Wat heb jij in bestel bij een webshop?
+23
Poeke
loura
Qiara
xxjojootjexx
Silver
Arwyn
Winegum
Makamba
Mamsie
Zwoesj
Aziraphale
Lady4
Jeanette
Minx
Sarah1985
Tsjip
stargirl
Penny Blossom
Effie_O
Sterre
Lotus
Tiana
Blond
27 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat heb jij in bestel bij een webshop?
Ik heb dit jasje besteld voor mijn zoontje. Ik kon ook maar niet wat leuks vinden, en hij had toch een maat groter in winterjas nodig. Was ook een beetje laat ermee eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is dit hem, na lang zoeken, toch geworden.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Monnie schreef:Ik heb dit jasje besteld voor mijn zoontje. Ik kon ook maar niet wat leuks vinden, en hij had toch een maat groter in winterjas nodig. Was ook een beetje laat ermee eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is dit hem, na lang zoeken, toch geworden.
Wat een leuk jasje
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Kabouter schreef:Oeh Marin, die tas is echt heeeel erg leuk. Is het ook voor je laptop of gewoon een rugzak?
Hij is 15 liter volgens mij dus groot genoeg voor allerlei spullen. Ik wil 'm in eerste instantie voor New York, dus m'n cameraspullen en mini laptop en reisgids en flesje water enzo. M'n oude rugzak is kapot. Ik weet alleen niet echt goed hoe groot 15 liter is.
Gast- Gast
Auxo schreef:
Dit jurkje is gaaf! Ik kan hem alleen niet meer vinden op de site, ligt dat aan mij of zou hij uitverkocht zijn?
Gast- Gast
En via marktplaats een spel voor de WII, animal crossing en een bakboek voor kinderen.
Marin schreef:Kabouter schreef:Oeh Marin, die tas is echt heeeel erg leuk. Is het ook voor je laptop of gewoon een rugzak?
Hij is 15 liter volgens mij dus groot genoeg voor allerlei spullen. Ik wil 'm in eerste instantie voor New York, dus m'n cameraspullen en mini laptop en reisgids en flesje water enzo. M'n oude rugzak is kapot. Ik weet alleen niet echt goed hoe groot 15 liter is.
Ik zit eens te kijken en mennn wat hebben die leuke dingen. Ik word er hebberig van. Leuke mutsen en hele gave tassen. Ik wil graag nog een nieuwe rugzak (heb er nu alleen één die ook voor de laptop is) die niet al te groot is, maar wel stevig. Hier staan wel leuke op dus ga eens goed zoeken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dit is een leuk en goed merk en niet zo belachelijk duur.
Gast- Gast
Marin schreef:Dit is een leuk en goed merk en niet zo belachelijk duur.
Dat valt inderdaad heel erg mee in prijs. Zag al dat ze het hier in de buurt ook verkopen dus ik ga snel eens kijken!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat bestel jij bij...
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: