Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lenzen en lange nagels

5 plaatsers

Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Lenzen en lange nagels

Bericht  Lady Starstruck do 5 jul 2012 - 6:32

Ik ben mijn nagels aan het lang groeien. Ik bijt mijn nagels namelijk altijd heel erg ver af, en dat ben ik nu aan het afleren. Ik smeer me rot met nagellak dat is de enige manier dat ik er vanaf kan blijven. Mijn nagels zijn al aardig op weg om lang te worden alleen nu kom ik op het volgende probleem. Ik krijg geen grip meer op mijn lenzen met een lange wijsvinger nagel als ik ze eruit wil halen, en als ik ze erin wil doen ben ik bang dat ik tijdens het schoonmaken van mijn lens de lens scheur met mijn lange nagel. Wat een drama is dit, ik wil mijn wijsvinger nagel ook niet kort af knippen namelijk. Dus dames met lenzen en lange nagels, hoe doen jullie dit?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:45

Met zon silliconen pincet, werkt goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Lady Starstruck do 5 jul 2012 - 9:21

Dank je voor de tip PB!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Evalynn do 5 jul 2012 - 9:34

Daar heb ik helemaal geen last van?

Ik gebruik ook meer zegmaar de vlakke kant van mijn vingers en niet de topjes. En om schoon te maken heb ik geleerd om hem in je hand in het midden te leggen en dan met je pink van je andere hand plat er op te wrijven. Komt geen nagel bij in de buurt.

En uit doen doe ik gewoon met wijsvinger en duim, maar daarbij raak ik ook met mijn nagels mijn oog niet.
Mijn nagels zijn ook niet lang hoor, maar wel lang genoeg om iemand mee te krauwen of de lens kapot te steken als ik zou willen. (ik bijt geen nagels)
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Lady Starstruck do 5 jul 2012 - 9:36

Ik denk ook dat het even wennen is nadat ik best lang mijn nagels super kort had. Ik moet er ook even een weg in vinden vermoed ik.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Mint do 5 jul 2012 - 9:51

Ik had ook altijd lange nagels, maar met lenzen werkt dat voor mij écht niet. Dus ik heb ze nu weer kort. Ik zat altijd in mijn ogen te prikken en er kwam snel scheurtjes in de lenzen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Tyrael do 5 jul 2012 - 19:21

Heb altijd lange nagels maar nooit last gehad met lezen, ik leg ze ook niet op het topje maar bijna tot aan de eerste "vouw" op de vinger. Met uithalen heb ik eigenlijk ook geen probleem, duw mijn duim en middelvinger tegen elkaar aan in v-vorm en wip ze er zo uit. Heb nog nooit een lens gemold met mijn nagels.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Lenster do 5 jul 2012 - 19:26

Tyrael schreef:Heb altijd lange nagels maar nooit last gehad met lezen, ik leg ze ook niet op het topje maar bijna tot aan de eerste "vouw" op de vinger. Met uithalen heb ik eigenlijk ook geen probleem, duw mijn duim en middelvinger tegen elkaar aan in v-vorm en wip ze er zo uit. Heb nog nooit een lens gemold met mijn nagels.

Bedankt voor de goede uitleg. Haha had gister het topic al gelezen, maar kon niet goed uitleggen hoe ik het nou deed. Had al zitten prusten met fotos en alles. Lenzen en lange nagels 253468018
Maar inderdaad zo haal ik ze er ook uit!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen en lange nagels Empty Re: Lenzen en lange nagels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum