Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

2 plaatsers

Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 5:27

Vorige week ben ik ongesteld geworden en dat heeft dik een week aangehouden waarin het langzaam minder werd net zoals normaal. Vandaag ben ik het ineens weer net zo erg als de eerste 2 dagen.
Ben het nu ook al 8 dagen terwijl het normaal een dag of 4 a 5 is.
Het is gewoon weer opnieuw begonnen.

Iemand die dit ook weleens heeft gehad? Moet ik me zorgen maken?

Wel werd ik vorige week al door de pil ongesteld terwijl dat normaal pas in mijn stop week gebeurd en heb ik mijn pillenstrip netjes afgemaakt terwijl ik het al was nu is dus mijn stopweek.

groetjes Ise

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 5:31

Heb je de pil doorgeslikt?

Ik was altijd langer ongesteld wanneer ik de pil een maand doorslikte, dan kwam er een doorbraakbloeding en vervolgens nog eens de echte stopweek er achteraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Reeza di 26 jun 2012 - 5:31

Ben je op dieet?

Dat is bij mij de reden dat ik al bijna 4 weken ongesteld ben Sad
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 5:36

Hmm... toen ik ooit op dieet was, werd ik juist nauwelijks nog ongesteld..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 5:57

ben niet op dieet.

Nee, heb de pil niet doorgeslikt deze week is mijn stopweek en die neem ik nu ook gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 5:59

Als je de pil hebt doorgeslikt en tijdens het slikken van de pil een bloeding kreeg en toch doorgaat met slikken (snap je het nog? haha), dan ben je langer ongesteld. Ik heb dat zelf ook trouwens. Dus als ik bijvoorbeeld een week voor het einde van de strip een bloeding krijg, houdt die aan tot na mijn stopweek. Tenzij ik gelijk stop met slikken en een stopweek inlas.

Edit: Zie net je bericht dat je hem niet doorslikt. Dat is wel apart dan. Heb je de pil wel voor langere tijd geslikt voordat je dze stopweek had?


Laatst aangepast door Peachy op di 26 jun 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 6:00

Hmmmm... Dan zou ik deze keer en de volgende keer even afwachten. Als het dan weer zo is, zou ik naar de dokter gaan. Eerder geen reden tot paniek, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 6:12

Reeza schreef:Ben je op dieet?

Dat is bij mij de reden dat ik al bijna 4 weken ongesteld ben Sad

Idem

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Liz di 26 jun 2012 - 6:25

Reva schreef:
Reeza schreef:Ben je op dieet?

Dat is bij mij de reden dat ik al bijna 4 weken ongesteld ben zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. 1371890812

Idem

Serieus? Ik dacht dat je dan eerder niet ongesteld werd
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:22

Youandi schreef:Hmm... toen ik ooit op dieet was, werd ik juist nauwelijks nog ongesteld..

Jij op dieet ?? :O
Bij mij heeft het geen invloed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld.. Empty Re: zo vreemd, 2x achter elkaar ongesteld..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum