Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa, dus je wil echt niets aan je naasten vertellen?
Lijkt me heel moeilijk meis. Mijn ouders weten het ook niet, wat er allemaal speelt, en dat we 'bezig' zijn.
Maar toch zat ik er best wel mee. Hebben het dus wel verteld aan mn schoonouders ( ook omdat zij bij ons in de buurt wonen) en ook aan mn beste vriendin. En het helpt mij wel om het toch erover te kunnen hebben als ik dat wil.
Voor jou lijkt het me zo ook niet prettig voor als je dalijk geopereerd bent en rust moet houden, en niemand weet ervan. Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt hoor!! is jouw keuze, maar denk wel dat ik het iemand zou zeggen ( buiten je man/vriend om )
sterkte
Lijkt me heel moeilijk meis. Mijn ouders weten het ook niet, wat er allemaal speelt, en dat we 'bezig' zijn.
Maar toch zat ik er best wel mee. Hebben het dus wel verteld aan mn schoonouders ( ook omdat zij bij ons in de buurt wonen) en ook aan mn beste vriendin. En het helpt mij wel om het toch erover te kunnen hebben als ik dat wil.
Voor jou lijkt het me zo ook niet prettig voor als je dalijk geopereerd bent en rust moet houden, en niemand weet ervan. Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt hoor!! is jouw keuze, maar denk wel dat ik het iemand zou zeggen ( buiten je man/vriend om )
sterkte
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puggle schreef:Koffieleut, hoe gaat het nu met je?
Slaatje, hoe gaat het bij jou? Welke dag en ronde zit je nu ook alweer?
Amber, hoe gaat het met je? Bijna de echo
Dit wordt voor ons ronde 3 alweer. Tijd gaat hard..Had me eerst voorgenomen om met ovulatietesten te beginnen mocht het na ronde 3 nog niet gelukt zijn, maar denk dat ik daar toch nog maar even mee wacht.
Als het goed is zou ik zo rond a.s donderdag mijn ei moeten hebben, maar heb uit voorzorg maar tegen mijn vriend gezegd dat ie, nadat mijn menstratie was beeindigd, er om de dag "op mag". Haha. Geen probleem natuurlijk, het is een man, dus hem kan het niet vaak genoeg voorkomen. Dus we zijn gewoon lekker aan het genieten en klussen en maar hopen dat de zwemmertjes deze maand hun zwemdiploma en voelsprieten optimaal gebruiken
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hallo meiden,
@ Alyssa, dikke meis.
@ Puggle, fijn dat het goed gaat. Inderdaad heb al bijna de echo, over een week.
@ KOffieleut, Ik ben weer voor je aan het duimen.
@ Jelin, Gefeliciteerd!!! Spannend hoor, hopelijk komt de menstruatie niet. Met mij gaat het goed. Wel erg moe en met vlagen misselijk. Maar vooral erg blij en gelukkig!!
@ weegschaal, fijn dat je lichamelijk weer helemaal hersteld bent. Hopelijk is het snel weer raak!
@ Slaatje, in ronde 3 alweer. De tijd gaat snel. Ik zou nog geen ovulatietesten gaan gebruiken. Gewoon om de dag inderdaad :-)
@ Alyssa, dikke meis.
@ Puggle, fijn dat het goed gaat. Inderdaad heb al bijna de echo, over een week.
@ KOffieleut, Ik ben weer voor je aan het duimen.
@ Jelin, Gefeliciteerd!!! Spannend hoor, hopelijk komt de menstruatie niet. Met mij gaat het goed. Wel erg moe en met vlagen misselijk. Maar vooral erg blij en gelukkig!!
@ weegschaal, fijn dat je lichamelijk weer helemaal hersteld bent. Hopelijk is het snel weer raak!
@ Slaatje, in ronde 3 alweer. De tijd gaat snel. Ik zou nog geen ovulatietesten gaan gebruiken. Gewoon om de dag inderdaad :-)
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
slaatje schreef:Muppetje schreef:Jelin gefeliciteerd!
Hier moe en misselijk, maar ik vind het niet erg, ik voel me verder super en helemaal happy
Cool :-)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Weegschaal, Oh je had het nog wel gezelen haha. Ik had het weggehaald toen ik gisteren mijn laptop afsloot, dacht dat je niet meer online was. Ik PM je zo dadelijk even!
Muppetje, dankjewel
Koffieleut, had je de vorige ronde ook ovulatietesten gebruikt? Of had je toen enkel getemperatuurd? Jouw cyclus lijkt mij altijd zo snel te gaan, maar hij gaat natuurlijk niet sneller dan bij iemand anders
Slaatje, ronde 3 alweer, gaat snel! Ik zou inderdaad ook nog niet met ovulatietesten beginnen. Maar wat ik me wel afvraag, als jullie 12 december trouwen en je wordt nu deze ronde of volgende ronde zwanger, dan ben je ofwel net bevallen ofwel hoogzwanger. Of maken jullie daar niet zoveel uit?
Jelin, gefeliciteerd! Wat schattig van je dochter . En knap ook dat je kan wachten totdat je over die 34 dagen zit hoor! Ik hoop dat je positief mag testen deze week.
Puzzle, nee wij willen niets aan vrienden/familie vertellen. Mijn ex-collega weet ervan (zij is als een soort 2de moeder voor me, een heel stuk ouder maar betekent ontzettend veel voor me). Ik was nog bezig op mijn vorige werk toen ik met de pil stopte, en daar was zij van op de hoogte. Dus met haar kan ik wel altijd bellen of langsgaan als ik erover wil praten, dat scheelt. Ook dat mijn collega's het weten, als ik met iets zit, kan ik het er ook altijd met hen over hebben. Als ik het toch aan iemand zou vertellen, dan zijn het alleen mijn ouders. Maar voor nu nog even niet.
Amber, nog een week en dan heb je de eerste echo, spannend hoor!
Muppetje, dankjewel
Koffieleut, had je de vorige ronde ook ovulatietesten gebruikt? Of had je toen enkel getemperatuurd? Jouw cyclus lijkt mij altijd zo snel te gaan, maar hij gaat natuurlijk niet sneller dan bij iemand anders
Slaatje, ronde 3 alweer, gaat snel! Ik zou inderdaad ook nog niet met ovulatietesten beginnen. Maar wat ik me wel afvraag, als jullie 12 december trouwen en je wordt nu deze ronde of volgende ronde zwanger, dan ben je ofwel net bevallen ofwel hoogzwanger. Of maken jullie daar niet zoveel uit?
Jelin, gefeliciteerd! Wat schattig van je dochter . En knap ook dat je kan wachten totdat je over die 34 dagen zit hoor! Ik hoop dat je positief mag testen deze week.
Puzzle, nee wij willen niets aan vrienden/familie vertellen. Mijn ex-collega weet ervan (zij is als een soort 2de moeder voor me, een heel stuk ouder maar betekent ontzettend veel voor me). Ik was nog bezig op mijn vorige werk toen ik met de pil stopte, en daar was zij van op de hoogte. Dus met haar kan ik wel altijd bellen of langsgaan als ik erover wil praten, dat scheelt. Ook dat mijn collega's het weten, als ik met iets zit, kan ik het er ook altijd met hen over hebben. Als ik het toch aan iemand zou vertellen, dan zijn het alleen mijn ouders. Maar voor nu nog even niet.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Weegschaal, Oh je had het nog wel gezelen haha. Ik had het weggehaald toen ik gisteren mijn laptop afsloot, dacht dat je niet meer online was. Ik PM je zo dadelijk even!
Muppetje, dankjewel
Een vriendin van mij "ziet" af en toe dingen...zo wist ze mij te vertellen dat ik in april zwanger zou zijn..zou idd een beetje lastig zijn ivm het huwelijk en dat ik dan zo'n beetje hoogzwanger ben. Ik ga er nog steeds van uit dat het wel eens een half jaar kan duren. Zolang ik op de dag zelf dus maar niet op knappen sta, dan vind ik het al goed. Vooralsnog plannen we gewoon die datum in, mocht ik idd in april zwanger worden, dan moeten we even kijken hoe we dat op gaan lossen
slaatje- Kletskop
Ik geloof zelf niet zo in die voorspellingen, maar ik hoop voor jou dat ze fout zit haha .
Maar het is niet dat jullie bijvoorbeeld een maandje het veilig doen, zodat je zeker niet rond die datum uitgerekend bent?
Maar het is niet dat jullie bijvoorbeeld een maandje het veilig doen, zodat je zeker niet rond die datum uitgerekend bent?
Alyssa- Prater
Slaatje, dat schiet al weer op idd. Ik zou ook nog niet aan de testen gaan hoor, maar gewoon nog even je best doen
Amber, echt spannend hoor! Ik hoop dat alles goed is vervelend dat je je zo voelt, maar het is het waard toch!
Jelin, heb je een leuke dag gehad?
Koffieleut, hopelijk weer een mooie eisprong voor je dat de testen het goed doen!
Met mij alles goed. We gaan woensdag voor een kamertje kijken, verder zijn we nog niet bezig met de kamer zelf.
Alyssa, lastig hoor meis dat je het alleen moet doen met je vriend, maar ik begrijp het wel. Bij ons wist ook niemand er verder van. Mijn moeder zei achteraf nog wel dat ze het zo sneu vond dat ik al de bezoekjes in het ziekenhuis niet kon delen met haar. Maar wij vonden dat fijner toen.
Muppet, alles goed? Lekker gewerkt?
Amber, echt spannend hoor! Ik hoop dat alles goed is vervelend dat je je zo voelt, maar het is het waard toch!
Jelin, heb je een leuke dag gehad?
Koffieleut, hopelijk weer een mooie eisprong voor je dat de testen het goed doen!
Met mij alles goed. We gaan woensdag voor een kamertje kijken, verder zijn we nog niet bezig met de kamer zelf.
Alyssa, lastig hoor meis dat je het alleen moet doen met je vriend, maar ik begrijp het wel. Bij ons wist ook niemand er verder van. Mijn moeder zei achteraf nog wel dat ze het zo sneu vond dat ik al de bezoekjes in het ziekenhuis niet kon delen met haar. Maar wij vonden dat fijner toen.
Muppet, alles goed? Lekker gewerkt?
Gast- Gast
@ Koffieleut; Ik blijf ook graag meeleven met jou! Succes de komende dagen.
@ Slaatje; Dankjewel! Mooi gezegd van de zwemmertjes Hoop ook dat het raak mag zijn!
@ Jelin; Gefeliciteerd! En spannend, hoop dat ik je van de week weer mag feliciteren!
@ Alyssa; Heb je mijn eerste pm gestuurd, wat een mijlpaal
@ Slaatje; Dankjewel! Mooi gezegd van de zwemmertjes Hoop ook dat het raak mag zijn!
@ Jelin; Gefeliciteerd! En spannend, hoop dat ik je van de week weer mag feliciteren!
@ Alyssa; Heb je mijn eerste pm gestuurd, wat een mijlpaal
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Alyssa: De vorige ronde heb ik alleen getemperatuurd. De ronde daarvoor heb ik wel ovulatietesten gebruikt. Mijn cyclus werd toen ineens langer, maar gelukkig is dat nu niet meer het geval.
Vanmorgen was mijn temp lager dus mijn ei zit er echt aan te komen.
Vanmorgen was mijn temp lager dus mijn ei zit er echt aan te komen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Puggle, lekker lekker, het hoort erbij hè, t moet maar
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
@ Koffieleut, fijn dat je ei er weer aankomt.
@ Puggle, het is het zeker waard.
@ Alyssa, ik vind het echt knap dat je het niemand verteld. Je weet ons te vinden he als je wil praten of wat dan ook.
@ All, de misselijkheid is sinds vanochtend bij mij echt heftiger aanwezig. Het voelt niet fijn, maar aan de andere kant weer wel. Gevoel dat er wel wat gebeurd in mijn lichaam haha.
@ Koffieleut, fijn dat je ei er weer aankomt.
@ Puggle, het is het zeker waard.
@ Alyssa, ik vind het echt knap dat je het niemand verteld. Je weet ons te vinden he als je wil praten of wat dan ook.
@ All, de misselijkheid is sinds vanochtend bij mij echt heftiger aanwezig. Het voelt niet fijn, maar aan de andere kant weer wel. Gevoel dat er wel wat gebeurd in mijn lichaam haha.
Amber-- Ratel
Goedemorgen,
@ Puggle.. Mijn avond was rustig. Mijn ouders, mijn broertje en zusje zijn langs geweest en een goede vriend van mijn man. Heb van allemaal geld gekregen, want wil graag een digitale camera kopen. Lief dat je er na vraagt. Hoe gaat het met jou?
@ Koffieleut.. Ik hoop voor je dat je ei snel mag komen!!
@ Slaatje.. Ik geloof wel in voorspellingen en dat mensen dingen zien. Ik heb zelf niet zo'n gave, maar mijn man en dochter kunnen ook soms dingen zien. Ik hoop voor je dat niet hoogzwanger zult zijn tijdens jullie bruiloft!
@ Amber.. Balen dat je flink misselijk bent. Ik hoop dat je er niet te veel last van zal hebben.
Hier nog steeds niet ongesteld dag 32 alweer. Heb mijn ticker weggehaald omdat ie weer opnieuw begon. Dus ik blijf wachten. Verder weinig klachten nog steeds. Heb wel last van mijn borsten (met vlagen) en soms steken in mijn lies en daar blijft het bij. We wachten nog steeds verder af.
@ Puggle.. Mijn avond was rustig. Mijn ouders, mijn broertje en zusje zijn langs geweest en een goede vriend van mijn man. Heb van allemaal geld gekregen, want wil graag een digitale camera kopen. Lief dat je er na vraagt. Hoe gaat het met jou?
@ Koffieleut.. Ik hoop voor je dat je ei snel mag komen!!
@ Slaatje.. Ik geloof wel in voorspellingen en dat mensen dingen zien. Ik heb zelf niet zo'n gave, maar mijn man en dochter kunnen ook soms dingen zien. Ik hoop voor je dat niet hoogzwanger zult zijn tijdens jullie bruiloft!
@ Amber.. Balen dat je flink misselijk bent. Ik hoop dat je er niet te veel last van zal hebben.
Hier nog steeds niet ongesteld dag 32 alweer. Heb mijn ticker weggehaald omdat ie weer opnieuw begon. Dus ik blijf wachten. Verder weinig klachten nog steeds. Heb wel last van mijn borsten (met vlagen) en soms steken in mijn lies en daar blijft het bij. We wachten nog steeds verder af.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, spannend hoor.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Spannend jelin. Wanneer ga je eventueel testen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Spannend jelin. Wanneer ga je eventueel testen?
Na vrijdag. Heb het idee dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Dus we wachten nog even.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Spannend Jelin, ga voor je duimen dat je zwanger bent :-)
Hier weer verschrikkelijk moe. Heb een aantal jaar onder behandeling van de assistente b 12 injecties gehad. Bij de laatste meting stond mijn b12 zo hoog, dat ik er in overleg met de ha voor drie maanden mee gestopt ben. Aan de vitamine pillen gegaan en met de afspraak dat ik na drie maanden weer lab zou laten prikken. Na drie maanden is het beter na te gaan wat je waardes nou werkelijk gedaan hebben. Ik ga morgen dus weer even lab prikken en heb sterk het vermoeden dat mijn b 12 weer flink gezakt is. Heb al twee dagen moeite om mijn ogen open te houden. Had zo gehoopt het voortaan zonder injecties te kunnen doen, maar ik denk dat ik weer de pineut ben. Ook word borstvoeding afgeraden bij een tekort aan b12 omdat je dan het tekort door kunt geven aan je kinde. Ben benieuwd dus wat er uit gaat komen.
Hier weer verschrikkelijk moe. Heb een aantal jaar onder behandeling van de assistente b 12 injecties gehad. Bij de laatste meting stond mijn b12 zo hoog, dat ik er in overleg met de ha voor drie maanden mee gestopt ben. Aan de vitamine pillen gegaan en met de afspraak dat ik na drie maanden weer lab zou laten prikken. Na drie maanden is het beter na te gaan wat je waardes nou werkelijk gedaan hebben. Ik ga morgen dus weer even lab prikken en heb sterk het vermoeden dat mijn b 12 weer flink gezakt is. Heb al twee dagen moeite om mijn ogen open te houden. Had zo gehoopt het voortaan zonder injecties te kunnen doen, maar ik denk dat ik weer de pineut ben. Ook word borstvoeding afgeraden bij een tekort aan b12 omdat je dan het tekort door kunt geven aan je kinde. Ben benieuwd dus wat er uit gaat komen.
slaatje- Kletskop
Jelin je houdt het spannend zeg!
Muppetje- Ratel
Spannend Jelin!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ik heb je PM gelezen en je ook geaccepteerd op FB. Wat ben jij knap zeg!
Koffieleut, spannend dat je ei er weer zit aan te komen!
Amber, ik weet jullie zeker te vinden hoor, dankjewel!
Jelin, je houdt het lekker spannend zeg! Ik hoop zo op een positieve test voor jou!
Slaatje, wat balen dat je misschien weer die injecties moet krijgen. Hoop toch voor je dat het niet nodig is, lijkt me niet prettig.
Mijn vriend komt pas heeel laat thuis vanavond, 't is superdruk op zijn werk dus het zal wel na middernacht worden. Zal ik vanavond wel veel op de laptop te vinden zijn haha
Koffieleut, spannend dat je ei er weer zit aan te komen!
Amber, ik weet jullie zeker te vinden hoor, dankjewel!
Jelin, je houdt het lekker spannend zeg! Ik hoop zo op een positieve test voor jou!
Slaatje, wat balen dat je misschien weer die injecties moet krijgen. Hoop toch voor je dat het niet nodig is, lijkt me niet prettig.
Mijn vriend komt pas heeel laat thuis vanavond, 't is superdruk op zijn werk dus het zal wel na middernacht worden. Zal ik vanavond wel veel op de laptop te vinden zijn haha
Alyssa- Prater
@ Alyssa; Je mag er zelf zeker ook wezen, blonde schone Kunnen we elkaar hier lastigvallen, want ik zit ook alleen!
Weegschaal- Kletskop
Haha, dankjewel! En inmiddels niet meer blond, maar rood En had ik geweten dat je vanavond thuis was, ik was in staat geweest om naar jou toe te rijden hahaWeegschaal schreef:@ Alyssa; Je mag er zelf zeker ook wezen, blonde schone Kunnen we elkaar hier lastigvallen, want ik zit ook alleen!
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Haha, dankjewel! En inmiddels niet meer blond, maar rood En had ik geweten dat je vanavond thuis was, ik was in staat geweest om naar jou toe te rijden hahaWeegschaal schreef:@ Alyssa; Je mag er zelf zeker ook wezen, blonde schone Kunnen we elkaar hier lastigvallen, want ik zit ook alleen!
Je was welkom geweest hoor! Kon je gelijk een stapel dvd's uitzoeken voor volgende week
Weegschaal- Kletskop
Volgende keer beter, als ik nu nog moet douchen en vertrekken, wordt het wat laat.
Ik ben verder deze week elke avond al bezet, morgen moet ik babysitten, donderdag komt er een vriendin en vrijdag is het nieuwjaarsreceptie van mijn werk. Zaterdag werkt mijn vriend ook, maar jij misschien ook?
Ik ben verder deze week elke avond al bezet, morgen moet ik babysitten, donderdag komt er een vriendin en vrijdag is het nieuwjaarsreceptie van mijn werk. Zaterdag werkt mijn vriend ook, maar jij misschien ook?
Alyssa- Prater
Babysitten, wel confronterend of niet? Ik hoor af en toe de baby van de buren huilen, echt een schatje. Maar af en toe geeft het wel een steekje... Ik moet zaterdag ook werken idd, en zondag komt de mijne weer terug! Dan moeten we gewoon even kijken hoe jij je voelt na de operatie!
Weegschaal- Kletskop
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: