Zwangerschapsdiabetes
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsdiabetes
Afgelopen vrijdag moest ik voor een suikertest naar het ziekenhuis. Nuchter was alles goed maar na een drankje (walgelijk!) was mijn waarde 11,1.
Mijn eigen gynaecoloog was er niet en het was superdruk dus echt veel tijd om iets uit te leggen was er niet. Ik moet vrijdag naar de dietiste en ik krijg nog een afspraak bij de internist.
Is er hier iemand die ervaring heeft met zwangerschapsdiabetes?
Mijn eigen gynaecoloog was er niet en het was superdruk dus echt veel tijd om iets uit te leggen was er niet. Ik moet vrijdag naar de dietiste en ik krijg nog een afspraak bij de internist.
Is er hier iemand die ervaring heeft met zwangerschapsdiabetes?
Gast- Gast
Re: Zwangerschapsdiabetes
Ik heb er geen ervaring mee maar ik word er wel extra op gecontroleerd (ben nu extra geprikt maar nog geen uitslagen van) omdat ze vermoeden dat ik het bij de tweede ook had. Dus ik lees even mee!
Gast- Gast
Mij verdachten ze er ook van. Ik heb de laatste maanden 4 x per dag mijn bloedsuiker moeten meten. Heb het met goed eten goed onder controle weten te houden. Als je wat wil weten hoor ik het.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ja hier! Ontdekte het pas bij 31 weken en moest direct aan de insuline en dieet! Baby is gehaald bij ruim 36 weken met 4505 gram. Mijn waardes waren overigens ruim 19. Wat wil je weten? Et is heel veel over te vertellen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
kort:
Ik moest 7x prikken (nuchter, voor en na de maaltijd) om te controleren. Moest 4x per dag insuline prikken.
Dit omdat de baby met 31 weken al ruim 3 weken voor op schema lag. Ligt de baby nog goed op schema proberen ze eerst het met een dieet te doen. Pas wanneer je suikers niet onder controle komen, moet je gaan spuiten.
Maar volgens mij ben jij er nog vroeg bij toch? Dan ga je waarschijnlijk met een dieet beginnen.