Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op vakantie?

+18
Roze Roos
Jeanette
nina
Susan
PrimaBella
tayce
Sterre
ZoeteWitteWijn
Mermaid
Niekske
blondie29
Happy
studiebol
bolus26
kimz
Roxi3
SoGood
xxDila
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op vakantie?

Bericht  Roze Roos wo 5 jan 2011 - 10:05

Ook ik denk dat je prima alleen op vakantie kan! Ik ging toen ik een vriendhad zo vaak met vriendinnen/familie op vakantie! Zolang jullie je er beiden goed bij voelen is het geen probleem denk ik zo!
Wel bijzonder dat je omgeving zo reageert...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 10:29

Roze Roos schreef:Ook ik denk dat je prima alleen op vakantie kan! Ik ging toen ik een vriendhad zo vaak met vriendinnen/familie op vakantie! Zolang jullie je er beiden goed bij voelen is het geen probleem denk ik zo!

Ergens had ik wel zien aankomen, na de reacties die ik kreeg toen ik het buitenland wilde afstuderen. De stellen in onze omgeving zijn, zoals ik het noem, echte we's. En ik en mijn vriend zijn, nouja meer ik en hij zeg maar Cool . Zij doen álles samen, gaan nog net niet samen poepen. We gaan wel eens met de meiden op stap, maar dan moet er samengekomen worden met de mannen in de discotheek of shaormatent. Ze vinden het van mij ook niet "gezellig" dat ik wel eens ga stappen met alleen een paar meiden en daarbij mijn kerel jaja de hélé avond thuis alleen laat. Ik ben er nu wel aangewend, maar dit bracht me toch weer een beetje in twijfel of ik nu gek was of het weer dat "we" gedoe is.. Embarassed
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ZoeteWitteWijn wo 5 jan 2011 - 10:34

xxDila schreef:
Roze Roos schreef:Ook ik denk dat je prima alleen op vakantie kan! Ik ging toen ik een vriendhad zo vaak met vriendinnen/familie op vakantie! Zolang jullie je er beiden goed bij voelen is het geen probleem denk ik zo!

Ergens had ik wel zien aankomen, na de reacties die ik kreeg toen ik het buitenland wilde afstuderen. De stellen in onze omgeving zijn, zoals ik het noem, echte we's. En ik en mijn vriend zijn, nouja meer ik en hij zeg maar Cool . Zij doen álles samen, gaan nog net niet samen poepen. We gaan wel eens met de meiden op stap, maar dan moet er samengekomen worden met de mannen in de discotheek of shaormatent. Ze vinden het van mij ook niet "gezellig" dat ik wel eens ga stappen met alleen een paar meiden en daarbij mijn kerel jaja de hélé avond thuis alleen laat. Ik ben er nu wel aangewend, maar dit bracht me toch weer een beetje in twijfel of ik nu gek was of het weer dat "we" gedoe is.. Embarassed

Nee. Toch niet.. Toch niet.. De HELE nacht. Mijn god! Wat ERG!
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alias wo 5 jan 2011 - 10:51

Sogood schreef:Ontopic: Ik vind het ook helemaal niet raar. De mensen die zo reageren in jouw omgeving die vind ik raar en erg kortzichtig. Als jij en je vriend en goede afspraken over hebben gemaakt is het toch goed? Ik vind het juist een goede oplossing. Gewoon doen en lekker van genieten!

Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van Sogood. Niet raar, gewoon lekker gaan!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  xxDila wo 5 jan 2011 - 10:59

ZoeteWitteWijn schreef:
xxDila schreef:

Nee. Toch niet.. Toch niet.. De HELE nacht. Mijn god! Wat ERG!

Zoals jij het zegt, zo word er bijna gereageerd. Maar dan in plaats van "wat erg", "dat doe je toch niet, wat vind hij daarvan?"
Maar even tussendoor, buiten dat zijn het wél lieve mensen hoor alleen hebben ze wat meer moeite met dingen zonder elkaar te doen. En iedereen die dat wel doet, is een beetje raar in hun ogen.
Cool
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:19

Nee niet raar hoor. Juist super van je vriend dat hij het geen probleem vind. En zo kan je toch gewoon op reis wat jij wilt. Dus lekker gaan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:26

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  M-G zo 9 jan 2011 - 10:05

Nee ik vind het helemaal niet raar maar juist een goede oplossing. Zoals velen al hebben gezegd: zolang jullie het er samen over eens zijn, is dat toch prima? Ik zou me vrij weinig aantrekken van al dat commentaar. Het is toch juist fijn dat je beide gewoon de dingen kunt blijven doen die je leuk vindt. Als ik jou was, zou ik lekker op vakantie gaan!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 6:33

Ik vindt het ook helemaal niet raar. Je vriend houdt niet er niet van om op vakantie te gaan, hij blijft dus lekker thuis in zijn vertrouwde omgeving. Iets dat hij graag doet.
Jij houdt er wel van om op vakantie te gaan, jij gaat met een vriendin genieten van de zon. Iets dat jij graag doet.
Ik zie echt niet wat hier raar aan is.
Gewoon niet luisteren naar de mensen die hier negatief op reageren. Als jullie er beide maar over eens zijn dat dit voor jullie de beste oplossing is. Gewoon met je vriendin op vakantie gaan en er van genieten.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  _Femme ma 10 jan 2011 - 6:39

Ik geloof dat er een hoop meiden/vrouwen zijn die een vriend zoeken zoals die van jou Neutral
Heerlijk toch hoe hij ermee om gaat!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: