ohhh ik WIL deze baan!!!
+21
klavertje
Lady4
Natural
Susan
Snoes
Joli86
Zora
Toet
Qiara
Lynn_
Caresses
MADDIE
RYW
Laquisia
Angela_1986
Mysterious
BJA
Jeanette
Zwerver
Happy
JD
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
ohhh ik WIL deze baan!!!
het zit zo....
ik heb 4 jar lang op een dagverblijf gewerkt....helemaal super, leuke collega's waarme ik nu nog contact heb....
ik ben er weggegaan omdat ik een kans kreeg om volledig betaald de opleiding tot verzorgende te gaan doen, en dat leek me toen wel een leuke uitdaging....
die uitdaging bleek toch niet te zijn wat ik dacht, dus ik was voor niks weggegaan bij mn lieve kindjes en collegaatjes....balen!
gelukkig kon ik aan de slag bij een ander dagverblijf van dezelfde organisatie, alleen.... in dat jaar gebeurde er heel veel.... ik ontdekte een knobbeltje bij mezelf, werd geopereerd, mn neefje van 21 overleed, ouders gingen uit elkaar.... dit resulteerde in veel ziekmeldingen en 2 maanden overspannen thuis, waardoor mijn contact uiteindelijk niet verlengd werd....
maaaaaaaaaaaaar nu.....is er een vacature op dat dagverblijf waar ik 4 jaar gewerkt heb, en ik wil echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag terug, heb zo'n heimwee!! je beseft pas wat je hebt als het er niet meer is...en dat geld in dit geval ook...
een van de meiden die toen mijn collega was, is er nu manager, ik heb dr al meteen gemaild, en erin gezet dat ik hoop dat 4 goede jaren bij hun, zwaarder wegen dan 1 slecht jaar op het andere dagverblijf....
dus nu maar hopen dat ik een kansje maak...ik heb nog nooit iets zó graag gewild!!!!
duimen jullie mee??
ik heb 4 jar lang op een dagverblijf gewerkt....helemaal super, leuke collega's waarme ik nu nog contact heb....
ik ben er weggegaan omdat ik een kans kreeg om volledig betaald de opleiding tot verzorgende te gaan doen, en dat leek me toen wel een leuke uitdaging....
die uitdaging bleek toch niet te zijn wat ik dacht, dus ik was voor niks weggegaan bij mn lieve kindjes en collegaatjes....balen!
gelukkig kon ik aan de slag bij een ander dagverblijf van dezelfde organisatie, alleen.... in dat jaar gebeurde er heel veel.... ik ontdekte een knobbeltje bij mezelf, werd geopereerd, mn neefje van 21 overleed, ouders gingen uit elkaar.... dit resulteerde in veel ziekmeldingen en 2 maanden overspannen thuis, waardoor mijn contact uiteindelijk niet verlengd werd....
maaaaaaaaaaaaar nu.....is er een vacature op dat dagverblijf waar ik 4 jaar gewerkt heb, en ik wil echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag terug, heb zo'n heimwee!! je beseft pas wat je hebt als het er niet meer is...en dat geld in dit geval ook...
een van de meiden die toen mijn collega was, is er nu manager, ik heb dr al meteen gemaild, en erin gezet dat ik hoop dat 4 goede jaren bij hun, zwaarder wegen dan 1 slecht jaar op het andere dagverblijf....
dus nu maar hopen dat ik een kansje maak...ik heb nog nooit iets zó graag gewild!!!!
duimen jullie mee??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: ohhh ik WIL deze baan!!!
Wat spannend!
Ik hoop dat hun de 4 goede jaren zwaarder nemen dan het ene slechte jaar.
En je legt goed uit hoe en waar dat door kwam.En nu gaat het weer goed met je? Lijkt mij een reden voor een goed gesprek
Ik duim voor je!
Ik hoop dat hun de 4 goede jaren zwaarder nemen dan het ene slechte jaar.
En je legt goed uit hoe en waar dat door kwam.En nu gaat het weer goed met je? Lijkt mij een reden voor een goed gesprek
Ik duim voor je!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Oh, wat spanneeeeeeeeeeeeeend!
Fijne collega's en een fijne werksfeer is zó goed voor je gemoedstoestand!
Ik werk nu ook op een plek waar ik eigenlijk niet meer weg wil, ik zie mezelf hier wel tot aan mijn pensioen zitten haha
Mag ik vragen waar je nu werkt dan?
Omdat ik zag dat je je had ziekgemeld?
Ik zit nu ook ziek thuis omdat ik mijn enkel heb verstuikt, en ik voel me zó schuldig omdat ik weet in wat voor bochten mijn collega's zich allemaal hebben moeten wringen om aan vervanging te komen .. Ik heb een beetje het idee dat ik faal
Fijne collega's en een fijne werksfeer is zó goed voor je gemoedstoestand!
Ik werk nu ook op een plek waar ik eigenlijk niet meer weg wil, ik zie mezelf hier wel tot aan mijn pensioen zitten haha
Mag ik vragen waar je nu werkt dan?
Omdat ik zag dat je je had ziekgemeld?
Ik zit nu ook ziek thuis omdat ik mijn enkel heb verstuikt, en ik voel me zó schuldig omdat ik weet in wat voor bochten mijn collega's zich allemaal hebben moeten wringen om aan vervanging te komen .. Ik heb een beetje het idee dat ik faal
Gast- Gast
Dat zou wel helemaal geweldig zijn Ik ben benieuwd Wanneer weet je meer?
Gast- Gast
Spannend zeg! Ik hoop voor je dat ze de goede jaren inderdaad bekijken. Vaak is het namelijk wel zo dat het slechte veel zwaarder weegt...stom is het eigenlijk maar het is wel zo! Wanneer krijg je te horen over hoe en wat?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik duim mee voor je!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat gaaf! Ik hoop echt voor je dat je een positieve reactie krijgt.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
@ Allemaal, thanks! Ik heb vandaag pas de sollicitatiebrief doorgemaild....wel gek hoor....heb nog heeeel goed contact met haar, ben vaak met dr wezen stappen, omdat ze toen mn collega was...en nu is ze opeens manager...maar ja, hopelijk werkt dat in mn voordeel haha.... maar goed, de brief is vandaag doorgemaild, dus hopelijk krijg ik deze week nog een mailtje terug van dr.....ik moet maar even leren geduld te hebben denk ik.....
En degene die vroeg waar ik nu werk?....ik werk nu als invakracht binnen de kinderopvang. allemaal leuk en aardig...maar na 2,5 jaar ga ik nog altijd een paar keer per jaar op visite bij dit dagverblijf, ik spreek de meiden nog, en ik kan sinds ik daar wegben nergens meer zo lekker mn draai vinden als daar.....ik vergelijk alles met hoe leuk het daar was....stom misschien, maar heb echt zo'n spijt dat ik daar ooit ben weggegaan....maar ja, van je fouten leer je....en nu hopen dat ik een 2e kans krijg!
bedankt voor het meeduimen, zodra ik wat weet laat ik het jullie horen!
En degene die vroeg waar ik nu werk?....ik werk nu als invakracht binnen de kinderopvang. allemaal leuk en aardig...maar na 2,5 jaar ga ik nog altijd een paar keer per jaar op visite bij dit dagverblijf, ik spreek de meiden nog, en ik kan sinds ik daar wegben nergens meer zo lekker mn draai vinden als daar.....ik vergelijk alles met hoe leuk het daar was....stom misschien, maar heb echt zo'n spijt dat ik daar ooit ben weggegaan....maar ja, van je fouten leer je....en nu hopen dat ik een 2e kans krijg!
bedankt voor het meeduimen, zodra ik wat weet laat ik het jullie horen!
JD- Ratel
Wanneer sluit de sollicitatieprocedure?
Werken als invalkracht is denk ik ook niks he, als je ziek bent, krijg je die uren niet betaald, en je moet je elke week afvragen hoeveel uren je deze week weer gaat werken! Beetje stabiliteit zal leuk zijn, ga duimen voor je!
Werken als invalkracht is denk ik ook niks he, als je ziek bent, krijg je die uren niet betaald, en je moet je elke week afvragen hoeveel uren je deze week weer gaat werken! Beetje stabiliteit zal leuk zijn, ga duimen voor je!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Wanneer sluit de sollicitatieprocedure?
Ligt eraan of je vaste uren op contract hebben. Je kan ook een aantal uren op contract hebben maar wel invalkracht zijn. In ieder geval bij ons.
Gast- Gast
spannend!! ik duim mee!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
tamm86 schreef:Wanneer sluit de sollicitatieprocedure?
Ik ben dan geen invalkracht, maar binnen de stichting waar ik werk, worden de gemiddelde uren genomen die jij werkt in een maand en dat krijg je uitbetaald als je ziek wordt.
Jeanette schreef:tamm86 schreef:Wanneer sluit de sollicitatieprocedure?
Ik ben dan geen invalkracht, maar binnen de stichting waar ik werk, worden de gemiddelde uren genomen die jij werkt in een maand en dat krijg je uitbetaald als je ziek wordt.
sja ik heb dus een contract van 9-18 uur (min/max contract)...en wat ike cht verschrikkelijk vind...is dat ik in mn gesprek wel 10x heb aangegeven dat ik alle groepen leuk vind, behalve BSO....dat vind ik echt zooooooooo niet leuk.... nu wordt dus de afgelopen weken (en de aankomende 4 weken) mn contracturen verspreid over 4 middagen bso....dus van ma tm vrij van 14.00 tot 18.00..... ik vind t echt verschrikkelijk!!....
ik krijg bij ziekte ofzo 9 uur uitbetaald... ze hebben me snel meer uren beloofd, maar heb net mijn rooster voor de komnde 4 weken gehad, en daar veranderd nog niks.... maar ik moest wel al mn vakantie doorgeven, en nou denk ik....dat ze heel slim gaan wachten met verhoging van uren tot na mijn vakantie....zodat ze me in mn vakantie nog maar 9 uur hoeven door te betalen....en dat wil ik natuurlijk niet, dan verdien ik geen bal...
ik ben 5 hele dagen in de week beschikbaar, dan wordt ik liever 4 of 5 dagen op de dagopvang ingezet, dan een paar uurtjes s middags.....vind ik zo zonde van mn tijd....
heb net een paar oude collega;s gesproken van dat dagverblijf waar ik zo graag terug wil, en die waren erg enthousiast en gingen een goed woordje voor me doen haha....dus wie weeeeeeet......
JD- Ratel
trouwens....voor t geval ik niet wordt aangenomen, en ik met dit invalcontract blijf zitten....
er is toch een regel dat je, als je een bepaald aantal weken een vast aantal uren boven je contract hebt gewerkt, ze je deze uren ook echt op contract moeten geven....of niet?
er is toch een regel dat je, als je een bepaald aantal weken een vast aantal uren boven je contract hebt gewerkt, ze je deze uren ook echt op contract moeten geven....of niet?
JD- Ratel
Ik weet niet of dat in iedere sector zo is dus dat zou je even in de CAO moeten nakijken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Angela_1986 schreef:Ik weet niet of dat in iedere sector zo is dus dat zou je even in de CAO moeten nakijken.
ja heb al zitten zoeken, maar kan t nergens vinden....
JD- Ratel
*Marietje* schreef:Angela_1986 schreef:Ik weet niet of dat in iedere sector zo is dus dat zou je even in de CAO moeten nakijken.
ja heb al zitten zoeken, maar kan t nergens vinden....
Oh vreemd! Bij ons staat 't wel in de CAO (VVT) en is het dus inderdaad zo dat als je gedurende een bepaalde periode (3 maanden???) structureel een x aantal uren boven je contract werkt, ze je contracturen moeten ophogen. Ik heb dit ooit eens uitgezocht maar weet niet meer precies hoe het zit.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Ik zal ook voor je duimen!
Lijkt me wel raar om een sollicitatiegesprek te voeren met je oud-collega.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Leah_ schreef:Ik zal ook voor je duimen!
ja mij ook....vooral omdat we zulke hecte collega's waren dat we bij elkaar op verjaardagen kwamen, samen gingen stappen enzo....en omdat ik dr nog regelmatig zie en spreek....
vond t al gek om mn sollicitatiebrief te moeten beginnen met "geachte mevrouw ..."
JD- Ratel
*Marietje* schreef:_Leah_ schreef:Ik zal ook voor je duimen!
ja mij ook....vooral omdat we zulke hecte collega's waren dat we bij elkaar op verjaardagen kwamen, samen gingen stappen enzo....en omdat ik dr nog regelmatig zie en spreek....
vond t al gek om mn sollicitatiebrief te moeten beginnen met "geachte mevrouw ..."
Ik ben eigenlijk ook best benieuwd hoe zij deze situatie ervaart.
Laquisia- Prater
Ik wil niet negatief doen hoor, maar stel nou dat ze je afwijst, doet dat dan wat met de band die jullie in het persoonlijke leven hebben opgebouwd?
Ik denk dat je goeie kans maakt, hoor.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Ik wil niet negatief doen hoor, maar stel nou dat ze je afwijst, doet dat dan wat met de band die jullie in het persoonlijke leven hebben opgebouwd?
nee als ze me afwijst dan is het jammer....maar dan is het zo....zal niet opeens niet meer aardig tegen dr kunnen doen ofzo...
een tijdje terug was er ook een vacature, toen was zij assistent-leidinggevende, dus ze had geen doorslaggevende keuze in wie er aangenomen werd....en toen zei ze dat het moeilijk werd om mij aan te nemen vanwege de reden dat mijn vorige contract bij diezelfde organisatie is beeeindigd.....
nu heeft ze wel de uiteindelijke keuze, en hoop ik dat ze bij haar regiomanager haar ervaringen kan vertellen die ze 4 jaar lang met mij heeft gehad, en hoop ik dat ze me op basis daarvan aanneemt...
heb vandaag een mail terug gehad over dat ze mn brief ontvangen had, maar dat ze moet wachten tot de sluitingsdsatum van de vacature, en dan meer kan laten weten over de verdere verloop.....
JD- Ratel
Wel spannend! Hoop dat ze je nog een tweede kans gunnen!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Laat weten wat het is geworden, want ben wel benieuwd!
Jeanette schreef:Laat weten wat het is geworden, want ben wel benieuwd!
Ook ik ben heel benieuwd. Wanneer is de sluitingsdatum voor de sollicitatieprocedure?
Laquisia- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik WIL deze baan deel 2!
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Jouw baan
» Baan in de gehandicaptenzorg
» Help CBL aan een baan!
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Jouw baan
» Baan in de gehandicaptenzorg
» Help CBL aan een baan!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: