DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Goede avond!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
We zijn er binnenkort in de buurt. Nou 'we', ik sowieso.June schreef:Smikkell schreef:Hier ook in de kleine hema.June schreef:Echt niet, Zusje? Zelfs in mijn geboortedorp hebben ze verf bij de Hema!
Mijn slechte eigenschappen komen nu naar boven. Ik wil nu naar die Hema, omdat ik niet geloof dat ze er geen verf hebben .
Gast- Gast
Lol ik zal het Smikkel morgen wel laten zien . Het is eigenlijk al heel wat hoor dat we een Hema hebben hier! Kunnen we gelijk op wol jagen...
Gast- Gast
Lol ik zal het Smikkel morgen wel laten zien . Het is eigenlijk al heel wat hoor dat we een Hema hebben hier! Kunnen we gelijk op wol jagen...
Gast- Gast
Evy schreef:Avond.
Moahhh (voor de tweede keer )
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zit me te vervelen..iemand nog iets leuks te vertellen ofzo?
Kabouter- Kletskop
Nou, die verveling wordt er hier niet beter op .
Kabouter- Kletskop
Ik verveelde me ook, toen kotste de kat mijn hele keuken onder. En nu zit ik hem te vertroetelen omdat ik bang ben dat hij ziek is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De meeste katten spugen best vaak. Die van mij ook, en een halfuur later rennen ze weer rond. Negen van de 10 x gewoon een haarbal of te snel gegeten
Gast- Gast
Rovine schreef:Ik verveelde me ook, toen kotste de kat mijn hele keuken onder. En nu zit ik hem te vertroetelen omdat ik bang ben dat hij ziek is.
Ach arm beest..
Mijn kat doet hier de 'monorail' (= zo plat mogelijk op bank liggen, met zijn kop op de bank en zijn pootjes onder zijn lichaam)
Lejow- Lady Post-a-lot
Vanmiddag heeft hij ook al 2x overgegeven, daarom maak ik me een beetje zorgen. Hij doet nu weer normaal, maar vind het wel een beetje eng.
Rovine- Ratel
Katten kunnen heel wat hebben hoor, even goed in de gaten houden of hij/zij blijft drinken , dat is het belangrijkste
Lejow- Lady Post-a-lot
Hij heeft net onze borden uitgelikt (vegetarische lasagne en yoghurt), die leek ik te ontwaren in zijn laatste sessie. Hij is verder kerngezond, heeft alleen een voorkeur voor het eten van niet-eetbare dingen. En het verbaast me dat we daar nog nooit voor bij de dierenarts gezeten hebben.
Rovine- Ratel
Wat sneu voor je beestje. Hopelijk valt het allemaal mee.
Mijn vriend zit een spelletje te spelen op de Xbox en dacht lekker TVOH te kijken, maar dat komt vandaag niet. Dus maar kijken of ik een leuke serie kan vinden om te gaan kijken op de laptop ofzo.
Mijn vriend zit een spelletje te spelen op de Xbox en dacht lekker TVOH te kijken, maar dat komt vandaag niet. Dus maar kijken of ik een leuke serie kan vinden om te gaan kijken op de laptop ofzo.
Kabouter- Kletskop
Good evening! Sjaan is ook weer back online, heerlijk in mijn eigen huissie, vanaf mijn eigen laptoppie (die nog bij zus bleek te staan dus heb even zonder laptop gezeten )
Hoe is het hier?
Hoe is het hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat fijn dat je weer thuis bent Sjaan! Hoe gaat het met je?
Kabouter- Kletskop
Whoehoeeeee ik heb besloten de iPhone van m'n vriend over te nemen. Kan ik eindelijk ook whatsappen enzo
Hoi trouwens
Hoi trouwens
Gast- Gast
Voelt wel erg goed, denk ik Sjaan?
Ik ga even mijn nieuwe smeerseltjes proberen in de douche. Als Henk komt kijken mankeert hij niks.
Ik ga even mijn nieuwe smeerseltjes proberen in de douche. Als Henk komt kijken mankeert hij niks.
Rovine- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: