Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij in bestel bij een webshop?

+23
Poeke
loura
Qiara
xxjojootjexx
Silver
Arwyn
Winegum
Makamba
Mamsie
Zwoesj
Aziraphale
Lady4
Jeanette
Minx
Sarah1985
Tsjip
stargirl
Penny Blossom
Effie_O
Sterre
Lotus
Tiana
Blond
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij in bestel bij een webshop?

Bericht  Monnie vr 7 jan 2011 - 8:14

Ik heb dit jasje besteld voor mijn zoontje. Ik kon ook maar niet wat leuks vinden, en hij had toch een maat groter in winterjas nodig. Was ook een beetje laat ermee eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is dit hem, na lang zoeken, toch geworden.

Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 DSC_5081_1

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij in bestel bij een webshop?

Bericht  pinklady85 vr 7 jan 2011 - 8:16

Monnie schreef:Ik heb dit jasje besteld voor mijn zoontje. Ik kon ook maar niet wat leuks vinden, en hij had toch een maat groter in winterjas nodig. Was ook een beetje laat ermee eigenlijk. Maar goed, uiteindelijk is dit hem, na lang zoeken, toch geworden.

Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 DSC_5081_1

Wat een leuk jasje smile
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:14

Kabouter schreef:Oeh Marin, die tas is echt heeeel erg leuk. Is het ook voor je laptop of gewoon een rugzak?

Hij is 15 liter volgens mij dus groot genoeg voor allerlei spullen. Ik wil 'm in eerste instantie voor New York, dus m'n cameraspullen en mini laptop en reisgids en flesje water enzo. M'n oude rugzak is kapot. Ik weet alleen niet echt goed hoe groot 15 liter is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:37

Auxo schreef:
Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 DL865_79206_09090_54_4697

Dit jurkje is gaaf! Ik kan hem alleen niet meer vinden op de site, ligt dat aan mij of zou hij uitverkocht zijn?

Gast
Gast

Bericht  SarahKey vr 7 jan 2011 - 9:46

Wat heb jij in bestel bij een webshop? - Pagina 4 Img

En via marktplaats een spel voor de WII, animal crossing en een bakboek voor kinderen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Kabouter vr 7 jan 2011 - 9:48

Marin schreef:
Kabouter schreef:Oeh Marin, die tas is echt heeeel erg leuk. Is het ook voor je laptop of gewoon een rugzak?

Hij is 15 liter volgens mij dus groot genoeg voor allerlei spullen. Ik wil 'm in eerste instantie voor New York, dus m'n cameraspullen en mini laptop en reisgids en flesje water enzo. M'n oude rugzak is kapot. Ik weet alleen niet echt goed hoe groot 15 liter is.

Ik zit eens te kijken en mennn wat hebben die leuke dingen. Ik word er hebberig van. Leuke mutsen en hele gave tassen. Ik wil graag nog een nieuwe rugzak (heb er nu alleen één die ook voor de laptop is) die niet al te groot is, maar wel stevig. Hier staan wel leuke op dus ga eens goed zoeken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:54

Dit is een leuk en goed merk en niet zo belachelijk duur.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 7 jan 2011 - 10:04

Marin schreef:Dit is een leuk en goed merk en niet zo belachelijk duur.

Dat valt inderdaad heel erg mee in prijs. Zag al dat ze het hier in de buurt ook verkopen dus ik ga snel eens kijken! Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: