Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 uur achter elkaar sporten is nutteloos?

+2
Curious
Bacio
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

2 uur achter elkaar sporten is nutteloos? - Pagina 2 Empty Re: 2 uur achter elkaar sporten is nutteloos?

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 4:50

Cimic schreef:Dan doe ik al die tijd gewoon iets verkeerd laughcry Krijg mijn kuitjes er niet smaller op. Ik gebruik wel als excuus dat het mijn bouw is. :P Sporten moet voor mij leuk blijven en vooral een goede uitlaat klep en dan neem ik mijn kuiten en benen wel voor lief.

Kuitspieren zijn wel spieren waarbij het moeilijk is om ze op te pompen of te laten krimpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 uur achter elkaar sporten is nutteloos? - Pagina 2 Empty Re: 2 uur achter elkaar sporten is nutteloos?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 5:09

Fairytale schreef:
Cimic schreef:Dan doe ik al die tijd gewoon iets verkeerd laughcry Krijg mijn kuitjes er niet smaller op. Ik gebruik wel als excuus dat het mijn bouw is. :P Sporten moet voor mij leuk blijven en vooral een goede uitlaat klep en dan neem ik mijn kuiten en benen wel voor lief.

Kuitspieren zijn wel spieren waarbij het moeilijk is om ze op te pompen of te laten krimpen.

Ik geloof het wel, maar ik ervaar het niet. Ik zal dan echt iets verkeerd doen. Tips zijn altijd welkom smile Maar het is wel de bedoeling dat ik het leuk houd en me niet te veel ga focussen op mijn kuiten

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 6:35

Ik heb al sinds ik heel klein ben echte kuiten, mijn vader grapte altijd dat ik maar wielrenner moest worden met die kuiten van mij. En ijn schouders zijn idd het droogste deel, waardoor je de spieren goed ziet zitten. En met pump train ik dat gebied natuurlijk wel een beetje. Verder maak ik mijn stepbewegingen altijd heel strak, dus ook de armbewegingen, en daardoor worden ze denk ik ook wat gestroomlijnder.
Kijk op deze foto zie je dat mijn schouders redelijk droog zijn

Laatst aangepast door Bobbie op vr 30 dec 2011 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 6:36

Op deze zie je het beter, maar die haal ik zo weer weg want ik wil die vriendin niet op internet zetten. Ik ben trouwens voor de kijker links.
xxxx

Laatst aangepast door Bobbie op vr 30 dec 2011 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 6:53

Ohw ja ik zie het kan me voorstellen dat je daar van baalt. Je monnikskapspier viel me ook gelijk op. Ik zou daar ook van balen.

Ik heb ook van die ballon kuiten echt verschrikkelijk. En ik weet gewoon dat ik er straks echt niet meer onder uit kom om te gaan trainen :S. Ik zou echt als ik lichter zou zijn ook de ideale bodybuilder zijn :S. Dit doet me trouwens denken aan een oud klasgenoot. Die was ook echt aan het bodybuilden alleen die had nou niet echt veel spieropbouw, haha zag er ook niet uit en hij maar sporten :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bacio vr 30 dec 2011 - 9:20

Punk'd schreef:Als je puur naar topsport kijkt is het makkelijk uit te leggen.

Mensen die sprinten die bouwen spiermassa op, je bent dan echt explosief bezig en dat houd je maar korte tijd vol (heeft ook met je bloed op dat moment te maken). (denk aan al die brede (voornamelijke donkere mannen) die tijdens atletiek de sprint trekken.

De echte duurlopers zijn echt ontzettend dun. Na een bepaald aantal minuten (dit moet ik even precies na zoeken) gaat je lichaam namelijk spieren 'verbranden' om energie te krijgen. Dat is ook de reden dat die echte duurlopers zo ontzettend dun zijn.

2 uur achter elkaar sporten is nutteloos? - Pagina 2 Run

Ik ben door het hardlopen bij mijn kuiten alleen al 4 cm kwijt. Ik bouw door het hardlopen echt geen spieren op in vergelijking met mijn krachtschema van voorheen.

(Ik loop trouwens 1x per week 40 minuten op 8.0 en 1x per week een interval varierend van 11.0 tot 7.0 en een paar wandelminuten).

Hoe lang doe je dat al? Ik vind t nl nogal langzaam/weinig. Ik loop altijd 45 min 12 tot 13 km per uur.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 21:57

Bacio als ik me niet vergis maakt snelheid nu even niet uit. Voor uithoudingsvermoegen te krijgen moet je lopen op een bepaalde snelheid voor de juiste hartslag. Zo kan je lopen op de juiste hartslag voor vetverbranding en lopen voor meer uithoudingsvermogen. Bovendien breng je met intervallen ook je contitie omhoog en zul je regelmatig herstelloopjes moeten doen. Punk'd kan nu wel lang en heel snel lopen maar dan denk ik dat ze er nu niet mee opschiet en bovendien is hardlopen best blessuregevoellig. Nu kan ze beter iets rustig en minder lang beginnen dan een uur op volle snelheid. En ik neem dat nu even aan gezien ze een maraton wil lopen.smile

Punk'd train je trouwens ook met een hartslagmeter?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 22:45

Bacio schreef:
Punk'd schreef:Als je puur naar topsport kijkt is het makkelijk uit te leggen.

Mensen die sprinten die bouwen spiermassa op, je bent dan echt explosief bezig en dat houd je maar korte tijd vol (heeft ook met je bloed op dat moment te maken). (denk aan al die brede (voornamelijke donkere mannen) die tijdens atletiek de sprint trekken.

De echte duurlopers zijn echt ontzettend dun. Na een bepaald aantal minuten (dit moet ik even precies na zoeken) gaat je lichaam namelijk spieren 'verbranden' om energie te krijgen. Dat is ook de reden dat die echte duurlopers zo ontzettend dun zijn.

2 uur achter elkaar sporten is nutteloos? - Pagina 2 Run

Ik ben door het hardlopen bij mijn kuiten alleen al 4 cm kwijt. Ik bouw door het hardlopen echt geen spieren op in vergelijking met mijn krachtschema van voorheen.

(Ik loop trouwens 1x per week 40 minuten op 8.0 en 1x per week een interval varierend van 11.0 tot 7.0 en een paar wandelminuten).

Hoe lang doe je dat al? Ik vind t nl nogal langzaam/weinig. Ik loop altijd 45 min 12 tot 13 km per uur.

Ik ben pas weer een week of 3 begonnen (heb in de zomer wel eens wat hardgelopen, maar niets spectaculairs). Dus 45 minuten 12/13 zit er bij mij nog niet in Wink

Ik doe trouwens ook cardio op lege maag, dus wil niet langer dan 40/45 minuten hardlopen. (Niet iedereen gelooft hierin, omdat je ook spieren gaat verbranden - Dus veel bodybuild achtige websites die steigeren haha, maar voor mij werkt dit heerlijk.)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: