Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

+11
Kaat
Atelier Madame
Pompoen
girli
Teddyaapje
Sarah1985
*Troela*
Lejow
Ibbeltje
Melis_je
Beachgirl
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 3:39

Teddyaapje schreef:
_Leaf_ schreef:
Teddyaapje schreef:Meestal doen ze niet moeilijk bij de Hema. Volgens mij is het zo dat ze (in alle winkels) verplicht zijn iets terug te nemen als het kaartje nog aangehecht is, de bon aanwezig is en het artikel nog te koop is in de winkel dan maakt het niet uit welke datum er op de bon staat. Verkopen ze het niet meer, dan mogen ze het weigeren.

Ruilen is geen recht dat je hebt, maar een gunst van de winkelier. Die is helemaal niks verplicht met betrekking tot het ruilen van artikelen.

Ontopic: ik denk dat Hema niet zo moeilijk doet idd...

Weet je dat zeker? Er zit me iets van bij dat het zo zit, net zoals ze in een restaurant bij de gardarobe vaak een bordje hangen dat ze niet aansprakelijk zijn bij diefstal, terwijl dat volgens mij wel zo is.

Ja, dat weet ik zeker. Mijn ouders hebben namelijk zelf langere tijd een winkel gehad. Van het bordje bij de garderobe klopt het idd wel dat ze gewoon aansprakelijk zijn, ondanks het bordje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Teddyaapje wo 28 dec 2011 - 8:35

Balen zeg dat je hem niet meer mag ruilen! Heb je gekeken of dezelfde tas nog in de rekken hangt? Misschien kun je het nog eens bij een ander filiaal proberen, of eens zonder bonnetje?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Kaat wo 28 dec 2011 - 8:40

Volgens mij zijn ze bij een gardarobe alleen aansprakelijk als je er geld voor betaalt (ook al is het maar heel weinig).
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Beachgirl wo 28 dec 2011 - 8:45

Teddyaapje schreef:Balen zeg dat je hem niet meer mag ruilen! Heb je gekeken of dezelfde tas nog in de rekken hangt? Misschien kun je het nog eens bij een ander filiaal proberen, of eens zonder bonnetje?

Nee hij hing er bij dit filiaal niet meer. Ze hadden alleen de regenlaarzen en de paraplu van diezelfde lijn nog in de winkel.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  sabje wo 28 dec 2011 - 8:51

Ik zou het bij een andere hema proberen. Ik werk ook bij de hema en zit ook wel eens achter de klantenservice. Hier geven wij gewoon het geld voor terug. Zelfs zonder bon.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Beachgirl wo 28 dec 2011 - 10:26

sabje schreef:Ik zou het bij een andere hema proberen. Ik werk ook bij de hema en zit ook wel eens achter de klantenservice. Hier geven wij gewoon het geld voor terug. Zelfs zonder bon.

Hmm begin nu weer te twijfelen of ik het toch nog es zal proberen... smile
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Beachgirl vr 30 dec 2011 - 1:42

Probleem is opgelost!

Kwam via Twitter in contact met Hema en die snapten mijn probleem. Hebben contact opgenomen met het betreffende filiaal, en ik mag de tas terug sturen naar de Hema Consumentenservice. Waarschijnlijk krijg ik dan mijn geld terug of een tegoedbon!

Waar Twitter al niet goed voor is. Warme douche voor Hema op Twitter! Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Raindrop vr 30 dec 2011 - 1:43

Wat fijn dat het opgelost is Very Happy
En grappig dat het via Twitter was haha. Wel klantvriendelijk trouwens van Hema!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Jeanette vr 30 dec 2011 - 2:06

Beachgirl_24 schreef:Probleem is opgelost!

Kwam via Twitter in contact met Hema en die snapten mijn probleem. Hebben contact opgenomen met het betreffende filiaal, en ik mag de tas terug sturen naar de Hema Consumentenservice. Waarschijnlijk krijg ik dan mijn geld terug of een tegoedbon!

Waar Twitter al niet goed voor is. Warme douche voor Hema op Twitter! Very Happy

Nou inderdaad! Netjes van Hema zeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 2:08

Wat fijn & netjes dat het opgelost is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Eris vr 30 dec 2011 - 2:08

Wat een nette service. Fijn dat het is opgelost.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!! - Pagina 2 Empty Re: Ruilen bij Hema NA 30 dagen...-> opgelost!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum