DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Zusje en ik kunnen samen inderdaad maar moeilijk normaal doenJune schreef:Haha, als jullie graag overdrijven, zie ik zéker graag foto's!
Alles moet groot, groter, grootst. Ik denk dat als we een pot verf halen, Zusje eindigt met een groot kookeiland.
Hahaha alleen een geschilderde ?
Gast- Gast
Lily schreef:nou dames ik ben bijna klaar met werken en wil jullie bij deze alvast een hele fijne jaarwisseling toewensen en niks als goeds voor 2012!
Hetzelfde voor jou/jullie Dat er maar een hele mooi kleintje geboren mag worden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedenavond!
Heb een stukje teruggelezen en zag hele mooie jurkjes! Zelda en Toet, staat jullie goed!
Heb een stukje teruggelezen en zag hele mooie jurkjes! Zelda en Toet, staat jullie goed!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
Smikkell schreef:Zusje en ik kunnen samen inderdaad maar moeilijk normaal doenJune schreef:Haha, als jullie graag overdrijven, zie ik zéker graag foto's!
Alles moet groot, groter, grootst. Ik denk dat als we een pot verf halen, Zusje eindigt met een groot kookeiland.
We kunnen best even naar de Hema en de Gamma hoor maar bij de Hema hier is geen verf te halen . Wel is daar ook een Zeeman . Gamma zit hier ook om de hoek. Ik geef je weinig kans natuurlijk . We zullen zien!
Gast- Gast
Ik ga maar eens koken, anders komt er niks meer van
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Frikandel uit de oven is ook goor!Ibbeltje schreef:blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
Gast- Gast
Zo ik heb me net even opgetut en mijn haren gedaan als 'proef' voor morgenavond...mijn vriend komt zo thuis en ik ben heel benieuwd wat hij ervan vindt
Gast- Gast
Zelda schreef:Frikandel uit de oven is ook goor!Ibbeltje schreef:blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
Normaal vind ik ze echt lekker....of nou ja vond
Ben benieuwd naar M zijn reactie
Zelda schreef:Frikandel uit de oven is ook goor!Ibbeltje schreef:blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
uit de oven ????
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Zelda schreef:Frikandel uit de oven is ook goor!Ibbeltje schreef:blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
uit de oven ????
Yep
Ibbeltje schreef:Stella_ schreef:Zelda schreef:Frikandel uit de oven is ook goor!Ibbeltje schreef:blegh heb net frikandel op maar vind het toch niet meer zo lekker geloof ik...
uit de oven ????
Yep
ieuw dat lijkt me niet echt lekker. Doe mij maar een verse uit de frietenpan
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Geen Praxis? In de stad zit wel een Hema met verf, toch? In dat geval kun je misschien wel naar het station komenZusje schreef:Smikkell schreef:Zusje en ik kunnen samen inderdaad maar moeilijk normaal doenJune schreef:Haha, als jullie graag overdrijven, zie ik zéker graag foto's!
We kunnen best even naar de Hema en de Gamma hoor maar bij de Hema hier is geen verf te halen . Wel is daar ook een Zeeman . Gamma zit hier ook om de hoek. Ik geef je weinig kans natuurlijk . We zullen zien!
Maar je mag je keuken van mij ook zo laten hoor!
Gast- Gast
Reva schreef:Wow, Toet, echt mooi!!
En Hoi!
Ik zit met een pot augurken op de bank. Jammie
Oehhh lekker, vooral die super grote zijn lekker, die echte bommen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Geen Praxis? In de stad zit wel een Hema met verf, toch? In dat geval kun je misschien wel naar het station komenZusje schreef:Smikkell schreef:Zusje en ik kunnen samen inderdaad maar moeilijk normaal doenJune schreef:Haha, als jullie graag overdrijven, zie ik zéker graag foto's!
Maar je mag je keuken van mij ook zo laten hoor!
Wat lief dat dat van jou mag! Nobel ros.
Gast- Gast
Jullie hebben me overtuigd hoor, nu nog tot morgenavond vol zien te houden
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Waarom is de mening van Reva nou weer zoveel meer waard dan die van de rest?Toet schreef:Jullie hebben me overtuigd hoor, nu nog tot morgenavond vol zien te houden
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: