Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Alyssa; nog een maandje, dat die maar om mag vliegen!!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik vind het best wel spannend. Ook al weet ik dan 9 kansen op 10 helemaal nog niet of de operatie gelukt is, ik kan dan wel weer met de medicatie beginnen om mijn ongesteldheid op te wekken. Dan zijn we weer bezig en heb ik toch het gevoel dat het wachten niet voor niets is.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Weegschaal schreef:@ Alyssa; Ik herken het al willen werken terwijl de omgeving het er niet mee eens is wel. Al is jouw situatie natuurlijk wat heftiger als de mijne was, voor mij was werken ook de beste afleiding. Dus doe gewoon wat je zelf wil en ga anders maar even en naar huis als het niet gaat!
Ik heb er een goed oog in ken ik niet Maar ik heb ook goede hoop voor je dat je straks eindelijk een keer een eisprong mag hebben!
@ Puggle; De arbo arts moet gewoon de voorschriften van jouw verloskundige/gyn/cardioloog opvolgen, dus het is meer een formaliteit volgens mij. Ga je dan halve dagen werken?
Ja dat zei mijn man idd ook al. Ik moest ook mijn medicijnen etc mee nemen daar heen. Ik werk sinds afgelopen maandag minder. Dinsdag hele dag de andere dagen half. Tot nu toe prima, al moet ik zeggen dat ik zelf niet echt klachten heb. Tuurlijk wel wat moe, maar ben niet ziek en kan wel gewoon werken. Dat maakt het gevoelsmatig wel lastig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja dat wachten he.. Daar heb ik nu al last van, laat staan jij.. Maar wachten wordt meestal beloond toch?!
Zou zo fijn zijn als je straks een eisprong gaat krijgen, mag je ook; ovulatietesten doen, temperaturen, gericht klussen en dan in spanning zitten rond je nod. Wat een mooi vooruitzicht
Zou zo fijn zijn als je straks een eisprong gaat krijgen, mag je ook; ovulatietesten doen, temperaturen, gericht klussen en dan in spanning zitten rond je nod. Wat een mooi vooruitzicht
Weegschaal- Kletskop
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen: maar wat zou dat heerlijk zijn!Weegschaal schreef:Ja dat wachten he.. Daar heb ik nu al last van, laat staan jij.. Maar wachten wordt meestal beloond toch?!
En inderdaad, wachten wordt beloond zeggen ze, daar gaan we dan ook maar vanuit hé . In jouw geval ook overigens, hoop dat voor jou het wachten ook beloond wordt!
(Je hebt trouwens PM terug!)
Alyssa- Prater
@ Puggle; En heeft het al positief effect op de bloeddruk? Dan zie je ook weer meer dat het je goed doet, waardoor je je er misschien wat meer bij kan neerleggen!
Weegschaal- Kletskop
Puggle, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen hoor. Als je zelf niet echt klachten hebt en je moet minder gaan werken, dan voel je je daar gewoon niet prettig bij. Als je zelf nou continu misselijk was, het niet meer trok, .. dan voelde het wellicht 'goed' om minder te moeten werken. Maar als de dokter dit het beste vindt, dan zou ik me daar maar aan vasthouden.
Alyssa- Prater
Onze bazen mogen maar wat blij met ons zijn, want het is wel duidelijk dat de dames van hier gewoon graag werken
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Onze bazen mogen maar wat blij met ons zijn, want het is wel duidelijk dat de dames van hier gewoon graag werken
Haha thuis zitten is ook maar saai toch.
Alyssa, goed dat je morgen weer gaat werken zeg. Ga je gelijk een hele dag al? Is de pijn intussen al ver weg nu of niet?
Puggle- Ratel
@ Puggle; Ben je al begonnen met de babykamer?
@ Alyssa; Hoe is het gegaan vandaag?
@ Alyssa; Hoe is het gegaan vandaag?
Weegschaal- Kletskop
Haha, absoluut! Het ging vandaag oké, maar het was wel zwaar, zowel fysiek als mentaal.Weegschaal schreef:Onze bazen mogen maar wat blij met ons zijn, want het is wel duidelijk dat de dames van hier gewoon graag werken
Puggle, ik ben gelijk weer een hele dag gaan werken, de rest van de week ook. De pijn is al een heel stuk minder, al blijft mijn buik wel een beetje gevoelig en is de druk in mijn nek/schouders ook nog niet helemaal weg. Vandaag ook maar een overuur teruggenomen, zodat ik thuis nog wat kon gaan rusten.
Ik kreeg daarstraks ook via een collega te horen dat een andere collega (zij werkt maar heel soms bij ons, alleen in drukke periodes en vakantieperiodes, de rest werkt ze op een andere afdeling) zwanger is. Leuk voor haar, het was in de tweede ronde al raaak!
En oooh, ik ga een smartphone kopen, dan kan ik eigenlijk mee whatsappen met jullie
Alyssa- Prater
Alyssa wat fijn dat het zoveel beter gaat! Gezellig dat je n smartphone gaat kopen. Let op, het is erg verslavend!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oh, daarom is het zo rustig hier!
@ Alyssa; Dat je al een hele dag bent gaan werken! En wat betreft het overuur opnemen, kreeg je die tijd niet van de baas ivm 'ziekte'.
@ Alyssa; Dat je al een hele dag bent gaan werken! En wat betreft het overuur opnemen, kreeg je die tijd niet van de baas ivm 'ziekte'.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Oh, daarom is het zo rustig hier!
Haha zou je denken?
Hier weer erg misselijk maar overgeven lukt mij niet, lukte me al nooit, ook niet als ik ziek ben. Vervelend want volgens mij lucht het wel op...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje, ik wil er best aan verslaafd geraken hoor haha . Kunnen we eindelijk gratis naar elkaar berichtjes sturen!
Weegschaal, ik weet niet of ik dat overuur krijg i.v.m. ziekte, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik ben na mijn werk ook nog even langs de telefoonwinkel gegaan i.v.m. mijn abonnement en smartphone e.d. Dus ik doe het gewoon van mijn eigen uren, heb er toch zat staan.
Weegschaal, ik weet niet of ik dat overuur krijg i.v.m. ziekte, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik ben na mijn werk ook nog even langs de telefoonwinkel gegaan i.v.m. mijn abonnement en smartphone e.d. Dus ik doe het gewoon van mijn eigen uren, heb er toch zat staan.
Alyssa- Prater
Wat vervelend Muppetje!! Heb je het al met een tandenborstel geprobeerd
Vind het knap van je Alyssa, zo'n lange dag en al weer van alles ondernemen! Je collega's hebben je vast goed gesteund!?
Vind het knap van je Alyssa, zo'n lange dag en al weer van alles ondernemen! Je collega's hebben je vast goed gesteund!?
Weegschaal- Kletskop
Alyssa, wat goed dat je weer gewerkt hebt vandaag! Fijn ook dat het goed ging. Jeeej jij ook aan de whatss app
Muppet, wat balen zeg dat je weer zo misselijk bent. Overgeven is ook gewoon lastig al lucht het misschien wel op ja. Maar als het niet gaat...
Weegschaal, wij gaan aankomende maand beginnen met de babykamer! 2 muren een kleurtje geven en de meubeltjes in elkaar zetten
Wij zijn nu lekker in de Ardennen. In een mooi hotel in Verviers :-) even ertussen uit en mijn man is morgen jarig. Woensdag komen we weer terug. Morgen gaan we richting Spa en Luik.
Muppet, wat balen zeg dat je weer zo misselijk bent. Overgeven is ook gewoon lastig al lucht het misschien wel op ja. Maar als het niet gaat...
Weegschaal, wij gaan aankomende maand beginnen met de babykamer! 2 muren een kleurtje geven en de meubeltjes in elkaar zetten
Wij zijn nu lekker in de Ardennen. In een mooi hotel in Verviers :-) even ertussen uit en mijn man is morgen jarig. Woensdag komen we weer terug. Morgen gaan we richting Spa en Luik.
Puggle- Ratel
Hallo Meiden,
@ weegschaal, fijn dat je test negatief was. Ben voor je aan het duimen hoor dat de volgende test weer positief is!
@ Alyssa, fijn dat het werken goed gaat. En wat leuk een smartphone, kunnen we gezellig whatsappen!!
Inderdaad vind mijn zwangerschap zo snel gaan, echt bizar. Maar wel fijn!
@ Puggle, hoe bevalt het minder werken. Kan me voorstellen dat je het lastig vind. Maar je weet waar je het voor doet.
Wat leuk dat jullie een paar dagen weg zijn, veel plezier. Gefeliciteerd met je man!
@ weegschaal, fijn dat je test negatief was. Ben voor je aan het duimen hoor dat de volgende test weer positief is!
@ Alyssa, fijn dat het werken goed gaat. En wat leuk een smartphone, kunnen we gezellig whatsappen!!
Inderdaad vind mijn zwangerschap zo snel gaan, echt bizar. Maar wel fijn!
@ Puggle, hoe bevalt het minder werken. Kan me voorstellen dat je het lastig vind. Maar je weet waar je het voor doet.
Wat leuk dat jullie een paar dagen weg zijn, veel plezier. Gefeliciteerd met je man!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Weegschaal, ik heb heel veel steun aan mijn collega's, erg fijn!
Puggle, veel plezier in de Ardennen, wat heerlijk!
Amber, heel veel succes morgen bij de volgende echo meis, ik denk aan je!
Puggle, veel plezier in de Ardennen, wat heerlijk!
Amber, heel veel succes morgen bij de volgende echo meis, ik denk aan je!
Alyssa- Prater
Alyssa, bedankt! Het is hier erg mooi met al die sneeuw.
Fijn dat het op je werk wel goed gaat! Gewoon goed pauze nemen hoor.
Amber, succes morgen met de echo
Muppet, alles goed met je? Voel je je al iets beter?
Fijn dat het op je werk wel goed gaat! Gewoon goed pauze nemen hoor.
Amber, succes morgen met de echo
Muppet, alles goed met je? Voel je je al iets beter?
Puggle- Ratel
@ Puggle; Geniet van jullie weekendje weg! En alvast gefeliciteerd met je man. Ben benieuwd naar het kamertje, welke kleur krijgen de muren?
@ Alyssa; Vandaag weer gewerkt? En lekker gerelaxt eind van de middag?
@ Amber; Heel veel succes morgen, je zal vast al wat meer kunnen zien dan de vorige keer! En lief dat je voor me duimt!
@ Alyssa; Vandaag weer gewerkt? En lekker gerelaxt eind van de middag?
@ Amber; Heel veel succes morgen, je zal vast al wat meer kunnen zien dan de vorige keer! En lief dat je voor me duimt!
Weegschaal- Kletskop
Dank je!
2 muren tegenover elkaar blijven wit. 1 muur word de donkere kleur van woezel zijn vacht en de andere muur de lichte kleur van woezel zijn vacht verder wil ik zilver erbij doen en iets met zilveren sterren.
Hoe gaat het met jou weegschaal?
2 muren tegenover elkaar blijven wit. 1 muur word de donkere kleur van woezel zijn vacht en de andere muur de lichte kleur van woezel zijn vacht verder wil ik zilver erbij doen en iets met zilveren sterren.
Hoe gaat het met jou weegschaal?
Puggle- Ratel
Amber, er komt écht nog wel een tijd dat jij je zwangerschap veel te langzaam vind gaan Geniet er maar goed van!
Gast- Gast
Amber succes vandaag!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel meiden. Zitten nu in de wachtkamer, hebben de echo om 08.10.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: