Wie is de mol 2012
+38
Siem
leeuw
Guus
Lenthe
Jezzie
Miss G
Mees
GeKKiE
Ooh La La!
Tazz
boekenwurm83
Caramba
tuttebel
SuperGrover
Printje
Arwyn
Atelier Madame
May
smurfie
Tullow
Evalynn
ixis
Inge
Eris
Puk
Nora
Marin
Jeanette
SarahKey
Suus
Muppie
Kabouter
Bliss
SnowWhite
Summerlovin
Pompoen
Tinus
Penny Blossom
42 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wie is de mol?
Re: Wie is de mol 2012
Kan ik niet in de beginpost een poll invoegen? Zal even kijken!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Lissa schreef:Ik heb het nog nooit gekeken. Iemand die me enthousiast kan maken?
Weet uberhaubt niet echt wat het programma inhoudt!
10 bn'ers doen allerlei opdrachten om geld te verdienen. Echter is er 1 mol, die moet zorgen dat er geen geld verdiend wordt! Aan het eind van elke aflevering is er een test waarin de kandidaten vragen moeten beantwoorden over de mol. Is het een man of vrouw? Etc. Degene met de meese foute antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 mensen over. 1 winnaar, 1 verliezer en... De mol! In het programma zijn ook hele moeilijke verborgen hints te vinden die je kunnen helpen bij het vinden van de mol. En de opdrachten zijn altijd super leuk!
Ik hoop dat het zo duidelijk is .
Laatst aangepast door Summerlovin op ma 2 jan 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb een poll gemaakt, en als het goed is kun je je stem weer verwijderen en opnieuw stemmen (denk ik).
Zodat we de poll actueel houden
Zodat we de poll actueel houden
Penny Blossom- Prater
Ik denk nu liesbeth, totaal geen reden voor.... Maar ik denk wel dat de mol dit jaar een vrouw is!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Hier een korte introductie van alle kandidaten. http://avro.nl/wieisdemol/Kandidaten/?r=1
kwam deze site ook nog tegen: http://www.widm2012.nl/overzichtpagina.htm
Lijkt leuke site om alles overzichtelijk te zien, nog geen ervaring mee, dit jaar maar eens proberen:)
kwam deze site ook nog tegen: http://www.widm2012.nl/overzichtpagina.htm
Lijkt leuke site om alles overzichtelijk te zien, nog geen ervaring mee, dit jaar maar eens proberen:)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Misschien dat ik dit seizoen dan toch maar een keertje mee ga kijken!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ahhh, nee hè. Herinner me nu dat m'n schoonmoeder donderdag jarig is. Dat wordt dus niet kijken Dan vrijdag maar via uitzendinggemist...
Gast- Gast
Jaaa, leuk! Heb er zin in.
Ik denk dat Art het goed gaat doen! Hij presenteerde 'Peking Express' ook altijd, en dat deed ie altijd erg leuk.
Ik denk dat Art het goed gaat doen! Hij presenteerde 'Peking Express' ook altijd, en dat deed ie altijd erg leuk.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Peking Express daar keek ik ook altijd naar! Dat was leuk. Komt daar geen nieuw seizoen meer van? Was heel dat programma al lang vergeten!Tullow schreef:Jaaa, leuk! Heb er zin in.
Evalynn- Prater
Oeh, leuk zo'n poll! Ik heb nu alleen echt geen idee wie de mol is! Ook totaal geen aanwijzingen e.d. Meestal heb ik het fout, of ik heb een gevoel maar die volg ik dan niet omdat het niet logisch is ofzo! Ik ga er nog even over nadenken...Ik hou sowieso wel de sites in de gaten die er zijn over WIDM. Daar staan ook vaak speculaties e.d. in en allerlei dingen die ik dan weer mis tijdens het kijken.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Lissa schreef:Peking Express daar keek ik ook altijd naar! Dat was leuk. Komt daar geen nieuw seizoen meer van? Was heel dat programma al lang vergeten!Tullow schreef:Jaaa, leuk! Heb er zin in.
Ik dacht dat ik laatst een keer van iemand hoorde dat PE er weer op komt. Hoop het, keek ik altijd naar en het was leuk!
En over wie de mol is kan ik nu echt nog geen zinnige uitspraak doen joh, ik ken de helft nog niet eens. Daarbij denk ik het altijd pas te weten als er nog drie over zijn ofzo, ben er nooit zo goed in
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
PE komt inderdaad weer! Ze waren laatst mensen aan het zoeken die mee wilden doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh leukleuk, daar kijk ik al naar uit!
Maar dat jullie dat ook allemaal leuk vinden, wil dat zeggen dat wie is de mol eigenlijk een vergelijkbaar programma is?
Want PE en Expeditie Robinson vond ik altijd helemaal geweldig. Dit is dan dus ook zoiets eigenlijk?
Maar dat jullie dat ook allemaal leuk vinden, wil dat zeggen dat wie is de mol eigenlijk een vergelijkbaar programma is?
Want PE en Expeditie Robinson vond ik altijd helemaal geweldig. Dit is dan dus ook zoiets eigenlijk?
Evalynn- Prater
Nou niet echt en toch wel. Het is een beetje hetzelfde omdat het een programma is met (bekende) mensen die op reis zijn en opdrachten uit moeten voeren, maar het is toch weer anders omdat er een Mol in het spel zit, die de boel stiekem saboteert waardoor bijv opdrachten soms mislukken. Het draait er dus om dat er zo veel mogelijk geld in de pot moet komen, maar ook moeten ze er achter zien te komen wie de mol is. Degene die dat raadt wint de pot.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ik denk dat het wel een beetje in het zelfde 'genre' past qua programma's dan toch?
Evalynn- Prater
Ja op zich, alhoewel ik WIDM echt het allerleukste vind, zo spannend! Het is namelijk ook zo spannend om zelf mee te raden wie de mol is.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja op zich, alhoewel ik WIDM echt het allerleukste vind, zo spannend! Het is namelijk ook zo spannend om zelf mee te raden wie de mol is.
+1 Je wordt als kijker ook heel erg betrokken in het spel en daardoor is het leuker.
Tinus- Prater
Het valt inderdaad in hetzelfde genre Lissa. Zoals andere ook zeggen is het inderdaad nog leuker voor de kijker omdat je mee kan speuren en het zit erg leuk in elkaar. Echt een aanrader om te kijken!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Jaaahh het is bijna weer zover.
Krijg wekelijks de mol-mail daardoor al helemaal in de stemming.
Ben ook erg benieuwd naar Art als presentator. Net een stukje bij boulevard gezien en ga er eigenlijk gewoon vanuit dat hij het gewoon heel goed doet.
Krijg wekelijks de mol-mail daardoor al helemaal in de stemming.
Ben ook erg benieuwd naar Art als presentator. Net een stukje bij boulevard gezien en ga er eigenlijk gewoon vanuit dat hij het gewoon heel goed doet.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Vanavond!!!!
Penny Blossom- Prater
Germini schreef:Vanavond!!!!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Germini schreef:Vanavond!!!!
Jeej! Nog maar 3 uurtjes!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Heb er zin in!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Heb op Marit gestemd als mol. Ik heb echt totaal geen idee, is puur gevoel waar ik op af ga. Ik ben zo benieuwd vanavond!
Zou zelf ook wel eens mee willen doen met het programma. Ik denk dat ik wel goed kan saboteren!
Zou zelf ook wel eens mee willen doen met het programma. Ik denk dat ik wel goed kan saboteren!
Tinus- Prater
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: