DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Het gaat goed met me! Het is wel enorm wennen om thuis te zijn. In het ziekenhuis denk je een enorme piet te zijn en dan kom je thuis en is alles, werkelijk alles, enorm vermoeiend. Mijn dagen bestaan dus voornamelijk uit nietsdoen, bankhangen, tv kijken, middagdutjes, makkelijke maaltijden met zo min mogelijk afwas en nog meer niksdoen.
Maar qua lopen gaat het hartstikke goed! Vandaag met de fysio zonder krukken gelopen (stiekem thuis al eerder gedaan hoor) en hij vond het verbazingwekkend goed gaan voor iemand die twee nieuwe knieën heeft gekregen.
Ik word alleen een beetje simpel van het alleen thuiszitten In dat opzicht mis ik het ziekenhuis wel omdat ik daar de hele dag door aanspraak om me heen had en hier thuis dus niet. Lang leve het forum!
Ha Reva!
Kabouter... wat had je eerst voor avatar? Je hebt een nieuwe of niet?
En wie is Rovine?
OMG ik loop achter... al die weken ziekenhuis / weinig forummen hebben me geen goed gedaan
Maar qua lopen gaat het hartstikke goed! Vandaag met de fysio zonder krukken gelopen (stiekem thuis al eerder gedaan hoor) en hij vond het verbazingwekkend goed gaan voor iemand die twee nieuwe knieën heeft gekregen.
Ik word alleen een beetje simpel van het alleen thuiszitten In dat opzicht mis ik het ziekenhuis wel omdat ik daar de hele dag door aanspraak om me heen had en hier thuis dus niet. Lang leve het forum!
Ha Reva!
Kabouter... wat had je eerst voor avatar? Je hebt een nieuwe of niet?
En wie is Rovine?
OMG ik loop achter... al die weken ziekenhuis / weinig forummen hebben me geen goed gedaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dan doe maar lekker rustig aan Sjaan. Kan me wel voorstellen dat het thuis best saai is eigenlijk.
Ik had eerst allemaal vlinders, daarna een blauwe auto voor een mooi huis en nu deze.
Ik had eerst allemaal vlinders, daarna een blauwe auto voor een mooi huis en nu deze.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ow wat erg, ik kan het me niet meer voor de geest halen. Ik moet de komende dagen maar veel forummen om er weer in te komen hahaKabouter schreef:Dan doe maar lekker rustig aan Sjaan. Kan me wel voorstellen dat het thuis best saai is eigenlijk.
Dat rustig aan doen komt wel goed, ik mag nog zeker een week geen auto rijden (dus 'huisarrest') en daarna kijken we weer verder.
Zo opvallend ben ik hier ook niet denk ik hoor. Dus is nier raar!
Dan heb je alle tijd van de wereld om te forummen.
Dan heb je alle tijd van de wereld om te forummen.
Kabouter- Kletskop
Sjaan wat fijn om te lezen dat je goed vooruit gaat! Zal wel vreemd zijn om langzamerhand weer lopend door het leven te gaan, of niet?
Gast- Gast
Goedenavond!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh my, ik kijk nu extreme couponing.. Wat een verhalen zeg..
een vrouw heeft voor ongeveer 1000 dollar aan boodschappen, gewoon zo goed als gratis...
Ze heeft 6 karren vol met boodschappen!!
een vrouw heeft voor ongeveer 1000 dollar aan boodschappen, gewoon zo goed als gratis...
Ze heeft 6 karren vol met boodschappen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zit ook te kijken!
Kat zit volgens mij weer genoeg leven in, net wilde hij al snoepen van een restje lasagne, wat ik snel afgepakt heb.
Kat zit volgens mij weer genoeg leven in, net wilde hij al snoepen van een restje lasagne, wat ik snel afgepakt heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ging de kat er net zowat vandoor met mijn tompouce (had alleen trek in het bovenkantje )
Ja serieus.. 20 deo's, 60 energierepen, 381 flesjes smaakwater..
Ja serieus.. 20 deo's, 60 energierepen, 381 flesjes smaakwater..
Lejow- Lady Post-a-lot
Vind ik wel minder bizar dan vorige week. Dit kun je nog opkrijgen. Vorige week hadden ze dingen als 200 pakken rijst en 1200 dozen cornflakes.
Rovine- Ratel
Fijn dat je kat weer de oude is Rovine.
Ik vind dat toch maar een raar iets dat extreme couponing..wat moet je met al die spullen? Sommige hebben echt een opslag in huis staan daar word je bang van.
Ik vind dat toch maar een raar iets dat extreme couponing..wat moet je met al die spullen? Sommige hebben echt een opslag in huis staan daar word je bang van.
Kabouter- Kletskop
1200 dozen cornflakes
Vraag me dan wel af, hoe vaak doen ze zo iets? Als je het elke week doet whaha
Wat me trouwens opviel was dat die vrouw echt een hele lijst had met alles er op uitgewerkt, hoeveel ze er van nodig had en met welke bonnen combinatie ze het dan het beste kon pakken en dat ze dat dan het beste in 6 keer af kon rekenen enz..
Naast dat alleen het boodschappen al uren duurt, ben je daar toch ook een eeuwigheid mee bezig?
Komen ze in nederland met regels als 'max 4 per klant'
Vraag me dan wel af, hoe vaak doen ze zo iets? Als je het elke week doet whaha
Wat me trouwens opviel was dat die vrouw echt een hele lijst had met alles er op uitgewerkt, hoeveel ze er van nodig had en met welke bonnen combinatie ze het dan het beste kon pakken en dat ze dat dan het beste in 6 keer af kon rekenen enz..
Naast dat alleen het boodschappen al uren duurt, ben je daar toch ook een eeuwigheid mee bezig?
Komen ze in nederland met regels als 'max 4 per klant'
Lejow- Lady Post-a-lot
Vorige week waren die mensen 9 uur aan het shoppen. Ik zou gek worden volgens mij. En als je het goed voorbereidt pak je toch zo alles mee?
Rovine- Ratel
Ja, maar het heeft wel even tijd nodig om van ieder product er 400 in je karretje te stoppen
En wat moet je met al die spullen, 60 EHBO kits :S
En wat moet je met al die spullen, 60 EHBO kits :S
Lejow- Lady Post-a-lot
Kreeg even telefoontje tussendoor, maar het is inderdaad heerlijk om weer thuis te zijn ja! En ik val hier ook echt van de ene in de andere verbazing: zoveel dingen die ik ineens kan die ik voorheen niet kon! Eergister heb ik voor het eerst sinds mensenheugenis VOORUIT de trap afgelopen. Da's raar!
Op welke zender is Extreme Couponing? Duik ik zo ook ff voor de tv!
Op welke zender is Extreme Couponing? Duik ik zo ook ff voor de tv!
Oh, nu schoolspullen. Bizar. Wat heb je nog meer nodig dan een tas, wat boeken en een etui?
Rovine- Ratel
Ze gebruiken zelfs een app op hun tablet whaha
Maar dit is toch eigenlijk gewoon ziekelijk??
Maar dit is toch eigenlijk gewoon ziekelijk??
Lejow- Lady Post-a-lot
Sjaan! Er is nog hoop,
Maple heeft ook vandaag pas mijn kaartje gekregen!
Maple heeft ook vandaag pas mijn kaartje gekregen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maar die mensen zijn bijna full time bezig hiermee (bij die ik toen heb gezien iig). Hoe doe je dat? Ook al kosten je boodschappen bijna geen geld, je zult toch geld moeten verdienen.
Kabouter- Kletskop
pennen.. pennen.. pennen.. pennen.. eh.. pennen
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40