijn vraag fout had?
Verder vraag ik me af waarom Frits zo blij keek toen hij zijn vraag fout had?
Gast- Gast
Hee een blauw en roze huis naast elkaar waar ze zijn, die spaar ik
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn top 3 mollen; anne-marie, liesbeth en op 3 mezelf?
Dat zei Tim net :-)
Sinds vorige week is Tim mijn mol.
Dat zei Tim net :-)
Sinds vorige week is Tim mijn mol.
Gast- Gast
Mijn mol is William! En op 2 staat Annemarie:-)
Tim is een te opvallende mol vind ik.....
Tim is een te opvallende mol vind ik.....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Frits zit er nog in, dus blijf ik nog maar even daarop zitten.
Hij is té makkelijk met geld ipv Jokers pakken, nooit ook maar een spoortje twijfel.. Of hij is echt super zeker van zijn Mol en dat al vanaf aflevering 1, of hij is gewoon de Mol.
Hij is té makkelijk met geld ipv Jokers pakken, nooit ook maar een spoortje twijfel.. Of hij is echt super zeker van zijn Mol en dat al vanaf aflevering 1, of hij is gewoon de Mol.
Arwyn- Ratel
Mijn mol top 3:
1. Liesbeth
2. Frits
3. Tim
1. Liesbeth
2. Frits
3. Tim
Marin- Lady Post-a-lot
Vond het trouwens wel een actie dat Tim zichzelf op nummer 3 heeft staan...
Arwyn- Ratel
Ik weet het nu echt zeker
Onder een bordje staan met "3-1=2" (verwijzend naar de 1e aflevering waarbij de klok van 3 naar 2 uur wordt gezet), aflevering van vandaag die "van achter naar voren" heet en jezelf als laatste molverdachte noemen, dat kan allemaal maar op één persoon wijzen...
Onder een bordje staan met "3-1=2" (verwijzend naar de 1e aflevering waarbij de klok van 3 naar 2 uur wordt gezet), aflevering van vandaag die "van achter naar voren" heet en jezelf als laatste molverdachte noemen, dat kan allemaal maar op één persoon wijzen...
Gast- Gast
Damn, mijn mol Marit is eruit, maarrr ik ga nu voor Liesbeth!!
En Hadewych is echt leuk! Hoe ze deed bij dat wildwestspel, hilarisch!
En Hadewych is echt leuk! Hoe ze deed bij dat wildwestspel, hilarisch!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Birgit schreef:Ik weet het nu echt zeker
Je bedoelt Tim?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: