Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  Julia wo 13 jul 2011 - 19:37

Hoi

Ik haalde gisteren I. op van het kdv en daar zag ik dat ze behoorlijke rode, tot bloeden aan toe, schrammen/krassen naast haar beide oren had. Het ziet eruit alsof ze te pakken is genomen door een kat ofzo. Sommige nog veel breder. Echt heel erg naar.
Zij gaven daar aan dat ze boos wakker werd en toen die krassen ineens had. Doordat ik ze behoorlijk het hemd van het lijf heb gevraagd gaven ze aan dat ze wel meteen naar haar toe zijn gegaan toen ze haar hoorden huilen en haar zo aantroffen. Wij snappen er echter niets van, want ze heeft totaal geen nagels! Niet eens een beetje. Ook vinden we het
raar dat ze dat dan zo snel? moet hebben gedaan en dat het naast beide oren is. Zo symmetrisch. Dat kan ze nog helemaal niet. Plus het feit dat ze nog nooit naast haar oren ofzo heeft lopen krabben. Ze krabte zichzelf alleen toen ze nog heel erg jong was. Het ziet er eerder uit alsof een ander kindje haar met 2 handen heeft vastgegrepen ofzo. Nouja, wat het dan ook is, het ziet er naar uit en ik voel me behoorlijk kut.
Ik heb een afspraak met de dokter gemaakt (voor een eventuele creme en om even raad te vragen) en we kunnen om 11.00 straks terecht i.v.m. een eventuele oorontsteking, mocht ze het wel zelf hebben gedaan. Daarom wou de assistente namelijk
graag dat we even langs zouden komen.

Een heel verhaal...maar wat ik eigenlijk ook nog wou vragen is of jullie hier ervaring mee hebben?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  VeryCherry wo 13 jul 2011 - 19:54

Ik heb hier geen ervaring mee, maar het klinkt echt niet alsof ze het zelf heeft gedaan.
Fijn dat je vandaag nog bij de huisarts terecht kan zeg. Hopelijk weet je gauw meer.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  Tania wo 13 jul 2011 - 19:54

Wat een raar verhaal! Lijkt me erg vervelend om niet zeker te weten wat er nou gebeurd is.
Mijn zoontje krabt zichzelf wel is want die zit wel vaak aan z'n oortjes, maar nooit dat het dan echt bloederig is. Het is dan gewoon een kras. En dan heeft hij soms nog vrij lange nageltjes ook.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  _Jet wo 13 jul 2011 - 19:58

Ik kan me goed voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt. Maar ik neem aan dat de leidsters het toch gewoon zouden zeggen wanneer een ander kind dit had gedaan. Maar idd vreemd dat het van die flinke krassen zijn. Je hebt het over eventuele oorontsteking. Kan het niet zo zijn dat ze last had van haar oren en daar naar is gaan grijpen? Bijna onwaarschijnlijk dat het dan tot bloedens toe is, dat dan weer wel. Anders zou ik het ook niet weten. Vervelend hoor dat het zo onduidelijk is!
Succes bij de huisarts, hopelijk word je er wijzer van.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  SparklingEyes wo 13 jul 2011 - 20:33

Soms weten leidsters ook niet wat er gebeurd is.. Zoals al wel eens eerder is gezegd is: leidsters hebben ook maar twee ogen en zien niet alles.

Het zou kunnen dat ze het niet gezien hebben en dat ze denken dat het in bed gebeurd is, misschien hebben ze voor ze naar bed ging niet gezien wat er gebeurd is.

Ik weet 't ook niet, maar dat het niet fijn voelt, kan ik me heel erg goed voorstellen!!

Ik zou er gewoon nog eens over beginnen als je je kindje weer brengt of haalt, maak desnoods even een afspraak (dan hebben ze echt even de tijd voor je). En leg je gevoel uit.

Succes!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  Julia do 14 jul 2011 - 6:17

Nou we zijn met haar naar de dokter geweest en ze heeft geen oorontsteking. Waarschijnlijk is het toch door een ander kindje gedaan en hebben de leidsters het niet gezien. Ik snap overigens wel dat dat kan gebeuren, maar leuk is anders. Het ziet er echt naar uit. Ik ga het nog wel even met ze erover hebben..of die mogelijkheid er is dat een ander kind het heeft gedaan.
Ik smeer het de komende dagen nog even goed in met sudocreme en dan zal het wel wegtrekken.
Iig bedankt!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen) Empty Re: Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?(bloederige krassen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum