Wat heb jij in bestel bij een webshop?
+23
Poeke
loura
Qiara
xxjojootjexx
Silver
Arwyn
Winegum
Makamba
Mamsie
Zwoesj
Aziraphale
Lady4
Jeanette
Minx
Sarah1985
Tsjip
stargirl
Penny Blossom
Effie_O
Sterre
Lotus
Tiana
Blond
27 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat heb jij in bestel bij een webshop?
Ik heb ze gelijk besteld nadat ik de mail kreeg, en heb een maatje groter genomen omdat mijn maat er niet was. In de winter heb ik toch vaak van die lekker warme schapevacht inlegzooltjes in mijn schoenen en dan passen ze vast wel.Arwyn schreef:Die bovenste laarzen wou ik ook bestellen, maar ze zijn er helaas niet meer in mijn maat..
Gast- Gast
de balanceboard (black) voor de wii
en wii fit plus
Nu moet ik zodra alles binnen is ook echt fanatiek worden, want of dit of een abbonement bij de sportschool,
en wii fit plus
Nu moet ik zodra alles binnen is ook echt fanatiek worden, want of dit of een abbonement bij de sportschool,
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Ik heb ze gelijk besteld nadat ik de mail kreeg, en heb een maatje groter genomen omdat mijn maat er niet was. In de winter heb ik toch vaak van die lekker warme schapevacht inlegzooltjes in mijn schoenen en dan passen ze vast wel.Arwyn schreef:Die bovenste laarzen wou ik ook bestellen, maar ze zijn er helaas niet meer in mijn maat..
Mijn maat is altijd al de grootste die ze hebben, dus nog groter gaat niet lukken
De grootste was 39 dacht ik, ik had ook gelijk op de link geklikt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dan is het geen optie iddArwyn schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb ze gelijk besteld nadat ik de mail kreeg, en heb een maatje groter genomen omdat mijn maat er niet was. In de winter heb ik toch vaak van die lekker warme schapevacht inlegzooltjes in mijn schoenen en dan passen ze vast wel.Arwyn schreef:Die bovenste laarzen wou ik ook bestellen, maar ze zijn er helaas niet meer in mijn maat..
Mijn maat is altijd al de grootste die ze hebben, dus nog groter gaat niet lukken
De grootste was 39 dacht ik, ik had ook gelijk op de link geklikt
Gast- Gast
Maar krijg jij geen mailtje dan als ze een dagdeal hebben? En dan nog moet je er vroeg bij zijn... I know....
Silver- Ratel
Dit komt uit de outlet van de niet verkochte producten van de laatste weken/ maanden en zit nu nog meer korting op! Duurt nog maar paar uurtjes nu en hebben leuke dingen!BurnedFlower schreef:Maar krijg jij geen mailtje dan als ze een dagdeal hebben? En dan nog moet je er vroeg bij zijn... I know....
Gast- Gast
oké dus goedkoper dan de dagelijkse deals, ik wist dat niet.... ja totdat ik vandaag maar even ging spieken.... Ik begin beetje koop(web)verslaafd te worden, moet mezelf soms echt inhouden
Silver- Ratel
Ik koop eigenlijk niets via internet. Vind daar geen bal aan.
Gast- Gast
Herkenbaar... al heb ik het nu veel minder omdat ik nu gewoon moet sparen.BurnedFlower schreef:oké dus goedkoper dan de dagelijkse deals, ik wist dat niet.... ja totdat ik vandaag maar even ging spieken.... Ik begin beetje koop(web)verslaafd te worden, moet mezelf soms echt inhouden
Gast- Gast
Deze.. Hopelijk komt hij morgen, dan heb ik dit weekend wat leuks te spelen!
Oh en een wipstoeltje voor Tristan
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben benieuwd, ze zijn nu gesorteerd in het sorteercentrum volgens TNT Misschien komen ze morgen al!Darcy schreef:Aziraphale schreef:Uggs short classics chestnut
oeeeh pretty, die heb ik ook Mooi zijn ze he!
Niemand vindt mij een type voor Uggs, misschien ben ik dat ook niet haha. Hier in Drenthe lopen er vooral 15-jarige tijgerprintmeisjes mee met bontkragen op hun jas. Maar ik ben eigenlijk een westerling . Volgens mij kan ik ze prima mooi combineren
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik ben benieuwd, ze zijn nu gesorteerd in het sorteercentrum volgens TNT Misschien komen ze morgen al!Darcy schreef:Aziraphale schreef:Uggs short classics chestnut
Niemand vindt mij een type voor Uggs, misschien ben ik dat ook niet haha. Hier in Drenthe lopen er vooral 15-jarige tijgerprintmeisjes mee met bontkragen op hun jas. Maar ik ben eigenlijk een westerling . Volgens mij kan ik ze prima mooi combineren
Dat is sowieso niet het algemene type hoor vind ik Ik ben meer een eh kakker denk ik een beetje, qua kleding En ik draag ze ook!
Gast- Gast
Ja, precies. Ik ken ze meer als 'kakker' schoenen haha. Maar goed, zo kleed ik me ook helemaal niet. Meer casual, soms heel netjes (didi-rokjes/jurkjes) en ook vaak gekke t-shirtjes met spijkerbroek. Maar ik vind Uggs (alleen de shorts en bailey buttons dan) zooo schattig! Ik wil ze gewoon!Darcy schreef:Aziraphale schreef:Ik ben benieuwd, ze zijn nu gesorteerd in het sorteercentrum volgens TNT Misschien komen ze morgen al!Darcy schreef:Aziraphale schreef:Uggs short classics chestnut
Dat is sowieso niet het algemene type hoor vind ik Ik ben meer een eh kakker denk ik een beetje, qua kleding En ik draag ze ook!
Aziraphale- Ratel
Jeanette schreef:Purple schreef:Helemaal niets, ik bestel (bijna) nooit iets online. Ik ga liever winkelen.
Is ook veel leuker!
Vind ik niet. Al die drukke winkels, nee brr.. Ik kan zo op mijn bankje bekijken wat ik wil hebben. Heerlijk vind ik dat, bestel tegenwoordig bijna al mijn kleding online.
Gast- Gast
Mee eensLiva schreef:Jeanette schreef:Purple schreef:Helemaal niets, ik bestel (bijna) nooit iets online. Ik ga liever winkelen.
Is ook veel leuker!
Vind ik niet. Al die drukke winkels, nee brr.. Ik kan zo op mijn bankje bekijken wat ik wil hebben. Heerlijk vind ik dat, bestel tegenwoordig bijna al mijn kleding online.
Aziraphale- Ratel
De NY Explorer Pass die ik online had besteld is net binnen. Kostte 50 euro voor vijf grote attracties. Ik bespaar er ongeveer 50 euro mee!!!
En morgen ga ik deze bestellen:
En morgen ga ik deze bestellen:
Gast- Gast
Ik bestel niet alles online. Dit omdat ik veel dingen ook gewoon wil passen. Maar de H&M vind ik zo'n verschrikkelijke winkel an sich, te massaal en ik kan nooit wat vinden. En dan heb je wat gevonden, staat er een mega rij voor de paskamers.. Dus daar bestel ik alleen.
Gast- Gast
@ Marin Leuke rugzak!
Ik bestel eigenlijk zelden wat online...
Ik bestel eigenlijk zelden wat online...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een boek besteld en van Bol kreeg ik een e-mail dat het is verzonden, dus ik zal het vandaag wel ontvangen.
Gast- Gast
Dit tasje voor mijn nieuwe camera
Vandaag wordt hij bezorgd.
Vandaag wordt hij bezorgd.
Gast- Gast
Ik vind em echt zo gaaf, twijfel alleen nog of ik hem wil bestellen omdat er alleen nog xs is ben bang dat tie toch te klein is :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik heb vandaag de H&M Lanvin Jade pumps besteld!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb schoenen voor mezelf en kleren voor B. besteld bij de H&M.
Zou vandaag bezorgd worden,maar heb nog niks binnen.
Volgens TNT is het al vanaf maandag onderweg.
Ik hoop echt dat mijn bestelling vandaag nog komt,
want anders ben ik voor niks de hele dag thuis gebleven.
Zou vandaag bezorgd worden,maar heb nog niks binnen.
Volgens TNT is het al vanaf maandag onderweg.
Ik hoop echt dat mijn bestelling vandaag nog komt,
want anders ben ik voor niks de hele dag thuis gebleven.
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Oeh Marin, die tas is echt heeeel erg leuk. Is het ook voor je laptop of gewoon een rugzak?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat bestel jij bij...
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: