Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Puggle wo 1 feb 2012 - 23:13

Slaatje, succes met de sollicitatie! En ik ben benieuwd als je gaat testen, ik zal toch voor je duimrn hoor!

Amber, 9 weken alweer bijna! Wow dat gaat idd snel maar zo leuk Very Happy

Alyssa, fijn meis dat het iets beter gaat! En idd gewoon op het gemak hoor en je rust houden.

Muppet, hoe gaat het vandaag? Nog lekker aan het stuiteren Wink

Ik ben vanaf maandag ziekgemeld. Voor 40% halve dagen vanaf nu. Ik heb het er maar moeilijk mee. Aan de ene kant vind ik het natuurlijk fijn omdat het beter is voor ons meisje en ik heb me rot voel maar aan de andere kant voel ik me zo lullig omdat ik mijn collega alleen laat staan. Maar ja dan zegd mijn man ja als het andersom was dan zouden je collegas ook voor zichzelf kiezen. Maar toch het zit me een beetje dwars allemaal Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje wo 1 feb 2012 - 23:52

Hier alles prima hoor, misselijk en moe, maar ik zit heerlijk op mijn wolkje smile

Slaatje succes!

Puggle niet te druk maken, komt goed!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje do 2 feb 2012 - 4:05

Wij hebben er net toch maar even een testje aan gegooit. Helaas stond er duidelijk te lezen: niet zwanger. Dus wat ik al dacht....Volgende keer (hopelijk) beter.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje do 2 feb 2012 - 4:37

Jammer Slaatje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle do 2 feb 2012 - 5:47

Jammer slaatje! en succes bij de huisarts! Hoop dat hij kan helpen bij je vit. tekort
en antwoord kan geven op je vragen...Oja, even geleden vroeg je me wanneer ik kan testen: vandaag bloed wezen prikken voor progesteron waarde, volg. wk vrijdag de uitslag en zou dan dus (niet) ongesteld worden.

Zit je wolk lekker muppetje?? Very Happy geniet er lekker van!

Alyssa, zou het weekend idd nog even aan kijken, je moet je zeker wel goed voelen wil je weer gaan werken! niks overhaasten hoor.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Muppetje do 2 feb 2012 - 6:43

Puzzle schreef:
Zit je wolk lekker muppetje?? Very Happy geniet er lekker van!

Ik zit hier heerlijk Wink niets meer aan doen smile

Laatst aangepast door Muppetje op do 2 feb 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 2 feb 2012 - 6:43

Jammer slaatje! Hopelijk komt je ongesteld nu snel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 2 feb 2012 - 8:52

Slaatje, jammer meis!

Puzzle, ik hoop dat je niet ongesteld wordt meis!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  slaatje do 2 feb 2012 - 22:13

Thx ladies...

Ik hoop ook dat je niet ongesteld word Puzzle.

Papa mag vandaag naar huis. Beetje vreemde communicatie daar in het ziekenhuis. Gisterochtend werd me door de dienstdoende verpleegkundige verteld dat hij onder geen beding het ziekenhuis mocht verlaten zolang ze nog geen uitslag hadden van de borst scan die gemaakt moest worden en een inspanningstest. Helaas waren die onderzoeken door een ander afdeling verplaatst naar na het weekend. Ze gingen er alles aan doen deze onderzoeken toch voor het weekend plaatst te laten vinden. Kom ik gisteravond in het ziekenhuis, verteld mijn vader doodleuk dat ie morgen (vandaag dus) naar huis mag. Ik verhaal halen bij de verpleegkundige (een andere dan die ochtend) zegt ze dat dat klopt. Waarom hij weg mag is haar niet bekend. De onderzoeken gaan wel door dinsdag.....Ik ben het er niet meen eens...maar ja, wie ben ik in deze.

Ben net zelf bij de ha geweest. Die gaf idd aan dat ik nogal stressgevoelig ben en dat dat waarschijnlijk doorslaat in mijn cyclus. Wel vond hij dat ik te vroeg getest heb. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, moet ik nogmaals een test doen...ik wacht wel gewoon af, mijn lichaam is gewoon van streek. Punt.

De b12 injecties worden gelukkig weer gecontinueerd maandelijks, dus hoop dat dat me weer wat meer engergie gaat geven. Nu vast beginnen een doos uit te pakken en het weekend lekker aan de slag hier. Even doorbikkelen, dan is het maar klaar.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Koffieleut vr 3 feb 2012 - 7:33

Nou meiden, ik ben weer ongesteld geworden helaas....

Slaatje: Ik heb 2 keer gehad dat mijn cyclus ineens een week langer was dan normaal. Waarschijnlijk ook door stress. Maar het kan natuurlijk ook dat je toch te vroeg getest hebt, dus ik blijf voor je hopen. Lekkere communicatie daar in het ziekenhuis! Vaag dat ie nu wel ineens naar huis mag... Hij wordt wel goed in de gaten gehouden toch, als hij thuis is?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- vr 3 feb 2012 - 7:54

Koffieleut wat balen!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje vr 3 feb 2012 - 8:11

amber22 schreef:Koffieleut wat balen!!!

Inderdaad, onwijs balen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 3 feb 2012 - 8:39

Wat ontzettend jammer koffieleut! Hoe voel je je eigen eronder?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut vr 3 feb 2012 - 8:49

Puggle: Gisteren, toen ik wat rose slijm begon te verliezen en doorkreeg dat ik echt ongesteld ging worden, baalde ik er flink van. Ik was gisteravond ook heel emotioneel en verdrietig. Maar nu ben ik weer wat positiever. Ik heb deze maand helemaal niet het idee gehad dat het raak zou zijn eigenlijk. We willen voorlopig nog niet naar de dokter. Maar het eerst wat gerichter gaan proberen (alhoewel ik me afvraag hoe dat in de praktijk werkt. Er komt op mijn mans werk weer een drukke periode aan). Ik weet niet waarom maar we vinden het allebei nog te "vroeg" om naar de dokter te stappen.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  Alyssa vr 3 feb 2012 - 9:42

Slaatje: Wat fijn dat je vader vandaag naar huis mocht meis!

Koffieleut: Wat ontzettend balen wederom dat je ongesteld geworden bent Sad. Wat betreft je gevoel dat het nu nog te vroeg is om naar de dokter te gaan, ik herken het wel hoor. Toen ik naar de dokter ging (en ik was dan nog helemaal niet zo lang bezig toen als jij nu) vond ik dat ook véél te vroeg eigenlijk en ik ging toen eigenlijk liever niet. Maar oh, wat ben ik achteraf gezien blij dat ik die stap wel heb gezet. Ook al heeft het mij totnogtoe niet veel verder geholpen, ik word wel geholpen en mijn gynaecoloog helpt ons hierin ook mee om onze droom toch te kunnen verwezenlijken. Wat ik hiermee wil zeggen: Ook al voelt het misschien raar/vroeg (wat ik absoluut niet vind in jouw situatie, dat terzijde) om naar de dokter te gaan, achteraf ben je er alleen maar blij mee dat je het wél hebt gedaan. Misschien vinden zij wel de oorzaak bij jou of bij jouw vriend/man en kunnen jullie veel effectiever geholpen worden. Ik zeg dit niet om jou toch te pushen om naar de dokter te gaan, want ik begrijp je gevoel helemaal, ik heb alleen het beste met jou voor. Je lijkt me ook echt zo'n fijne en lieve meid en het is jou ook zo énorm gegund hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Puggle vr 3 feb 2012 - 10:11

Ik snap wel dat je nog niet naar de dokter wilt. Maar toch kan het misschien wel goed zijn! Al zit je er dan wel in een keer in mocht er iets niet goed gaan.
Ik heb 8 maanden aangeklooid zonder cyclus en ben toen in het ziekenhuis gekomen waar het toen heel snel ging allemaal, vond ik wel erg moeilijk. Maar vervolgens was ik door hun in 2 maanden zwanger. Achteraf ben ik zo blij dat ik na 8 maanden ben gegaan!
Maar ik begrijp dat dit moeilijk voor je is, ook omdat jij gewoon een mooie cyclus hebt steeds. Vind het echt rot voor je hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut vr 3 feb 2012 - 20:14

Alyssa en Puggle: Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zie het helemaal niet als pushen ofzo hoor! Voordat ik stopte met de pil hebben we gezegd dat we er rekening mee houden dat ik niet zomaar zwanger ben (we zeiden letterlijk dat het wel 2 jaar kan duren). Ik heb toen ook gezegd dat ik wel naar de dokter zou gaan als ik bijv. niet ongesteld zou worden of heel onregelmatig ofzo. We hebben ook altijd gezegd dat we niet weten óf we die medische molen wel in willen. Dat moeten jullie (niemand!!) niet verkeerd opvatten hoor, iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten. Ik snap ook heel goed als stellen dat wel doen, maar ik zou het zelf niet willen denk ik. Ik heb om me heen meerdere mensen gezien voor wie het allemaal zo'n obsessie werd, dat wil ik niet. Maar ik ben er wel heel bang voor dat dat dan gebeurd.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Bericht  slaatje vr 3 feb 2012 - 20:18

Alyssa Hoe gaat het vandaag? Wanneer krijg je trouwens een uitslag over je operatie en of het allemaal gelukt is, of kan je daar alleen maar achter komen door af te wachten?

Koffieleut Wat balen dat je ongesteld bent geworden meid. Ik ben het wel mee Alyssa en Puggle eens, zou toch naar de ha gaan, je weet nooit wat hij/zij voor je kan betekenen.

@ all. Papa is dus inmiddels thuis. Hij heeft gisterochtens alsnog de echo en de inspanningstest gehad. En alles was goed gelukkig. Dit houd in dat zijn infarct minimaal is geweest. Ze hebben hem medicijnen meegegeven. Als hij weer een hartritem stoornis op voelt komen, moet hij een pilletje onder zijn tong leggen en dat zou dan moeten helpen. Als hij het twee keer heeft moeten doen, of hij voelt zich niet goed, mag hij altijd 112 bellen. Gelukkig heeft hij ook hele lieve buren die hem goed in de gaten houden.

Mijn menstruatie merkte ook dat de stress gelijk wat minder is en ik word me daar toch door afgeslacht. Normaal voel ik aan mijn buikkrampen dat het eraan komt. En begint het heel minimaal met een druppeltje bloed bij het afvegen. Ik ging gisteravond naar het toilet, niks aan de hand. Tien minuten later moest ik weer (moet erg vaak plassen door het b12 tekort) en opeens was het daar. Pats, boem. Niet een druppeltje. Hele toiletpapiertje was rood. En gelijk kramp en mega koppijn. Vandaag heb ik het ook niet al te breed, was er gewoon emotioneel van vanochtend. Wil hier echt even een pluim geven voor mijn allerliefste lieverd. Dat vergeet ik steeds in alle commotie. Maar hij is zo ontzettend lief voor me. Heeft me er echt doorheen geholpen. Heb nog nooit zo'n lieve, zorgzame man gehad, en wil hem nooit meer kwijt. Vandaar dat ik natuurlijk met hem ga trouwen. Haha. I love you I love you I love you Vanaf nu sla ik elke vrouw die naar hem kijkt, in elkaar :P Is mijn man.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle vr 3 feb 2012 - 23:36

Het is ook zeker niet pusherig bedoeld koffieleut!
Je moet doen waar je je goed bij voelt. Er hoeft ook helemaal niks te zijn natuurlijk. Kijk het gewoon lekker aan op jullie mannier!

Slaatje, wat fijn dat je vader nu thuis is! Hopelijk gaat het snel beter met hem.

Alyssa, hoe gaat het vandaag met je?

Amber, hoe gaat het bij jou? Al even niet gezien hier... Hoe voel je je?

Laatst aangepast door Puggle op za 4 feb 2012 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 3 feb 2012 - 23:42

Puggle schreef:Het is ook zeker niet pusherig bedoeld!
Je moet doen waar je je goed bij voelt. Er hoeft ook helemaal niks te zijn natuurlijk. Kijk het gewoon lekker aan op jullie mannier!

Slaatje, wat fijn dat je vader nu thuis is! Hopelijk gaat het snel beter met hem.

Alyssa, hoe gaat het vandaag met je?

Amber, hoe gaat het bij jou? Al even niet gezien hier... Hoe voel je je?

Ben er nog hoor smile
het gaat goed. Wel moe. De misselijkheid wisselt per dag, de ene dag gaat het goed. En gisteren bv heb ik 3 keer overgegeven.
Woensdag hebben we weer een echo, spannend.

Hoe is het met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Weegschaal za 4 feb 2012 - 2:09

@ Puggle; Kan me voorstellen dat je baalt van het gedeeltelijk ziekmelden, dat is natuurlijk niet wat je wilt. Maar voel je idd niet schuldig naar collega's toe, jij en het meisje in je buik zijn nu het belangrijkst!

@ Slaatje; Balen van je negatieve test/uitblijven menstruatie. Wel fijn dat het meeviel bij je vader en hij weer thuis is!

@ Koffieleut; Ontzettend balen!! Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 699888 Ik hoop dat jullie de medische molen nooit nodig hoeven hebben en jullie binnen de gestelde 2 jaar gewoon spontaan zwanger mogen worden.

@ Amber; Spannend woensdag!

Gisteren had ik voor het eerst een negatieve zwangerschapstest cheers 4 weken na de curettage. De vorige keer was die ook na 4 wkn negatief, dus het gaat nog allemaal als verwacht. Over 2 weken controle, hoop dan ongesteld te zijn geworden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Alyssa za 4 feb 2012 - 7:58

Koffieleut, dat wist ik helemaal niet, dat jullie misschien niet verder willen als het via de medische molen willen. Ik vat dat ook absoluut niet verkeerd op hoor, iedereen heeft daar zijn eigen keuzes in, en die respecteer ik ook gewoon. Ik hoop dan toch heel erg dat het voor jullie wel mag lukken binnen dit en x aantal maanden!

Slaatje, ik moet 5 maart op nacontrole. Ik verwacht niet dat hij dan al kan zeggen of de operatie gelukt is. Daarvoor zal ik wellicht eerst mijn menstruatie weer moeten opwekken en Clomid moeten slikken. Dan zijn we weeral begin april voordat ik meer weet, nog 2 maanden dus smile. Fijn dat je nu ook duidelijkheid hebt met je ongesteldheid. Welke dag ben je nu ongesteld geworden?

Amber, spannend hoor, woensdag weer een echo, dan ben je alweer bijna 10 weken! Wat gaat het snel nu he!

Puggle, jij zit ook alweer bijna in helft van je zwangerschap. Voelt het ook alsof het snel voorbij gaat of kan je er wel volop van genieten?

Weegschaal, superfijn dat je gisteren een negatieve test had. Hopelijk word je over 2 weken ongesteld (of niet natuurlijk, you never know Wink)

All, met mij gaat het vandaag alweer een stuk beter. Ik zal niet zeggen dat ik me echt alweer volledig weer beter voel en al terug voor 100% de oude ben, maar ik zie me wel werken in deze 'toestand'. Mijn vriend is het er vooralsnog niet mee eens, maar ik heb morgen nog een hele dag om te rusten, dus dat komt wel goed smile.

Ik ben er nu eigenlijk ook gewoon heel rustig onder allemaal, nu sta ik er heel nuchter in: we zien wel bij de nacontrole. Ik heb goede hoop dat het allemaal wel gelukt is en dat wij over een maand of 2 maanden ook eindelijk eens een positieve echo krijgen met wél groeiende follikels.

Laatst aangepast door Alyssa op zo 5 feb 2012 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Puggle za 4 feb 2012 - 12:15

Weegschaal, wat fijn dat de test negatief was! Ik duim ook mee dat je gelijk een goede cyclus krijgt nu. Ja ik ben er nu wel wat meer gerust in met mijn werk. Het is niet anders. Kreeg vandaag een brief dat ik op spreekuur moet komen bij de arboarts. Dus ben benieuwd wat dat in houd.

Amber, Balen datje nog zo misselijk bent! Hopelijk neemt het na de 12 weken af hoor. En woensdag weer een echo spannend en leuk smile

Alyssa, fijn dat het beter gaat zeg! Ik zou gewoon pas gaan werken als je er echt aan toe bent. Beter nog wat extra rusten dan als dat goed voelt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal zo 5 feb 2012 - 4:41

@ Alyssa; Ik herken het al willen werken terwijl de omgeving het er niet mee eens is wel. Al is jouw situatie natuurlijk wat heftiger als de mijne was, voor mij was werken ook de beste afleiding. Dus doe gewoon wat je zelf wil en ga anders maar even en naar huis als het niet gaat!
Ik heb er een goed oog in ken ik niet Wink Maar ik heb ook goede hoop voor je dat je straks eindelijk een keer een eisprong mag hebben!

@ Puggle; De arbo arts moet gewoon de voorschriften van jouw verloskundige/gyn/cardioloog opvolgen, dus het is meer een formaliteit volgens mij. Ga je dan halve dagen werken?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Alyssa zo 5 feb 2012 - 5:41

Weegschaal, bij mij is mijn werk ook een hele goede afleiding hoor. De dag voordat ik die operatie had, heb ik van 6u30 tot 17u30 gewerkt. Ik heb gewoon lekker overgewerkt, zodat ik maar niet teveel thuis moest zitten en kon piekeren. Nu gaat het allemaal wel stukken beter (en ik vind overigens jouw situatie niet minder heftig, het zijn 'gewoon' 2 verschillende situaties Wink). En als het niet gaat, kan ik inderdaad nog altijd gewoon weer naar huis gaan, dat snappen ze op mijn werk ook zeker wel. Vandaag over een maand heb ik de nacontrole Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: