Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rusteloze benen?

+14
Starla
L!ND@
Aggi
ekjir@M
kwak
Fearie
PapillonRose
Alex
maiadebij
Darius
SarahKey
Monnie
Shy
Lejow
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  Lejow ma 26 dec 2011 - 0:24

Vandeweek is kijken bij de drogist, wat ze allemaal hebben..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  sharky ma 26 dec 2011 - 0:48

je benen en voeten na het douchen afspoelen met ijskoud water schijnt ook te kunnen helpen, dan wordt de doorbloeding beter. Heb ook last van kriebelbenen , heb vandaag uitgeprobeerd dus weet nog niet of het werkt. Zou ook goed zijn als je vocht vasthoudt (en ook daar heb ik helaas last van)

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  Lejow ma 26 dec 2011 - 1:11

sharky schreef:je benen en voeten na het douchen afspoelen met ijskoud water schijnt ook te kunnen helpen, dan wordt de doorbloeding beter. Heb ook last van kriebelbenen , heb vandaag uitgeprobeerd dus weet nog niet of het werkt. Zou ook goed zijn als je vocht vasthoudt (en ook daar heb ik helaas last van)

Dat valt geloof ik nog wel mee, heb mn sokken wel in mn benen staan, maar dat heb ik altijd Haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 2:50

Amazzonia schreef:
Jolicious schreef:
Lejow schreef:
Ostara schreef:Jij hebt toch ook last van lactose? In tabletten zit een hele grote hoeveelheid in. Dat zou de reactie kunnen verklaren op medicijnen.

Hmmm daar heb ik inderdaad niet bij stil gestaan.. zo voelde de pijn namelijk wel. Als ik teveel lactose binnen krijg reageer ik er ook zo op.

Dan zal dat het geweest zijn misschien? Ik neem aan dat ze er ook wel zijn zonder lactose.

In sommige tabletten zit een kleine hoeveelheid lactose, bijna niemand reageert daarop. In de meeste tabletten zit juist helemaal geen lactose, kijk maar eens op de verpakking. Ik zou gewoon een andere multivitamine proberen, dagravit of VSM bijvoorbeeld. Misschien zit er toch iets in de Kruidvat pillen waar je niet tegen kunt, zou een wat duurder merk proberen nu.

Sorry dat ik hier nog even op reageer. Maar mijn huisarts heeft mij juist het tegenovergestelde verteld. De pil zit er ook vol mee. Daarom moest ik daar ook mee stoppen want daar reageer ik ook heel erg op. Ik kan bijna geen medicijnen gebruiken. Want meestal zitten deze ook vol. Gemiddeld zin in één tablet net zoveel lactose als in drie glazen melk. Ik moet ook speciale paracetamol gebruiken. Mocht ik echt aan de medicijnen moeten dan moet ik lactase tabletten gebruiken om de lactose te kunnen omzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  ekjir@M ma 26 dec 2011 - 3:36

miss piggy schreef:Hoe wordt het behandeld?

Het blijkt dat bepaalde veranderingen in levensstijl een positieve bijdrage kunnen leveren aan het verlichten van de RLS klachten. Patiënten met RLS doen er goed aan om te zorgen voor

voldoende bedrust op regelmatige tijden
beperking alcohol- en koffieconsumptie, vooral in de uren vóór het slapen
voldoende lichaamsbeweging (maar niet te veel, intensief sporten verergert de klachten)
massage van de benen vóór het slapen.

ik heb er ook veel last van heb nu ook steunpanty's aan van de hema naar mij idee geven die toch wel wat verlichting en s'nachts heb ik mijn voeteinde een klein stukje omhoog staan.
maar helaas het gaat niet helemaal over Sad

Heb ik ook allemaal geprobeerd. Maar volgens de verloskundige komen de rusteloze benen tijdens je zwangerschap omdat het kindje prioriteit 1 heeft ten opzichte van jou lijf. Het kindje pakt dus eerst alle vitamines en mineralen die het nodig heeft en daarna is moeder aan de beurt. De rusteloze benen geven dus aan dat er ergens een tekort van is.

De laatste dagen heb ik steeds last gehad van een branderige tong. Blijkt een vitamine b12, foliumzuur en/of ijzer te kort te zijn. Na een paar dagen vitaminepillen is het te kort weer aangevuld.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  Sylvana di 27 dec 2011 - 4:03

Het schijnt dat een glas tonic voor het slapen gaan goed helpt tegen rusteloze benen.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rusteloze benen? - Pagina 3 Empty Re: Rusteloze benen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum