Waar hebben jullie je meubels gekocht?
+6
Blond
rianne287
JD
Theeleut
Linda
Razz
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar hebben jullie je meubels gekocht?
In de zomer gaan wij kijken naar nieuwe meubels. We willen een bruine stoffen hoekbank, een wit tvmeubel met een bruin blad, salontafel en een kast voor glazen enz in de dezelfde kleur als het blad van het tv meubel. En ooit in de toekomst komt er nog een witte buffetkast bij. Ik wil dus wit met bruin/teak/eiken/massief hout combineren (wat precies weten we dus niet) Het liefst wil ik alles ook nog in dezelfde winkel halen.
Waar hebben jullie de meubels gekocht?
Hoelang zat er levertijd op?
En welke meubelzaken raden jullie mij aan en welke juist niet?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Re: Waar hebben jullie je meubels gekocht?
De Bommel.
En dat witte met houten bovenkant hebben ze daar ook. Echt een super mooie serie.
Deze:
http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/kasten/tv-meubels/8091302/surrey-180-cm-tv-dressoir-white-wenge-top-acacia-hout
Ik vind hem zo mooi!
En dat witte met houten bovenkant hebben ze daar ook. Echt een super mooie serie.
Deze:
http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/kasten/tv-meubels/8091302/surrey-180-cm-tv-dressoir-white-wenge-top-acacia-hout
Ik vind hem zo mooi!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ja zoiets bedoel ik
Ik zit alleen zo te twijfelen of ik alles zo wil of een mix van dit met donkere meubels..
Ik zit alleen zo te twijfelen of ik alles zo wil of een mix van dit met donkere meubels..
Razz- Kletskop
Als het een grote, ruime en lichte woonkamer is dan is een mix wel mooi. Anders zou ik het een beetje hetzelfde houden.
Linda- Ratel
1 muur waar de tv hangt wordt licht bruin, de rest is wit en de vloer is licht eiken vernist. Verder is de keuken ook al jasmijn wit met een donker bruin blad. Dus ik denk dat toch dat een mix dan mooier is.
Razz- Kletskop
Zoals het klinkt denk ik ook wel ja.
Is jullie huidige huis eindelijk verkocht?
Linda- Ratel
Linda schreef:De Bommel.
Deze:
Ik vind hem zo mooi!
Wij ook bij denbommel en dan de koopjes zolder in De Lier. Scheelt vaak 2/3 van de prijs in de normale winkel!
Edit: de meubelen die daar staan kan je meteen meenemen of ze bezorgen het binnen een dag.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Daar hebben wij onze meubels inderdaad ook vandaan.
Maar nieuwe series hebben ze daar vaak niet.
Onze salontafel was normaal 800 euro, wij hebben er 175 voor betaald. Tv meubel was ook stukken voordeliger.
Onze salontafel was normaal 800 euro, wij hebben er 175 voor betaald. Tv meubel was ook stukken voordeliger.
Linda- Ratel
Linda schreef:Zoals het klinkt denk ik ook wel ja.
Nope, maar als we daarop moeten wachten dan heb ik denk ik over 5 jaar nog geen nieuwe meubels Dus dan dit huis maar een beetje leuker aankleden. Kunnen we gelijk nieuwe foto's erop laten zetten enz. Misschien dat dat helpt..
Razz- Kletskop
Oh sorry, ik dacht dat de meubels voor een nieuw huis waren. Balen zeg! Ik hoop ook voor je dat het scheelt!
Heb je wel kijkers?
Heb je wel kijkers?
Linda- Ratel
wij hebben een salon tafel voor €300 deze was €1100 en een buffetkast voor €500 die was €1950 en een eettafel voor €200 die €1000 was, scheelt echt veel en het is echt hout. Loodzwaar spul.Linda schreef:Daar hebben wij onze meubels inderdaad ook vandaan.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Nee joh geeft niks!
Wij hebben wel kijkers maar het wil gewoon niet lukken.
*
Wij hebben wel kijkers maar het wil gewoon niet lukken.
*
Laatst aangepast door Razz_ op vr 19 apr 2013 - 9:40; in totaal 2 keer bewerkt
Razz- Kletskop
Theeleut. Ja, het is kwalitatief goed spul. M'n ouders en m'n zus hebben ook al hun meubels er vandaan. Zij hebben wel nieuwe series gekocht, dat vond ik echt te duur.
Nu hebben we degelijke meubels voor een mooie prijs. Onze eettafel kostte ook echt geen drol, evenals de stoelen.
Nu hebben we degelijke meubels voor een mooie prijs. Onze eettafel kostte ook echt geen drol, evenals de stoelen.
Linda- Ratel
Ach razz..
Wat waardeloos zeg! Woongenot is zo belangrijk, dit gedoe kan echt een hoop verpesten. Echt hopeloos als het zo lang duurt. Bij ons duurde het 14 maanden, dat vond ik al lang.
Ik hoop echt voor je dat er gauw een geschikte kandidaat langs komt.
Wat waardeloos zeg! Woongenot is zo belangrijk, dit gedoe kan echt een hoop verpesten. Echt hopeloos als het zo lang duurt. Bij ons duurde het 14 maanden, dat vond ik al lang.
Ik hoop echt voor je dat er gauw een geschikte kandidaat langs komt.
Linda- Ratel
Ik heb ook best veel slapeloze nachten over dit hele gedoe. Maargoed we kunnen niks anders doen dan alleen maar te wachten helaas Mocht het ooit verkocht worden zal dat echt als de hoofdprijs in de loterij voelen. Zo ontzettend blij ben ik dan. Ik ben het gewoon echt beu en idd wat jij zegt een thuis is gewoon heel belangrijk en voor mijn gevoel is dit gewoon niet mijn thuis.
Razz- Kletskop
Ik kan het me voorstellen. Dat had ik ook in ons vorige huis. Tweehoog zonder lift en ik een achterstandswijk. Ik was als de dood dat ik dochter daar ooit naar de basisschool zou moeten brengen. De vlag ging uit toen we ons huis verkocht hadden. Weliswaar met een paar duizend euro schuld, maar dat boeide me echt niks.
Het is gewoon een klote tijd om een huis te verkopen. Ze zouden al die achterlijke regels weer aan moeten passen.
Het is gewoon een klote tijd om een huis te verkopen. Ze zouden al die achterlijke regels weer aan moeten passen.
Linda- Ratel
Ik herken het
Helaas doe je er niks aan!
Helaas doe je er niks aan!
Razz- Kletskop
Ik weet niet waar je woont?
Maar voor dat soort meubels raad ik de Woonoutlet aan, ze zitten in Alkmaar en Zutphen. het is allemaal direct meenemen, zonder levertijd, maar wel met garantie. (ook al staat er overal dat je geen garantie hebt, dat geldt alleen voor accessoires. Op meubels heb je gewoon garantie). Erg leuke dingen!
En sja, mijn meubels komen "gewoon" van de leenbakker vandaan, ze staan nu al 6 jaar, allemaal prima kwaliteit.
Heb vorige week nieuwe eetkamerstoelen gekocht bij Pronto, zitten door het hele land, hebben ook erg leuke dingen, en vooral leuke banken (en betaalbaar).
Maar voor dat soort meubels raad ik de Woonoutlet aan, ze zitten in Alkmaar en Zutphen. het is allemaal direct meenemen, zonder levertijd, maar wel met garantie. (ook al staat er overal dat je geen garantie hebt, dat geldt alleen voor accessoires. Op meubels heb je gewoon garantie). Erg leuke dingen!
En sja, mijn meubels komen "gewoon" van de leenbakker vandaan, ze staan nu al 6 jaar, allemaal prima kwaliteit.
Heb vorige week nieuwe eetkamerstoelen gekocht bij Pronto, zitten door het hele land, hebben ook erg leuke dingen, en vooral leuke banken (en betaalbaar).
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Teakhouse Kotter
www.teakhouse.nl
Levertijd was 8 weken voor het dressoir en de eetkamerstoelen. Onze boekenkast konden wij gelijk meenemen.
Ons bankstel komt van Lowik
http://www.lowikmeubelen.nl/
Deze had een levertijd van 12 weken.
Met beide hele goede ervaringen. Onze bankstellen zijn van nubuck leer (kenia walnut) en we hadden hier al vrij snel een vlek in (eigen schuld) en ze hebben netjes een nieuw kussen voor ons kunnen leveren.
www.teakhouse.nl
Levertijd was 8 weken voor het dressoir en de eetkamerstoelen. Onze boekenkast konden wij gelijk meenemen.
Ons bankstel komt van Lowik
http://www.lowikmeubelen.nl/
Deze had een levertijd van 12 weken.
Met beide hele goede ervaringen. Onze bankstellen zijn van nubuck leer (kenia walnut) en we hadden hier al vrij snel een vlek in (eigen schuld) en ze hebben netjes een nieuw kussen voor ons kunnen leveren.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
de bank bij Montèl en de rest van de meubels bij een plaatselijke meubelzaak. De eettafel is een frame via internet en het blad van de keukenzaak (zelfde als ons aanrecht)
dat weet ik zo niet, wij hebben alles heel vroeg gekocht, omdat ik tijdens de verbouwing ben bevallen en we voor de bevalling alles rond wilden hebben.
als je een beetje goed spul wilt hebben zou ik niet naar seats en sofa's en dat soort winkels gaan. Ik vind plaatselijke meubelzaken prettig. Die hebben vaak hele goede adviezen en een goede service. Dat ontbreekt vaak bij grote landelijke goedkope winkels.
de bank bij Montèl en de rest van de meubels bij een plaatselijke meubelzaak. De eettafel is een frame via internet en het blad van de keukenzaak (zelfde als ons aanrecht)
dat weet ik zo niet, wij hebben alles heel vroeg gekocht, omdat ik tijdens de verbouwing ben bevallen en we voor de bevalling alles rond wilden hebben.
als je een beetje goed spul wilt hebben zou ik niet naar seats en sofa's en dat soort winkels gaan. Ik vind plaatselijke meubelzaken prettig. Die hebben vaak hele goede adviezen en een goede service. Dat ontbreekt vaak bij grote landelijke goedkope winkels.
Gast- Gast
Als je bij mij Ikea zegt stort de boel in . Alleen mijn bank (Trendhopper, 10 weken levertijd), Egg Chair (Dalani, 10 weken levertijd) en eetkamerstoelen (Woood, 5 weken levertijd) komen daar niet vandaan. Ze hadden alles en alles op voorraad, ideaal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Marktplaats.nl . Je kunt echt makkelijk zo'n kast vinden daar. Likje verf erover en je hebt precies dezelfde. Maar dan moet je wel houden van meubels opknappen. En dat is mijn hobby, dus ik kijk al niet eens meer bij meubelzaken. Mijn ervaring is dat degelijke meubels vaak erg prijzig zijn als je goede kwaliteit wil. Daarom koop ik het 2ehands.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Wij hebben veel via marktplaats en van de ikea. Op beide dus geen levertijd.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb bijna alles van de Leenbakker en mijn bed komt van de Ikea!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben al onze meubels in de woonkamer bij Goossens gekocht: het dressoir, de eettafel, zes eettafelstoelen, de salontafel, de bank, de boekenkast en een luie stoel.
We hebben de meubels nu een jaar en ze bevallen heel goed. De levertijd was wel drie maanden.
We hebben de meubels nu een jaar en ze bevallen heel goed. De levertijd was wel drie maanden.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
» Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?
» Wat hebben jullie voor de meubels betaald?
» Vakantieveilingen: wat hebben jullie gekocht?
» Hoe hebben jullie je auto gekocht?
» Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?
» Wat hebben jullie voor de meubels betaald?
» Vakantieveilingen: wat hebben jullie gekocht?
» Hoe hebben jullie je auto gekocht?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: