Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
+20
SarahKey
Dikkie Dik
Pomodori
Fiwen
Cherique
juf_1984
Rupsie
Pepper
pitbullgup
Fayebella
Butterfly78
Quet
Caro
Tania
Ella
Minx
Ugly Betty
bolus26
Mysterious
Pricky
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
Yvette schreef:Ja achteraf vond ik het ook super weinig. Maar het was 6 dagen voor mijn bruiloft en kon voor mijn gevoel geen kant meer op.... Heb achter een brief geschreven. Ook mede door wat er met mijn man zijn pak gebeurde op de dag zelf. Kreeg toen alleen maar te horen dat ik het destijds accepteerde en dat er niets meer aan gedaan kon worden...
Kijk fouten maken is echt niet leuk maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En hoe vervelend het ook is het gebeurd. Maar het gaat er wel om hoe het opgelost wordt. Op de dag zelf hebben we er meerdere telefoontjes aan moeten plegen voordat ze wat gingen doen. Je kan een bruidegom toch niet voor het altaar gaan laten staan zonder knopen...
Ik snap dat je 6 dagen voor je bruiloft zoiets hebt van, ik vind het goed zolang ik maar een jurk heb om aan te trekken. En tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden, maar het is wel erg jammer dat het zo moet. En ik vind de service vanuit het bedrijf zoals jij het omschrijft ook ver te zoeken.
Ik hoop wel van harte dat plezier in jullie dag niet bederft heeft en dat je er wel van genoten hebt!
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
Pepper schreef:Yvette schreef:Ja achteraf vond ik het ook super weinig. Maar het was 6 dagen voor mijn bruiloft en kon voor mijn gevoel geen kant meer op.... Heb achter een brief geschreven. Ook mede door wat er met mijn man zijn pak gebeurde op de dag zelf. Kreeg toen alleen maar te horen dat ik het destijds accepteerde en dat er niets meer aan gedaan kon worden...
Kijk fouten maken is echt niet leuk maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En hoe vervelend het ook is het gebeurd. Maar het gaat er wel om hoe het opgelost wordt. Op de dag zelf hebben we er meerdere telefoontjes aan moeten plegen voordat ze wat gingen doen. Je kan een bruidegom toch niet voor het altaar gaan laten staan zonder knopen...
Ik snap dat je 6 dagen voor je bruiloft zoiets hebt van, ik vind het goed zolang ik maar een jurk heb om aan te trekken. En tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden, maar het is wel erg jammer dat het zo moet. En ik vind de service vanuit het bedrijf zoals jij het omschrijft ook ver te zoeken.
Ik hoop wel van harte dat plezier in jullie dag niet bederft heeft en dat je er wel van genoten hebt!
Wij hebben zeker genoten. Maar dit is dus ook één van de redenen dat ik dit bedrijf niet aanraad. Er waren nog wel meer dingen die niet goed gingen maar deze 2 sprongen er wel uit.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij hebben mijn jurk gekocht (mijn ouders hebben mijn jurk betaald) bij Hartelyn in Waalwijk.
Goede, persoonlijke zorg :-)
Ik moet 25 februari weer passen...ben benieuwd...
Goede, persoonlijke zorg :-)
Ik moet 25 februari weer passen...ben benieuwd...
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
Yvette schreef:Pepper schreef:Yvette schreef:Ja achteraf vond ik het ook super weinig. Maar het was 6 dagen voor mijn bruiloft en kon voor mijn gevoel geen kant meer op.... Heb achter een brief geschreven. Ook mede door wat er met mijn man zijn pak gebeurde op de dag zelf. Kreeg toen alleen maar te horen dat ik het destijds accepteerde en dat er niets meer aan gedaan kon worden...
Wij hebben zeker genoten. Maar dit is dus ook één van de redenen dat ik dit bedrijf niet aanraad. Er waren nog wel meer dingen die niet goed gingen maar deze 2 sprongen er wel uit.
Gelukkig hebben jullie de dag niet laten verpesten! Maar ik snap wel dat je dit bedrijf zeker afraad.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
pitbullgup schreef:Ik heb mijn jurk bij Diana's bruidshuis gekocht in Boxmeer.
Was wel tevreden maar af en toe een beetje chaotisch daar....
Daar heb ik mijn jurk ook gekocht. Hele mooie jurk, alleen jammer dat ze de sluier niet ingekort hadden zoals gezegd. Nu kon je mn mooie sluiting nog niet zien
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Pepper schreef:Yvette schreef:Pepper schreef:Yvette schreef:Ja achteraf vond ik het ook super weinig. Maar het was 6 dagen voor mijn bruiloft en kon voor mijn gevoel geen kant meer op.... Heb achter een brief geschreven. Ook mede door wat er met mijn man zijn pak gebeurde op de dag zelf. Kreeg toen alleen maar te horen dat ik het destijds accepteerde en dat er niets meer aan gedaan kon worden...
Gelukkig hebben jullie de dag niet laten verpesten! Maar ik snap wel dat je dit bedrijf zeker afraad.
Ben wel benieuwd of zich hier nog meer mensen melden die ook bij deze zaak hun jurk hebben gekocht en wat hun ervaringen waren
Ella- Ratel
Cherique schreef:pitbullgup schreef:Ik heb mijn jurk bij Diana's bruidshuis gekocht in Boxmeer.
Was wel tevreden maar af en toe een beetje chaotisch daar....
Daar heb ik mijn jurk ook gekocht. Hele mooie jurk, alleen jammer dat ze de sluier niet ingekort hadden zoals gezegd. Nu kon je mn mooie sluiting nog niet zien
Ik heb mijn jurk ook daar gekocht. Op zich wel goed geholpen, alleen toen we mijn jurk wilde ophalen wilde ik mijn vader erbij hebben (ik vond dat hij me voor de trouwdag een keer in trouwjurk gezien moest hebben) maar hij kan alleen op zaterdag dus afspraak gemaakt, werd er doodleuk gezegt "het kan zijn dat we je bellen om de afspraak te verzetten want de trouwbeurs is dan net geweest en nieuwe klanten kunnen meestal alleen op zaterdag." Vond ik echt belachelijk, ik ben toch ook nog steeds klant?? Dus duidelijk gezegt dat ik geen andere afspraak wilde en toen werd er een beetje chagerijnig gezegt dat ze dan wel bij de afspraak zouden zetten dat hij niet verplaatst mocht worden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb mijn jurk in Elburg gekocht, bij de bruidstuinen. Ze hebben daar ongeveer 30-40 poppen staan met jurken aan. Dat kijkt erg prettig om je jurk uit te zoeken. Zeker als je nog heel geen idee hebt.
Goed advies ook gekregen en ze haalde zo een jurk uit het rek die me geweldig stond.
Goed advies ook gekregen en ze haalde zo een jurk uit het rek die me geweldig stond.
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Ik heb hem nog niet gekocht, maar ga binnenkort bij the Honeymoonshop in Rotterdam kijken.
Wie weet slaag ik daar wel in een keer.
Wie weet slaag ik daar wel in een keer.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou absoluut niet naar Koonings in Deurne gaan.
Ben met een vriendin meegeweest en wat een lopende band werk! Vreselijk.
De eerste keer moesten we gewoon bijna een uur wachten! En die troela die haar hielp riep alleen maar... Wat mooi!!! Oh deze staat je ook heeeeeel mooi! Ja, deze staat je ook echt perfect! Dat riep ze bij elke jurk. Ongeacht of de jurk wel of niet mooi stond!
Plus dat er nog tig andere in de winkel zijn die jurken aan het passen zijn. Terwijl mijn vriendin een paar jurken apart had hangen omdat ze niet kon kiezen werden die in andere paskamers gehangen voor andere klanten zodat zij ook even konden passen...
En dan die naaister van daar! In d'r schaamhaarbroek, sloffen en een decollete tot aan haar navel!
En onbeschoft!! De jurk moest wat korter, hij sleepte echt over de grond terwijl dat bij die jurk niet hoorde... Maar blijkbaar had ze daar geen zin in want bij deze jurk hoorde dat echt! Dat was zoooo mooi
Mijn jurk heb ik bij Bijsterveld Bruidsmode in Mierlo Hout (Bij Helmond) gekocht.
Je bent als enige in de winkel, ze hebben alle aandacht voor je (meestal zijn ze met twee personen om je te helpen), goede service, doen eventueel ook zelf ontwerpen en maken... Als je in de buurt woont raad ik echt aan om daar even te gaan kijken!
Ben met een vriendin meegeweest en wat een lopende band werk! Vreselijk.
De eerste keer moesten we gewoon bijna een uur wachten! En die troela die haar hielp riep alleen maar... Wat mooi!!! Oh deze staat je ook heeeeeel mooi! Ja, deze staat je ook echt perfect! Dat riep ze bij elke jurk. Ongeacht of de jurk wel of niet mooi stond!
Plus dat er nog tig andere in de winkel zijn die jurken aan het passen zijn. Terwijl mijn vriendin een paar jurken apart had hangen omdat ze niet kon kiezen werden die in andere paskamers gehangen voor andere klanten zodat zij ook even konden passen...
En dan die naaister van daar! In d'r schaamhaarbroek, sloffen en een decollete tot aan haar navel!
En onbeschoft!! De jurk moest wat korter, hij sleepte echt over de grond terwijl dat bij die jurk niet hoorde... Maar blijkbaar had ze daar geen zin in want bij deze jurk hoorde dat echt! Dat was zoooo mooi
Mijn jurk heb ik bij Bijsterveld Bruidsmode in Mierlo Hout (Bij Helmond) gekocht.
Je bent als enige in de winkel, ze hebben alle aandacht voor je (meestal zijn ze met twee personen om je te helpen), goede service, doen eventueel ook zelf ontwerpen en maken... Als je in de buurt woont raad ik echt aan om daar even te gaan kijken!
Gast- Gast
Pomodori schreef:Ik heb mijn jurk in Elburg gekocht, bij de bruidstuinen. Ze hebben daar ongeveer 30-40 poppen staan met jurken aan. Dat kijkt erg prettig om je jurk uit te zoeken. Zeker als je nog heel geen idee hebt.
Hier heb ik mijn jurk ook gekocht.
Advies en service is goed alleen bij mij waren ze vergeten om een jasje te maken wat ik erbij besteld had. Moest een week voor het trouwen nog snel gemaakt worden. Maar ik kwam 's ochtends en 's middags kon ik terug om het jasje al te passen. Zo snel hadden ze hem nog gemaakt. Dus ik heb geen klacht over. Ik heb een maatje meer (ahum twee maten dan ) en had van te voren echt nachtmerries dat ik geen 1 jurk aankon. Maar dat viel natuurlijk mee en ze hebben me ook daarin goed geholpen.
En later met mijn schoonzusje wezen kijken voor haar jurk en kon weer zo wegdromen, echt leuk al die jurken Rij er nog regelmatig langs en denk dan echt: oh kon ik maar weer even binnen lopen
Ik heb mijn jurk laten maken door Anastasi in Nieuwegein. Ben erg tevrden. Heb bij verschillende winkels gepast, maar het was het allemaal net niet voor mijn gevoel, vandaar...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik heb mijn trouwjurk (3 jaar geleden) bij très chic in Hengevelde gehaald (overijssel). Ontzettend mooie bruidszaak met goede service.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb mijn jurk bij Sonja's Bruidsmode in Dordrecht gekocht.
Klein zaakje maar ze hadden heel veel jurken hangen. Je word er goed geholpen en je bent de enigste klant die ochtend/middag.
Klein zaakje maar ze hadden heel veel jurken hangen. Je word er goed geholpen en je bent de enigste klant die ochtend/middag.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Even een andere vraag: wat hebben jullie met je trouwschoenen gedaan? Ik zit er nog over te denken om ze over te laten spuiten zeg maar. Doe er nu niks mee en vind dat toch wel zonde
Ella- Ratel
mijn jurk komt ook van bijsterveld mierlo-hout er was niks teveel heb zeker 20 jurken aangehad ze hadden alle tijd
ben ook niet naar koonings gegaan omdat een vriendin van me 3 dagen voor haar huwelijk de jurk nog niet had
dus die heeft ff flink in de zenuwen gezeten ik heb daar meer niet zo'n goede verhalen van gehoord.
dus ben het met hazeltje eens...
ben ook niet naar koonings gegaan omdat een vriendin van me 3 dagen voor haar huwelijk de jurk nog niet had
dus die heeft ff flink in de zenuwen gezeten ik heb daar meer niet zo'n goede verhalen van gehoord.
dus ben het met hazeltje eens...
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Yvette schreef:Even een andere vraag: wat hebben jullie met je trouwschoenen gedaan? Ik zit er nog over te denken om ze over te laten spuiten zeg maar. Doe er nu niks mee en vind dat toch wel zonde
Ik had ze bij schoenreus gekocht voor €25,- en heb ze nog regelmatig aan gehad haha!
Is het model wel leuk? Dan kan je ze misschien wel spuiten of verven... Maar als je het model al niks vind is het ook weer zonde.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Yvette schreef:Even een andere vraag: wat hebben jullie met je trouwschoenen gedaan? Ik zit er nog over te denken om ze over te laten spuiten zeg maar. Doe er nu niks mee en vind dat toch wel zonde
Ik had ze bij schoenreus gekocht voor €25,- en heb ze nog regelmatig aan gehad haha!
Is het model wel leuk? Dan kan je ze misschien wel spuiten of verven... Maar als je het model al niks vind is het ook weer zonde.
Het zijn ballerina's eigenlijk. zal morgen eens een plaatje ervan zoeken en zal dat hier plaatsen
Ella- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw droom trouwjurk er uit?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: