DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Kabouter schreef:Maar die mensen zijn bijna full time bezig hiermee (bij die ik toen heb gezien iig). Hoe doe je dat? Ook al kosten je boodschappen bijna geen geld, je zult toch geld moeten verdienen.
Manlief?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha vooruit de trap oplopen raar? Achteruit lijkt me vreemder
Is Reva nu ineens weer weg?
Gast- Gast
Whieuw!!!!!! Maar stel dat je kaartje vandaag in het zkh is aangekomen, dan duurt het nog wel even voordat het bij mij thuis op de mat ligt.... Ik ga mijn tentje vast opzetten in de gang!Burn schreef:Sjaan! Er is nog hoop,
Maple heeft ook vandaag pas mijn kaartje gekregen!
Over extreme boodschappen gesproken: ik zie regelmatig bij de Lidl mensen (van buitenlandse afkomst) die werkelijk waar hun héle kar vol hebben liggen met pakken zelfrijzend bakmeel. Of alleen maar tig pakken suiker in hun kar. Dan sta ik ook altijd zo te kijken:
En laatst zag ik bij de Jumbo twee mannen die kennelijk een feestje hadden, de hele kar vol met bierkratten. Op zich niet zo gek maar ik kwam ze op de parkeerplaats weer tegen: ze hadden zowaar een hele aanhanger bij zich! De kratten werden uit de kar in de aanhanger gezet, eentje bleef bij de aanhanger en de ander ging terug de winkel in voor de volgende lading bier.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Moet dat mens bij de kassa wel niet denken.. en je zal er trouwens achteraan in de rij staan...
Wow, voor 1300 euro spullen en 16 euro betalen..
Wow, voor 1300 euro spullen en 16 euro betalen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Een van die vrouwen had haar baan opgezegd om fulltime hiermee bezig te zijn. Kosten aan boodschappen hadden ze bijna niet meer. Anderen deden boodschappen in haar voorraadkast en ik neem aan dan man nog werkt voor de andere rekeningen.Lejow schreef:Kabouter schreef:Maar die mensen zijn bijna full time bezig hiermee (bij die ik toen heb gezien iig). Hoe doe je dat? Ook al kosten je boodschappen bijna geen geld, je zult toch geld moeten verdienen.
Manlief?
Gast- Gast
Hallotjes.
Ik heb me uitgesloofd hoor.
1 uur zumba les en daar achter aan een uur bodypump les.
Ik voel spieren in mijn lichaam en mijn teen is gruwelijk auwa. Maar het voelt zooooo lekker
Ik voel spieren in mijn lichaam en mijn teen is gruwelijk auwa. Maar het voelt zooooo lekker
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Sjaantje schreef:Whieuw!!!!!! Maar stel dat je kaartje vandaag in het zkh is aangekomen, dan duurt het nog wel even voordat het bij mij thuis op de mat ligt.... Ik ga mijn tentje vast opzetten in de gang!Burn schreef:Sjaan! Er is nog hoop,
Maple heeft ook vandaag pas mijn kaartje gekregen!
Over extreme boodschappen gesproken: ik zie regelmatig bij de Lidl mensen (van buitenlandse afkomst) die werkelijk waar hun héle kar vol hebben liggen met pakken zelfrijzend bakmeel. Of alleen maar tig pakken suiker in hun kar. Dan sta ik ook altijd zo te kijken:
En laatst zag ik bij de Jumbo twee mannen die kennelijk een feestje hadden, de hele kar vol met bierkratten. Op zich niet zo gek maar ik kwam ze op de parkeerplaats weer tegen: ze hadden zowaar een hele aanhanger bij zich! De kratten werden uit de kar in de aanhanger gezet, eentje bleef bij de aanhanger en de ander ging terug de winkel in voor de volgende lading bier.
Je zal maar trek hebben
Oeh, nog een aflevering!
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha nee AFlopen! Ik liep altijd zijdelings de trap af, zodat ik met beide handen de leuning vast kon houdenVergeet-me-nietje schreef:Haha vooruit de trap oplopen raar? Achteruit lijkt me vreemder
Smikkell schreef:Een van die vrouwen had haar baan opgezegd om fulltime hiermee bezig te zijn. Kosten aan boodschappen hadden ze bijna niet meer. Anderen deden boodschappen in haar voorraadkast en ik neem aan dan man nog werkt voor de andere rekeningen.Lejow schreef:Kabouter schreef:Maar die mensen zijn bijna full time bezig hiermee (bij die ik toen heb gezien iig). Hoe doe je dat? Ook al kosten je boodschappen bijna geen geld, je zult toch geld moeten verdienen.
Manlief?
Dat kan ook, mensen bij jou boodschappen laten doen en geld vragen whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoi Oreo,
Sjaan, en m'n andere kaartje die nog niet was aangekomen is er inmiddels ook!
Sjaan, en m'n andere kaartje die nog niet was aangekomen is er inmiddels ook!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stella_ schreef:Hallotjes.
OMG, ik ben blij dat ik fb heb... anders had ik niet geweten wie je was!
*overweegt een lijstje te maken van alle naamsveranderingen*
Sjaan had je mijn kaartje wel nog ontvangen ??
Stuiterbal- Kletskop
Sjaantje schreef:Stella_ schreef:Hallotjes.
OMG, ik ben blij dat ik fb heb... anders had ik niet geweten wie je was!
*overweegt een lijstje te maken van alle naamsveranderingen*
Stuiterbal- Kletskop
NeeStella_ schreef:Sjaan had je mijn kaartje wel nog ontvangen ??
Stomme post.
Vergeet-me-nietje schreef:Haha vooruit de trap oplopen raar? Achteruit lijkt me vreemder
Nee hoor, ben aan het meelezen.
Gast- Gast
Oreo schreef:Burn schreef:Hoi Oreo,
Hoi! Hoe is het daar in het land der kou?
Ja wel ok..
Beetje rot week achter de rug, feestdagen ergens anders vieren zonder familie is toch apart!
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:NeeStella_ schreef:Sjaan had je mijn kaartje wel nog ontvangen ??
Stomme post.
Serieus ??? Ik heb hem echt al een dikke maand geleden op de post gedaan. Dat is wel raar....
Stuiterbal- Kletskop
Maar al die spullen hebben toch ook gewoon een houdbaarheidsdatum.. hoe krijg je 300 flessen bbq saus in hemelsnaam op tijd op!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Maar al die spullen hebben toch ook gewoon een houdbaarheidsdatum.. hoe krijg je 300 flessen bbq saus in hemelsnaam op tijd op!
Heeeeeeeuuuuuuulllllll vaak barbeknoeien
Stuiterbal- Kletskop
Burn, dat kan ik me wel voorstellen (ook een keertje meegemaakt). Maar stiekem ook wel bijzonder om het ergens anders mee te maken!
Heb je al wel plannen voor morgenavond?
Gast- Gast
Oreo schreef:Burn, dat kan ik me wel voorstellen (ook een keertje meegemaakt). Maar stiekem ook wel bijzonder om het ergens anders mee te maken!
Klopt, dat is ook wel zo! Maar het voelt gewoon raar..
Morgenavond eerst gourmetten met alle collega's, en daarna.. Slapen denk ik.. Half 1 in bed!
Burn- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Smikkell schreef:Een van die vrouwen had haar baan opgezegd om fulltime hiermee bezig te zijn. Kosten aan boodschappen hadden ze bijna niet meer. Anderen deden boodschappen in haar voorraadkast en ik neem aan dan man nog werkt voor de andere rekeningen.Lejow schreef:Kabouter schreef:Maar die mensen zijn bijna full time bezig hiermee (bij die ik toen heb gezien iig). Hoe doe je dat? Ook al kosten je boodschappen bijna geen geld, je zult toch geld moeten verdienen.
Manlief?
Dat kan ook, mensen bij jou boodschappen laten doen en geld vragen whaha
Volgens mij waren die er dus samen de hele week mee bezig.
Maar inderdaad, misschien verkopen ze wel wat uit hun enorme voorraad. Dat levert dan weer geld op natuurlijk.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: