Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange nagels en krassen op lichaam

+13
minoessepoes
Bliss
marjoleinnn
Paper Crown
Esperanza
Jeanette
Antibes
loura
Guus
Rovine
PrimaBella
Arwyn
Marin
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Paper Crown do 29 dec 2011 - 2:37

Antibes schreef:
marjoleinnn schreef:
Antibes schreef:Naja, als je zo regelmatig krabt dat je er merkbaar rode striemen van krijgt, dan krab je wel regelmatig. En het zal wel met opvoeding te maken hebben, voor mij is krabben hetzelfde onsmakelijk heidsniveau als neuspeuteren.
Ehh krabben net zo onsmakelijk als neuspeuteren? Weet niet van wie je dat dan geleerd hebt maar dat heb ik serieus nog nooit gehoord Very Happy

Milieu verschil denk ik, voor mij is het normaal. In gezelschap blijf je er gewoon af, je negeert zo'n prikkel gewoon en gaat niet jezelf krabben. Het is in mijn beleving gewoon niet fris. Buiten gezelschap doe je het -net als neuspeuteren- ook niet, maar dat checkt niemand haha.

Prima als jullie het anders zien hoor, in dat geval is het niet onsmakelijk uiteraard. Ik (en anderen met mij) zullen het onsmakelijk vinden. Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 561177
:affraid:
Als je nou in je kruis graait dan snap ik wat je bedoelt maar ik jeuk regelmatig.. aan mijn hoofdhuid bijv als ik nadenk.. en ik ben toch echt een hele nette meid hoor.

*Krijgt vette jeuk op alle plekke op mijn lichaam!*
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  loura do 29 dec 2011 - 2:52

Het ligt ook aan de manier van krabben denk ik hoor.. Als iemand beetje jeuk hebt op de arm en krabt er lichtjes overheen zal wss niemand daar iets van vinden. Maar als je heel hard op je hoofdhuid krabt in je haar dan zal dat anders overkomen. Mij boeit het niet echt als iemand krabt smile Ik vind het ook niet perse onsmakelijk tenzij het op vreemde plaatsen is Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  minoessepoes do 29 dec 2011 - 2:53

Antibes schreef:
marjoleinnn schreef:
Antibes schreef:Naja, als je zo regelmatig krabt dat je er merkbaar rode striemen van krijgt, dan krab je wel regelmatig. En het zal wel met opvoeding te maken hebben, voor mij is krabben hetzelfde onsmakelijk heidsniveau als neuspeuteren.
Ehh krabben net zo onsmakelijk als neuspeuteren? Weet niet van wie je dat dan geleerd hebt maar dat heb ik serieus nog nooit gehoord Very Happy

Milieu verschil denk ik, voor mij is het normaal. In gezelschap blijf je er gewoon af, je negeert zo'n prikkel gewoon en gaat niet jezelf krabben. Het is in mijn beleving gewoon niet fris. Buiten gezelschap doe je het -net als neuspeuteren- ook niet, maar dat checkt niemand haha.

Prima als jullie het anders zien hoor, in dat geval is het niet onsmakelijk uiteraard. Ik (en anderen met mij) zullen het onsmakelijk vinden. smile

Dan mag ik hopen dat je geen eczeem of iets dergelijks hebt!
Want als je altijd jeuk hebt is het behoorlijk moeilijk om die prikkel altijd maar te onderdrukken....
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 2:58

Ik denk dat het best onsmakelijk kan zijn als iemand constant zit te krabbelen maar zo heel af en toe valt het mij niet eens op denk ik.

Inderdaad, je nagels bijvijlen. Als ik een stukje kapot scheur tijdens het werk ofzo dan zijn ze ook megascherp en moet ik mezelf echt niet krabbelen. Ik draag meestal een nagelvijl bij me om die reden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Marin do 29 dec 2011 - 3:49

Ik heb intussen een nagelvijl gekocht (stom, daar had ik helemaal niet aan gedacht) en wat leuke nagellakjes er bij ook.

Antibes, ik denk dat wij zo ongeveer uit t zelfde milieu komen dus ik denk niet dat je t daarop kunt baseren dat je krabben onsmakelijk vindt. Eerder gewoon aan de opvoeding van je ouders. Niets mis mee overigens, maar persoonlijk vind ik ik t niet geleken staan aan neuspeuteren of in je kruis graaien ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 4:24

Hahaha ik moet eigenlijk wel lachen om de milieu opmerking. Ik denk dat Marin uit een prima milieu komt. Net als ik en ik heb ook nog nooit gehoord dat je niet even ergens wat jeuk mag wegkrabben omdat dat gelijk zou staan aan neuspeuteren. Aan korstjes pulken en dergelijke, dat is wat anders.

Ik vind krabben niet onsmakelijk, zolang de korsten niet in het rond vliegen. Als je gewoon heel even snel ergens kriebel hebt, be my guest. Maar neuspeuteren en kruisgraaien vind ik toch echt wel wat anders. In de meeste gevallen komen er immers geen sappen en korsten in aanraking met je handen als je jezelf even terugjeukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Antibes do 29 dec 2011 - 4:39

Oh, denk je Joy? Ik denk namelijk totaal niet. En PB, een opmerking over milieu hoeft niet altijd te betekenen dat er aan een slecht milieu gerefereerd wordt. Ik denk ook dat Joy uit een prima milieu komt, maar wel anders dan ikzelf. Ik denk dat ikzelf uit een erg ouderwets milieu kom, waarschijnlijk doordat mijn grootouders uit begin 1900 kwamen) en Joy echt wel netjes, maar wel wat vrijer. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 4:45

Nee, ik wilde ook eigenlijk niet insinueren dat je dat bedoelde. Maar ik vraag me af of het wel echt een kwestie van milieu is. Maar goed dat is weer een discussie die weinig van doen heeft met het geopperde probleem in dit topic smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 4:52

Antibes schreef:Oh, denk je Joy? Ik denk namelijk totaal niet. En PB, een opmerking over milieu hoeft niet altijd te betekenen dat er aan een slecht milieu gerefereerd wordt. Ik denk ook dat Joy uit een prima milieu komt, maar wel anders dan ikzelf. Ik denk dat ikzelf uit een erg ouderwets milieu kom, waarschijnlijk doordat mijn grootouders uit begin 1900 kwamen) en Joy echt wel netjes, maar wel wat vrijer. =)

Mijn grootouders komen ook uit begin 1900, maarem hier wordt gewoon teruggejeukt Very Happy
Als je jeuk heb, moet je jeuken.. simpel as that

En dan heb ik het niet over onsmakelijk overal en nergens graaien..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Marin do 29 dec 2011 - 5:25

Haha ik vind het wel een leuke wending van het topic.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Blond do 29 dec 2011 - 5:25

Je kan trouwens het beste een glasvijl kopen (een kleintje van Herome of Koh, die zijn echt het beste), en dan je nagels mooi rond vijlen.

Ik heb daar echt nooit last van namelijk.


Laatst aangepast door _Chance op do 29 dec 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 5:27

Lejow schreef:
Antibes schreef:Oh, denk je Joy? Ik denk namelijk totaal niet. En PB, een opmerking over milieu hoeft niet altijd te betekenen dat er aan een slecht milieu gerefereerd wordt. Ik denk ook dat Joy uit een prima milieu komt, maar wel anders dan ikzelf. Ik denk dat ikzelf uit een erg ouderwets milieu kom, waarschijnlijk doordat mijn grootouders uit begin 1900 kwamen) en Joy echt wel netjes, maar wel wat vrijer. =)

Mijn grootouders komen ook uit begin 1900, maarem hier wordt gewoon teruggejeukt Very Happy
Als je jeuk heb, moet je jeuken.. simpel as that

En dan heb ik het niet over onsmakelijk overal en nergens graaien..
En als je een scheet moet laten, moet je hem laten en als je moet boeren, dan moet dat? Jij houdt dus nooit iets op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  loura do 29 dec 2011 - 5:36

Haha idd leuk topic geworden
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 5:39

Smikkell schreef:
lejow schreef:

Mijn grootouders komen ook uit begin 1900, maarem hier wordt gewoon teruggejeukt Very Happy
Als je jeuk heb, moet je jeuken.. simpel as that

En dan heb ik het niet over onsmakelijk overal en nergens graaien..
En als je een scheet moet laten, moet je hem laten en als je moet boeren, dan moet dat? Jij houdt dus nooit iets op?

lol! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Marin do 29 dec 2011 - 5:43

_Chance schreef:Je kan trouwens het beste een glasvijl kopen (een kleintje van Herome of Koh, die zijn echt het beste), en dan je nagels mooi rond vijlen.

Ik heb daar echt nooit last van namelijk.

Ja ik heb nu van die wegwerpdingen gekocht, maar kan eigenlijk beter een glasvijl kopen dan. Bedankt voor de tip.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Arwyn do 29 dec 2011 - 5:44

Ik krijg spontaan jeuk van dit topic, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Zora do 29 dec 2011 - 6:15

Arwyn schreef:Ik krijg spontaan jeuk van dit topic, haha.

+1!! Ik heb echt overal jeuk nu!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Bolleke do 29 dec 2011 - 7:12

Ik heb echt hardop gelachen om dit topic en dat is lang geleden Very Happy
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 7:14

Smikkell schreef:
Lejow schreef:
Antibes schreef:Oh, denk je Joy? Ik denk namelijk totaal niet. En PB, een opmerking over milieu hoeft niet altijd te betekenen dat er aan een slecht milieu gerefereerd wordt. Ik denk ook dat Joy uit een prima milieu komt, maar wel anders dan ikzelf. Ik denk dat ikzelf uit een erg ouderwets milieu kom, waarschijnlijk doordat mijn grootouders uit begin 1900 kwamen) en Joy echt wel netjes, maar wel wat vrijer. =)

Mijn grootouders komen ook uit begin 1900, maarem hier wordt gewoon teruggejeukt Very Happy
Als je jeuk heb, moet je jeuken.. simpel as that

En dan heb ik het niet over onsmakelijk overal en nergens graaien..
En als je een scheet moet laten, moet je hem laten en als je moet boeren, dan moet dat? Jij houdt dus nooit iets op?

Nee, want ten eerste kan ik dat niet laughcry en ten tweede vind ik dat wél onsmakelijk
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:14

Een keertje krabben aan je hoofd of arm vind ik ook niet vies. Maar constant krabben dat je er zelfs krassen van krijgt op je lichaam dat vind ik erg onsmakelijk in het openbaar ja.

Ik heb er overigens nooit last van met mijn lange nagels, dan krab je wel heel hart! Een nagelvijl gebruik ik nooit, tenzij ik een haakje aan mijn nagel heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:20

Bij Lejow vloeien de sappen altijd rijkelijk, toch? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:26

Antibes schreef:
Marin schreef:
Antibes schreef:Naja, als je zo regelmatig krabt dat je er merkbaar rode striemen van krijgt, dan krab je wel regelmatig. En het zal wel met opvoeding te maken hebben, voor mij is krabben hetzelfde onsmakelijk heidsniveau als neuspeuteren.

Hmm ja dat zou ik zelf nooit zo zien. Nagelbijten oke, dat staat niet netjes..maar krabben is gewoon lichamelijke reactie op jeuk.

Ook dat komt bij mij op hetzelfde neer. Het is een prikkel die je kunt onderdrukken en krabben is (volgens mijn opvoeding) niet netjes.
Dat vind ik knap, no way dat ik een jeukprikkel kan onderdrukken. Ik word gek als ik een jeukprikkel probeer te negeren. Heb nu jeuk op m'n achterhoofd en probeer er nu dan ene keertje niet aan te komen, maar in plaats van dat de prikkel uiteindelijk verdwijnt, krijg ik ineens op twintig andere plaatsen jeuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 9:57

Ik krab mezelf in m'n slaap wel eens te hard, dan zie ik dat 's ochtends in de spiegel. Ik heb geen scherpe nagels, maar ik krab gewoon heel hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange nagels en krassen op lichaam - Pagina 2 Empty Re: Lange nagels en krassen op lichaam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum