Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jammer koffieleut, maar ik begrijp het wel hoor. Ik hoop dat je toch snel zwanger mag worden, het is je zo enorm gegund
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Goede avond dames. Even n kort berichtje van mij. Sorry dat ik er de laatste tijd zo weinig ben. Maar ik ben moe, doodmoe. Lig elke avond rond half negen, negen uur in bed. Ik klaag er niet over en weet dat het vanzelf beter wordt. Maar voor nu dus weinig puf hier...
Koffieleut wat jammer maar ik snap het wel. Heel veel succes, hou je ons op de hoogte?
Koffieleut wat jammer maar ik snap het wel. Heel veel succes, hou je ons op de hoogte?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ugly Betty, wat fijn dat je je goed voelt! Nog even en dan een echo zie ik
Koffieleut, wat jammer dat je wat minder gaat schrijven. Maar als dat prettig voelt moet je dat zeker doen! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn
Muppet, jammer meis dat je zo moe bent en idd dat gaat vast over. En als het minder word je weer lekker actief hier
Weinig nieuws hier. Alles zijn gangetje. Halve dagen werken bevalt in ieder geval wel goed nu. Ik merk wel dat het me goed doet om de ochtend lekker op het gemak te kunnen doen. Verder gister wat kleertjes gekocht!
Koffieleut, wat jammer dat je wat minder gaat schrijven. Maar als dat prettig voelt moet je dat zeker doen! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn
Muppet, jammer meis dat je zo moe bent en idd dat gaat vast over. En als het minder word je weer lekker actief hier
Weinig nieuws hier. Alles zijn gangetje. Halve dagen werken bevalt in ieder geval wel goed nu. Ik merk wel dat het me goed doet om de ochtend lekker op het gemak te kunnen doen. Verder gister wat kleertjes gekocht!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@ Koffieleut; Jammer! Hoop ook echt dat je snel zwanger mag zijn.
@ Muppetje; Alle begrip, als het straks beter wordt gaan we vast weer genoeg van je horen!
@ Puggle; Fijn dat je al merkt dat het beter gaat! Verder veel roze kleertjes gekocht?
Vind het stiekem toch wel een beetje spannend hier... Maar nog een week wachten voordat ik ga testen. Verder ga ik dit weekend naar Engeland met een vriendin, veel zin in!
@ Muppetje; Alle begrip, als het straks beter wordt gaan we vast weer genoeg van je horen!
@ Puggle; Fijn dat je al merkt dat het beter gaat! Verder veel roze kleertjes gekocht?
Vind het stiekem toch wel een beetje spannend hier... Maar nog een week wachten voordat ik ga testen. Verder ga ik dit weekend naar Engeland met een vriendin, veel zin in!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Nee niet heel veel roze eigelijk. Wat gestreepte dingen en een geel en wit broekje waar dan ook shirtjes bij horen.
Spannend hoor, wát zou dat super nieuws zijn voor je veel plezier in Engeland!!
Spannend hoor, wát zou dat super nieuws zijn voor je veel plezier in Engeland!!
Puggle- Ratel
Weegschaal, heel veel plezier in Engeland, leuk!! En ik ga heel hard voor je duimen!
Muppetje- Ratel
Weegschaal heel veel plezier!!!
En ook ik ben aan het duimen!
En ook ik ben aan het duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goedemorgen,
Ook ik heb weer afstand van dit topic genomen. Ik lees nog wel mee. Hier gaat het zo zijn gangetje. Ook ben ik minder bezig met zwanger worden. Ik weet niet eens op welke dag van mijn cyclus ik zit en het maakt me ook niet uit. We zien het allemaal wel.
Woensdag gehoord dat een collega zwanger is en dat vind ik erg moeilijk.
Ook ik heb weer afstand van dit topic genomen. Ik lees nog wel mee. Hier gaat het zo zijn gangetje. Ook ben ik minder bezig met zwanger worden. Ik weet niet eens op welke dag van mijn cyclus ik zit en het maakt me ook niet uit. We zien het allemaal wel.
Woensdag gehoord dat een collega zwanger is en dat vind ik erg moeilijk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin;
Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
Ik ben nog niet ongesteld. Kon me niet inhouden en heb net getest; negatief.
Ben natuurlijk wel teleurgesteld en ook wel verdrietig, maar ben vooral bang dat mijn menstruatie gaat uitblijven.
Heb zulke zere borsten dat ik hoop snel ongesteld te gaan worden, er moet toch wel iets gaande zijn in mijn lijf...
Weegschaal- Kletskop
Hè wat balen Weegschaal
Muppetje- Ratel
Hoe gaat het met jou Muppetje?
Ik wist ook wel dat de kans klein was dat ik gelijk weer zwanger was, maar waarom word ik dan niet gewoon ongesteld
En waarom houdt mijn lichaam me dan zo voor de gek met mn zere borsten....
Ik wist ook wel dat de kans klein was dat ik gelijk weer zwanger was, maar waarom word ik dan niet gewoon ongesteld
En waarom houdt mijn lichaam me dan zo voor de gek met mn zere borsten....
Weegschaal- Kletskop
Met mij gaat het wel hoor Weegschaal. Heel erg misselijk nog steeds, weinig aan te doen. Krijg mijn eten soms amper binnen, eet ook minder dan normaal. Heb alleen wel enorme trek in chocolade, chips en patat, waar ik dan natuurlijk meteen weer misselijk van word, haha. En verder nog steeds erg moe. Ach, het hoort er allemaal bij... Morgen ben ik langer zwanger dan ik de vorige keer geweest ben, hopelijk hou ik het nog even vol
Muppetje- Ratel
@ Muppetje; Hopelijk hou je het nog 32 weken even vol En bijna de echo!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Muppetje; Hopelijk hou je het nog 32 weken even vol En bijna de echo!
Haha, ja, dat zou natuurlijk het mooiste zijn
Ja, bijna weer de echo, ben benieuwd of alles nog goed is
Muppetje- Ratel
Jelin, fijn dat de afstand van het forum je wel goed doet. Hopelijk kom je snel positief nieuws melden!
Muppetje en Amber, veel succes met jullie echo's deze week! Whatsapp me maar even als julie meer weten
Puggle, fijn dat het minder werken je wel bevalt. Wil je mij misschien als je dit leest een whatasapp berichtje sturen? Ik ben al mijn nummers pas geleden kwijtgeraakt en heb jouw nummer nog niet terug. Als je mij even whatasappt, heb ik 'm weer!
Met mij gaat het stilletjesaan wel weer beter. Psychisch gaat het echt heel erg goed, dat had ik 3 weken geleden niet verwacht. Lichamelijk nog niet helemaal de oude, maar dat komt ook wel weer goed!
Muppetje en Amber, veel succes met jullie echo's deze week! Whatsapp me maar even als julie meer weten
Puggle, fijn dat het minder werken je wel bevalt. Wil je mij misschien als je dit leest een whatasapp berichtje sturen? Ik ben al mijn nummers pas geleden kwijtgeraakt en heb jouw nummer nog niet terug. Als je mij even whatasappt, heb ik 'm weer!
Met mij gaat het stilletjesaan wel weer beter. Psychisch gaat het echt heel erg goed, dat had ik 3 weken geleden niet verwacht. Lichamelijk nog niet helemaal de oude, maar dat komt ook wel weer goed!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ik heb je een berichtje op fb gestuurd meis
Puggle- Ratel
@ alyssa, heb deze week geen echo maar heb woensdag de eerste afspraak bij de gyn. Geen idee wat we gaan bespreken haha. Heb rond de 12 weken weer een echo.
Maar laat je wel weten hoe het was!
Maar laat je wel weten hoe het was!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hoe laat is morgen de echo Muppetje? Heel veel succes; dat je maar een mooi mini kindje mag zien zwemmen!
Weegschaal- Kletskop
Jij ook veel succes morgen Amber. Misschien gaan ze al naar het hartje luisteren? Hoor soms dat ze dat doen voor de 12 wkn... Toch weer een mijlpaal, de intake
Weegschaal- Kletskop
Veel succes amber en muppetje!
Puggle- Ratel
Bedankt meiden. De afspraak is half twaalf. Aan de ene kant ben ik er heel positief over, maar aan de andere kant heb ik een beetje de bibbers gekregen van het verhaal van Yasmine.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Bedankt meiden. De afspraak is half twaalf. Aan de ene kant ben ik er heel positief over, maar aan de andere kant heb ik een beetje de bibbers gekregen van het verhaal van Yasmine.
Maar er zijn nog altijd veel meer positieve verhalen. Hou vast aan je gevoel!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Bedankt meiden. De afspraak is half twaalf. Aan de ene kant ben ik er heel positief over, maar aan de andere kant heb ik een beetje de bibbers gekregen van het verhaal van Yasmine.
Maar er zijn nog altijd veel meer positieve verhalen. Hou vast aan je gevoel!
+1!
Puggle- Ratel
Oh dat weet en doe ik ook hoor meiden, maar ik ben er wel enorm van geschrokken
Muppetje- Ratel
Ik ook, weer een zekerheid weg. Dacht je veilig te zijn als je de 12 weken voorbij bent... Ik heb heel veel steun van de meiden hier, maar al die verhalen maken me soms wel onzeker. Gelukkig weegt de steun en positiviteit veel zwaarder zodat ik hier gewoon heel graag kom!
Weegschaal- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: