Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

5 plaatsers

Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Pussycat wo 19 jan 2011 - 1:52

Goed alweer een topic van mij haha.
Maar ik verbaas me over iets.
Onze dochter is nu 10 dagen oud en sliep eigenlijk continue tussen de voedingen door.
Dan was ik klaar met voeden en legde haar weer in bed en dan sliep ze wel weer tot de volgende voeding.

Vanmorgen werd ze om 10 uur wakker en heeft sindsdien al niet meer geslapen?
Ze ligt gewoon wakker te kijken in bed. Ze is helemaal niet huilerig dus het is niet erg, maar ik vond het wel vreemd haha.
Tussendoor heb ik wel lekker met haar geknuffeld I love you en 1 voeding gegeven.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 1:53

Ik weet het niet meer, maar goed, als ze verder niet huilt of aangeeft dat ze wil slapen is het goed toch?

Gefeliciteerd trouwens! Hoe heet je dochter?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 2:00

Hier slaapt Flynn soms van voeding tot voeding en soms ook 3 uur niet... Heel verschillend dus. Ik zou me er niet te druk om maken, een kind regelt zichzelf Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Pussycat wo 19 jan 2011 - 2:05

Dank je liva en ze heet eline smile

Ik maakte me ook niet erge zorgen ofzo.. maar vond het wel wat vreemd had het nog niet eerder meegemaakt haha.
En aangezien je hoort dat pasgeboren baby alleen maar slapen.... ze is pas 10 dagen oud dus ja..

Maar ik denk wel dat ze tevreden ligt zo, want ze huilt niet. Ja toen ze de hik had dat vind ze wat vervelend :P



Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 2:08

Nou, mijn pasgeboren baby had het drukker met wakker zijn en huilen dan met slapen.. Hier kwam het wel eens voor dat ze in de eerste weken 2 hazenslaapjes deed van 30 minuten op een dag en verder wakker was. Ze vocht toen echt tegen de slaap, had veel last van krampjes en wilde absoluut niet alleen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Pussycat wo 19 jan 2011 - 2:19

Dromertje schreef:Nou, mijn pasgeboren baby had het drukker met wakker zijn en huilen dan met slapen.. Hier kwam het wel eens voor dat ze in de eerste weken 2 hazenslaapjes deed van 30 minuten op een dag en verder wakker was. Ze vocht toen echt tegen de slaap, had veel last van krampjes en wilde absoluut niet alleen zijn.

Maar dat kwam dus door de krampjes? Wie weet sliep ze zonder krampjes wel een stuk langer toch?

Een paar dagen terug had ik het andersom.
Ze sliep de hele dag overdag en s'nachts was ze wakker door de krampjes.
Echt zo zielig, maar dat lijkt al iets minder te worden, want vannacht heeft ze toch aardig geslapen voor haar doen.
Misschien dat ze daarom zo wakker is hahaha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  PapillonRose wo 19 jan 2011 - 4:35

Dromertje schreef:Nou, mijn pasgeboren baby had het drukker met wakker zijn en huilen dan met slapen.. Hier kwam het wel eens voor dat ze in de eerste weken 2 hazenslaapjes deed van 30 minuten op een dag en verder wakker was. Ze vocht toen echt tegen de slaap, had veel last van krampjes en wilde absoluut niet alleen zijn.

Hier precies hetzelfde. Nu slaapt ze nog steeds niet extreem veel overdag, ze kan soms best lang wakker zijn (en het is nu niet meer zo dat ze dan constant huilt, ze is vaak gewoon vrolijk en wil spelen). Je hoort vaak dat pasgeboren baby's vrijwel de hele dag 'horen' te slapen. Misschien gaat dat voor de doorsnee baby wel op, maar hier vond ik zelf dat ze vergeleken met die norm weinig sliep. Als ze gewoon tevreden is zou ik me er niet te druk om maken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Flip Fluitketel wo 19 jan 2011 - 5:20

Hier was het erg wisselend- De ene dag sliep ze meer dan de andere dag en dan kon ze wel een paar uur wakker zijn op een dag. Als ze tevreden lijkt te zijn zou ik mee geen zorgen erover maken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Fiwen wo 19 jan 2011 - 5:20

J.uul heeft de eerste 6 weken heel slecht geslapen. Ze was echt veel vaker wakker dan dat ze sliep (maargoed, ze huilde ook 8 uur per dag minimaal). Toen we daarna de juiste voeding hadden en is ze dat gigantisch gaan inhalen en heeft ze zeker 4 weken de hele dag geslapen en werd ze echt alleen maar wakker voor een voeding en viel tijdens het verschonen al weer in slaap. Nu slaapt ze nog tussen elke voeding minimaal een uur en 's nachts van 10 tot 9.

Zolang E.line niet huilt en verder gewoon lekker tevreden is zal het wel goed zijn. Als ze moe wordt valt ze vanzelf wel in slaap of gaat ze jengelen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Tazz wo 19 jan 2011 - 8:36

Hier ook hetzelfde, soms is hij 1 of 2 keer per dag gewoon een aantal uur achter elkaar wakker. vrijwel altijd in de ochtend en soms ook in de namiddag of avond.

Maar als ik denk dat als hij genoeg gegeten heeft, niet aangeeft moe te zijn en gewoon lekker rustig is dat het helemaal geen kwaad kan, ik maak daar lekker gebruik van om veel te knuffelen en hem in badje te doen etc.

Vandaag ligt hij alweer bijna de hele dag te slapen en nu mis ik hem toch wel een beetje, maar ga hem niet wakker maken alleen omdat ik wil knuffelen dat vind ik dan weer zielig ;-) Misschien is hij morgen weer wat meer wakker.



Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar? Empty Re: pasgeboren baby hoeveel wakker achter elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum