Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ook even hier. JAAAAAHHHH
Helemaal super, geniet ervan meis!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:cheers: , wat fijn Muppet!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
+ 1!amber22 schreef:Ook even hier. JAAAAAHHHH
Ik was zo blij toen ik je smsje las meis
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppet, lijkt me heel spannend voor je geweest te zijn, en misschien zelfs emotioneel.
Súper dat jullie een hartje zagen kloppen! Hopelijk kan je nu wat meer ontspannen en lekker van je zwangerschap gaan genieten!
Súper dat jullie een hartje zagen kloppen! Hopelijk kan je nu wat meer ontspannen en lekker van je zwangerschap gaan genieten!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Muppet, lijkt me heel spannend voor je geweest te zijn, en misschien zelfs emotioneel.
Heb behoorlijk liggen janken ja. Durfde ook pas te kijken toen ze zei dat het goed was..
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wanneer heb je de volgende echo meis?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Wanneer heb je de volgende echo meis?
Geen idee, zit te wachten op mijn afspraak met de gyn, misschien hoor ik het dan
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Viva schreef:Muppet, lijkt me heel spannend voor je geweest te zijn, en misschien zelfs emotioneel.
Heb behoorlijk liggen janken ja. Durfde ook pas te kijken toen ze zei dat het goed was..
Ah ja ik geloof je zo. Ik denk dat als ik weer zwanger mag worden, ik ook mijn tranen niet kan bedwingen tijdens de echo.
Echt super dat het hartje klopt!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Muppetje: Jaaaaaaaa! Wat super! Ik hoop dat je nu echt kunt gaan genieten!
Alyssa: Ik ben er erg goed in om me 's nachts vanalles te bedenken. Een erg slechte eigenschap helaas...
Puggle: Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb last van mij buik en krijg een pukkel op mijn hoofd... Toen ik maandag boodschappen deed een koekjes in mijn kar mikte viel mij op dat ik alleen maar koekjes met chocolade in de kar deed....
Alyssa: Ik ben er erg goed in om me 's nachts vanalles te bedenken. Een erg slechte eigenschap helaas...
Puggle: Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb last van mij buik en krijg een pukkel op mijn hoofd... Toen ik maandag boodschappen deed een koekjes in mijn kar mikte viel mij op dat ik alleen maar koekjes met chocolade in de kar deed....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Haha, heel herkenbaar hoorKoffieleut schreef:
Alyssa- Prater
Super Muppet!! ben echt blij voor jullie!!!!!!! lekker genieten nu
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat fijn Muppetje, geniet er van! Ook fijn dat je gevoel deze keer ook zegt dat het goed zit, lijkt me erg vervelend zo´n onrustig gevoel maar nu kan je er van genieten!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje, wat fijn om te lezen dat de echo goed was! Nu kan je gaan genieten, en gefeliciteerd!.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Woehoeeee nogmaals gefeliciteerd!!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Jaaaaa ,gefeliciteerd Muppet. Heerlijk gaan genieten jij nu!!
Ik heb net ook nog even een leuk nieuwtje gehad. Ik had vorige maand spontaan gesolliciteerd op een super leuke functie. En ik ben net gebeld dat ik een van de vijf ben die uit is gekozen om op gesprek te komen!!!! Ik begin alvast met duimen :-)
Ik heb net ook nog even een leuk nieuwtje gehad. Ik had vorige maand spontaan gesolliciteerd op een super leuke functie. En ik ben net gebeld dat ik een van de vijf ben die uit is gekozen om op gesprek te komen!!!! Ik begin alvast met duimen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Slaatje; Leuk opgeknapt hoor! En spannend de sollicitatie, ik duim ook voor je!
@ Koffieleut; Ik had ook puistjes toen ik zwanger was, dus ik duim voor je!!
@ Puggle; Zag je moeder er mooi uit?
@ Muppetje; Wat ontzettend goed nieuws!! Nu kan je hopelijk wat meer gaan genieten.
@ Koffieleut; Ik had ook puistjes toen ik zwanger was, dus ik duim voor je!!
@ Puggle; Zag je moeder er mooi uit?
@ Muppetje; Wat ontzettend goed nieuws!! Nu kan je hopelijk wat meer gaan genieten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Muppetje schreef:Viva schreef:Muppet, lijkt me heel spannend voor je geweest te zijn, en misschien zelfs emotioneel.
Hihi! Herkenbaar! Dat had ik ook, was een stuiterbal en zei, ik kijk pas als je een hartje ziet hoor! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat alles goed zit! Nu lekker genieten, ondanks alle kwaaltjes haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Slaatje, succes met je sollicitatie meis! Hoe zit het nu bij jou? Nog niet ongesteld?
Alyssa- Prater
Hoe is het hier met alle mama's in spe en iedereen natuurlijk?
Hier nog steeds in stress en spanning over papa. Hij ligt nog in het ziekenhuis, er moeten nog steeds onderzoeken gedaan worden. Het gaat wel beter met hem, maar ze weten nog niet of ze wel of niet een catheterisatie gaan uitvoeren. Het probleem is dat papa hoort wat hij wil horen en er van overtuigd is morgen naar huis te mogen. Hij denkt dat zijn hart infarct heel licht is geweest en dat hij daardoor die cathterisatie niet nodig is. Dat gaan ze nog uitwijzen dmv een echo en een inspanningsoefening. Die was voor vandaag gepland, maar er was wat mis gegaan door een andere afdeling waardoor ze die na het weekend hebben gezet. Nu gaan ze er alles aan doen om ze toch vandaag of morgen plaats te laten vinden...afwachten dus.
Verder nog niet ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 30. Door de stress en spanning van de verhuizing en papa eet ik heel moeilijk en daardoor slecht. Ik denk zelf dat mijn lichaam daarom iets anders reageert. Toch ga ik, als ik vanavond niet ongesteld ben geworden, even een testje doen denk ik. Ik heb morgen zelf een afspraak met de h.a om het een en ander te bespreken over mijn b12 en foliumzuur tekort en ik heb wat vragen over het epsein barrvirus wat ze in mijn lichaam hebben gevonden. Het is dan handiger om het vast te weten zodat ik gerichter vragen kan stellen en met hem kan overleggen. Normaal heb ik een dag of een halve dag van te voren altijd krampen in mijn buik, gepaard met hoofdpijn. En ik ruik (sorry voor de details) het meestal ook. Nu wel wat hoofdpijn, maar verder niks. Die test dus meer om zeker te weten of het wel of niet zo is, terwijl ik ervan uit ga dat mijn lichaam van slag is.
Hier nog steeds in stress en spanning over papa. Hij ligt nog in het ziekenhuis, er moeten nog steeds onderzoeken gedaan worden. Het gaat wel beter met hem, maar ze weten nog niet of ze wel of niet een catheterisatie gaan uitvoeren. Het probleem is dat papa hoort wat hij wil horen en er van overtuigd is morgen naar huis te mogen. Hij denkt dat zijn hart infarct heel licht is geweest en dat hij daardoor die cathterisatie niet nodig is. Dat gaan ze nog uitwijzen dmv een echo en een inspanningsoefening. Die was voor vandaag gepland, maar er was wat mis gegaan door een andere afdeling waardoor ze die na het weekend hebben gezet. Nu gaan ze er alles aan doen om ze toch vandaag of morgen plaats te laten vinden...afwachten dus.
Verder nog niet ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 30. Door de stress en spanning van de verhuizing en papa eet ik heel moeilijk en daardoor slecht. Ik denk zelf dat mijn lichaam daarom iets anders reageert. Toch ga ik, als ik vanavond niet ongesteld ben geworden, even een testje doen denk ik. Ik heb morgen zelf een afspraak met de h.a om het een en ander te bespreken over mijn b12 en foliumzuur tekort en ik heb wat vragen over het epsein barrvirus wat ze in mijn lichaam hebben gevonden. Het is dan handiger om het vast te weten zodat ik gerichter vragen kan stellen en met hem kan overleggen. Normaal heb ik een dag of een halve dag van te voren altijd krampen in mijn buik, gepaard met hoofdpijn. En ik ruik (sorry voor de details) het meestal ook. Nu wel wat hoofdpijn, maar verder niks. Die test dus meer om zeker te weten of het wel of niet zo is, terwijl ik ervan uit ga dat mijn lichaam van slag is.
slaatje- Kletskop
Alyssa schreef:Slaatje, succes met je sollicitatie meis! Hoe zit het nu bij jou? Nog niet ongesteld?
Dank je lieve Alyssa. Haha, we waren precies op hetzelfde moment aan het posten...zie mijn verslag hier boven..
Hoe gaat het met jou, en met de pijn?
slaatje- Kletskop
Haha ja, we waren inderdaad gelijk!
Vervelend dat je nog niet echt zekerheid hebt over je papa!
Ik hoop toch voor je dat je een positieve test mag hebben hoor! Ga je vanavond testen of morgenochtend? Ik duim voor je!
Met mij gaat het redelijk. De pijn is stabiel nu, maar wel draaglijk. Al blijft het vervelend natuurlijk. Ik hoop nog steeds maandag te kunnen gaan werken, maar dat bekijk ik dit weekend wel weer.
Vervelend dat je nog niet echt zekerheid hebt over je papa!
Ik hoop toch voor je dat je een positieve test mag hebben hoor! Ga je vanavond testen of morgenochtend? Ik duim voor je!
Met mij gaat het redelijk. De pijn is stabiel nu, maar wel draaglijk. Al blijft het vervelend natuurlijk. Ik hoop nog steeds maandag te kunnen gaan werken, maar dat bekijk ik dit weekend wel weer.
Alyssa- Prater
@ koffieleut, hoe is het?
@ Slaatje, gefeliciteerd dat je op gesprek mag komen, wat fijn!
Sterkte met je papa, hopelijk kan dat onderzoek toch vandaag of morgen plaatsvinden. Spannend dat je nog niet ongesteld bent, ik duim voor je!
Met mij alles goed, moe en nog steeds met vlagen misselijk! Maar ik geniet volop. Morgen alweer 9 weken, wat gaat de tijd toch snel!
@ Slaatje, gefeliciteerd dat je op gesprek mag komen, wat fijn!
Sterkte met je papa, hopelijk kan dat onderzoek toch vandaag of morgen plaatsvinden. Spannend dat je nog niet ongesteld bent, ik duim voor je!
Met mij alles goed, moe en nog steeds met vlagen misselijk! Maar ik geniet volop. Morgen alweer 9 weken, wat gaat de tijd toch snel!
Amber-- Ratel
@ Alyssa, fijn dat het iets beter gaat. Doe wel rustig aan, niet te vroeg weer gaan werken!
Amber-- Ratel
Lief van jullie! Maar ik ga er niet van uit :-) Denk dat ik vanavond even een test ga doen, al kan het net zo goed zijn dat ik het dan toch weer uitstel tot morgenochtend.
Alyssa, rustig aan doen hoor. Inderdaad het weekend even aan kijken, niet overmoedig worden. En als het niet gaat, gewoon rustig aan doen en nog even thuisblijven. Wel fijn dat de pijn wat draagelijker is nu natuurlijk.
Ambertje: 9 weken alweer...wat gaat de tijd hard. Heb je al een echo gehad (sorry geheugen is een beetje een zeef) of heeft alleen muppet die gehad?
Alyssa, rustig aan doen hoor. Inderdaad het weekend even aan kijken, niet overmoedig worden. En als het niet gaat, gewoon rustig aan doen en nog even thuisblijven. Wel fijn dat de pijn wat draagelijker is nu natuurlijk.
Ambertje: 9 weken alweer...wat gaat de tijd hard. Heb je al een echo gehad (sorry geheugen is een beetje een zeef) of heeft alleen muppet die gehad?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Lief van jullie! Maar ik ga er niet van uit :-) Denk dat ik vanavond even een test ga doen, al kan het net zo goed zijn dat ik het dan toch weer uitstel tot morgenochtend.
Ik heb inderdaad al een echo gehad. 23 jan hadden we de eerste echo en die was helemaal prima. Aankomende woensdag de 2e echo.
Amber-- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: