Wie is de mol 2012
+38
Siem
leeuw
Guus
Lenthe
Jezzie
Miss G
Mees
GeKKiE
Ooh La La!
Tazz
boekenwurm83
Caramba
tuttebel
SuperGrover
Printje
Arwyn
Atelier Madame
May
smurfie
Tullow
Evalynn
ixis
Inge
Eris
Puk
Nora
Marin
Jeanette
SarahKey
Suus
Muppie
Kabouter
Bliss
SnowWhite
Summerlovin
Pompoen
Tinus
Penny Blossom
42 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wie is de mol?
Re: Wie is de mol 2012
Tinus schreef:Spetterdespat schreef:Tinus schreef:Overigens was de aflevering gisteren al te zien op internet, tot aan de executie.
Ik heb em gezien, meer zeg ik niet.
Ik heb expres niet gekeken. Wil lekker tot vanavond wachten. Snap ook niet dat ze hiervoor gekozen hebben, maar goed.
Ik ben benieuwd naar vanavond!
Ik heb het expres wel gekeken, want heb het vanavond niet kunnen zien, ben nu net thuis van werk. Weet nog niet wie eruit is, dat zie ik morgen wel even terug, voor hele aflevering is morgen ook geen tijd.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
+1XxXGeesje schreef:Ik heb het idee dat Marit het is, gewoon een gevoel en hoe ze doet. Moeilijk uit te leggen!
Maar ik heb het nooit goed, dus hoop dit jaar eens wel op de goede persoon te zitten (ga op een gegeven moment teveel twijfelen).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:+1XxXGeesje schreef:Ik heb het idee dat Marit het is, gewoon een gevoel en hoe ze doet. Moeilijk uit te leggen!
Maar ik heb het nooit goed, dus hoop dit jaar eens wel op de goede persoon te zitten (ga op een gegeven moment teveel twijfelen).
Dat heb ik dus ook...maar ik heb het ook nog nooit goed gehad!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik denk dat Dio op William zat, maar ze kunnen ons natuurlijk ook laten denken dat het zo is door montage. Argh.
Voorlopig zit ik op Maarten, Liesbeth en Frits.
Geen idee waarom overigens.
Voorlopig zit ik op Maarten, Liesbeth en Frits.
Geen idee waarom overigens.
Gast- Gast
Jezzie89 schreef:SnowWhite schreef:+1XxXGeesje schreef:Ik heb het idee dat Marit het is, gewoon een gevoel en hoe ze doet. Moeilijk uit te leggen!
Dat heb ik dus ook...maar ik heb het ook nog nooit goed gehad!
Nou bij de vorige 2 seizoenen riep ik direct met de 1e aflevering al van die is het. En had het uiteindelijk wel goed, dus misschien heb ik weer mazzel
Alleen mijn vriend verdenkt ook Marit, alleen die heeft het altijd verkeerd en vliegt diegene in de 2e aflevering er al uit haha! Maar nu zit ze er nog in, en de volgende aflevering heeft ze een vrijstelling.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Precies, dus we hebben nog even de tijd om haar in de gaten te houden
Ik vind ook dat ze zich met sommige opdracht snel terug trekt.
Zou het trouwens wel stoer vinden als zij het is. Aardige vrouw is ze (heb haar vaak geholpen toen ik in een supermarkt werkte bij het brood).
Zou het trouwens wel stoer vinden als zij het is. Aardige vrouw is ze (heb haar vaak geholpen toen ik in een supermarkt werkte bij het brood).
SnowWhite- Kletskop
Zo, Dio eruit! Dat had ik niet verwacht. Hij was een verdachte, maar niet mijn mol. Vond hem deze aflevering ook weer behoorlijk opvallend doen!
Ik denk dat de mol een vrouw is; Liesbeth of Marit! Gewoon een gut feeling...
Ik denk dat de mol een vrouw is; Liesbeth of Marit! Gewoon een gut feeling...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
SnowWhite schreef:Precies, dus we hebben nog even de tijd om haar in de gaten te houden
Zoals met die opdracht bij die trap? De opdracht ging toch al verkeerd dus dan kan ze mooi blijven staan want dan hoeft ze toch niet meer te mollen.
En op die brug voor die vrijstelling, of ze had mazzel of gewoon heel erg slim bedacht.
En die opdracht met rooksignalen maken wilde ze juist goed haar best doen aangezien de kans groot zou zijn dat Maarten zou zeggen dat het niet zou lukken aangezien ze tot nu toe nog niet hadden gewonnen.
En ik ben blij dat Dio eruit is, ik vind hem eigenlijk best dom (of misschien was dat gespeeld? )
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Juist! Een mol molt de ene keer wel en de andere keer niet, dat zou anders ook teveel opvallen natuurlijk.
Maar haar actie op de brug was echt geniaal, zo slim!
Ik moest zo lachen bij Dio, toen hij de vraag kreeg wat de hoogste notering was van Tijdmachine Toen had ik wel even zoiets van 'neemt hij ze nou in de maling of weet hij het echt niet?' Mag aannemen dat een artiest wel weet van zijn nummers wat de hoogste notering is, of je moet echt een hele waslijst met nummers hebben natuurlijk
Maar haar actie op de brug was echt geniaal, zo slim!
Ik moest zo lachen bij Dio, toen hij de vraag kreeg wat de hoogste notering was van Tijdmachine Toen had ik wel even zoiets van 'neemt hij ze nou in de maling of weet hij het echt niet?' Mag aannemen dat een artiest wel weet van zijn nummers wat de hoogste notering is, of je moet echt een hele waslijst met nummers hebben natuurlijk
SnowWhite- Kletskop
Hmm nu ik dit zo lees, vind ik Marit idd ook wel verdacht ja. Ik switch toch van Anne-Marie naar Marit
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn gevoel was juist dat Marit het in ieder geval niet zou zijn, haha! Wat kijkt iedereen dan toch op een andere manier. Ik ga kiezen voor Liesbeth, dat maakt het leuker en spannender om te kijken, als ik een mol in m'n hoofd heb .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik ben geen diehard widm-kijker, maar dat woord schrijven met auto's moet toch te doen zijn om dat te beschrijven en als je zag wat ervan gemaakt was dan verdenk ik Frits wel echt!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben jullie al naar de pet van William gekeken? Als je die 'w' omdraait, kun je er met een beetje fantasie 'mol' in zien.
Gast- Gast
Balloon schreef:Hebben jullie al naar de pet van William gekeken? Als je die 'w' omdraait, kun je er met een beetje fantasie 'mol' in zien.
Haha, dat zei ik thuis ook al! Vriend vond dat ik alweer te diep nadacht en dacht dat ik het idee van internet had gejat, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Balloon schreef:Hebben jullie al naar de pet van William gekeken? Als je die 'w' omdraait, kun je er met een beetje fantasie 'mol' in zien.
Haha, dat zei ik thuis ook al! Vriend vond dat ik alweer te diep nadacht en dacht dat ik het idee van internet had gejat, haha.
Die pet viel mij ook al op, maar wilde er niet teveel achter zoeken. Te opvallend misschien. Maar met de mol weet je het nooit
SnowWhite- Kletskop
Zijn naam staat toch ook achterop zijn pet? Iets met Spaaij geloof ik. De W is van zijn voornaam. Ik denk dat je hier niet zoveel achter moet zoeken.
Tinus- Prater
Dat is me nog niet opgevallen. Maar ook dat kan een hint zijn, Mol Spaaij.
Niets is wat het lijkt he Soms zit je er met je neus bovenop en dan zie je het nog niet, haha.
Niets is wat het lijkt he Soms zit je er met je neus bovenop en dan zie je het nog niet, haha.
SnowWhite- Kletskop
Ik vind het een beetje te opvallend om een hint te zijn en daarbij verdenk ik William ook niet, dus vandaar dat ik er misschien minder achter zoek. Maar de Mol is de Mol, dus je weet het inderdaad nooit.
Tinus- Prater
Mijn mol tot nu toe is William ook niet. Maar ik sluit niets uit
SnowWhite- Kletskop
William is irritant!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
ik verdenk juist tim
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik zat eerst op Marit, maar na dat torentje heb ik zo mijn twijfels.
Ik verdenk Tim nu ook meer dan Marit. Beide zijn ze mijn verdachten, maar zit meer op Tim.
Ik verdenk Tim nu ook meer dan Marit. Beide zijn ze mijn verdachten, maar zit meer op Tim.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Van mij mogen de vrouwen er uit, ik vind ze allemaal vervelend, haha.
Ik blijf nog steeds bij Frits, maar ik sluit de vrouwen op de een of andere manier gewoon helemaal uit, dus het zou zo een van de vrouwen kunnen zijn.
Ik blijf nog steeds bij Frits, maar ik sluit de vrouwen op de een of andere manier gewoon helemaal uit, dus het zou zo een van de vrouwen kunnen zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mijn gevoel zegt Tim of Frits. Zal vast niet goed zijn. Maar vind ze wel verdacht doen.
leeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10
Ik dacht Marit of Tim naar sinds vandaag is Frits toch ook wel verdacht en Marit weer minder.
Frits bij de boodschap I am .... (de mol)? Het zou wel heel makkelijk zijn maar ik vertrouw hem gewoon niet.
Zijn trouwens de laatste 2 bij de test automatisch de personen die hem het slechtst gemaakt hebben?
Dat hebben ze toch nooit gezegd? En Marit lijkt me de mol toch niet, want de mol moest natuurlijk invloed hebben bij die onderhandeling.
Frits bij de boodschap I am .... (de mol)? Het zou wel heel makkelijk zijn maar ik vertrouw hem gewoon niet.
Zijn trouwens de laatste 2 bij de test automatisch de personen die hem het slechtst gemaakt hebben?
Dat hebben ze toch nooit gezegd? En Marit lijkt me de mol toch niet, want de mol moest natuurlijk invloed hebben bij die onderhandeling.
Gast- Gast
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: