Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)

+3
Dora
superwoman
Roodkapje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?) Empty Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)

Bericht  Roodkapje za 15 dec 2012 - 11:57

Mijn zusje is zwanger, inmiddels een week of 30 bijna... Ik heb deze week van haar de namen van mijn as. neefje gehoord omdat ze het echt tegen iemand moest vertellen :cheering: ( geheimen bewaren was vroeger ook nooit 1 van haar sterkste kanten Wink ) Ik weet dus hoe hij gaat heten en leek me leuk om iets met de naam kado te doen. Ze houdt niet van drukke dingen, zo min mogelijk teksten, prints etc. Zelf draagt ze bijv. (en man) ook alles van Cos en het huis is printloos. Nergens zit een printje of een tekst in/op.

Nu vind ik het moeilijk om een leuk kadootje te scoren voor neefje... ik zoek iets leuks, met niet te veel print ( of niet te druk) waar zijn naam op kan wellicht. Ik ben bezig met een "kraammand" en wil dat er graag in doen!
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke shopjes weten online waar ik iets leuks kan krijgen voor een jongen?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?) Empty Re: Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)

Bericht  superwoman za 15 dec 2012 - 12:23

Roodkapje... Ik "misbruik" je topic even... Ik heb je een pm gestuurd..

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?) Empty Re: Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)

Bericht  Dora za 15 dec 2012 - 12:38

Rainbowbabies? (Ofzoiets)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli za 15 dec 2012 - 13:00

Een zilver bestek met de naam erin gegraveerd?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Roodkapje za 15 dec 2012 - 13:28

superwoman schreef:Roodkapje... Ik "misbruik" je topic even... Ik heb je een pm gestuurd..

Ik heb geen PM Sad
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Happydobby za 15 dec 2012 - 13:42

www.koterkado.nl

www.simplycolors.nl

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 18:29

Koterkado.nl

Gast
Gast

Bericht  Annemie za 15 dec 2012 - 21:05

Personalgifts.nl
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor za 15 dec 2012 - 23:25

https://www.met-name.nl/
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: