Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:10

Evy schreef:**
:shock:

Laatst aangepast door Smikkell op ma 26 dec 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:10

Niet : shock: Wat een teringwijf...omg!! Wat erg voor je broertje Sad
Abortus laten doen omdat je een slet bent, mijn hemel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:12

Dan spoor je echt niet. Iedereen pijn doen met een miskraam.. Jij had ook toen dat kaartje gestuurd toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:15

Yvette schreef:
Zusje schreef:Als hij hele nachten weg kan blijven dan kan hij ook gewoon weg gaan natuurlijk. Ik zou zijn spullen pakken en bij de deur zetten als ik jou was. Zou het goed zat zijn...

Kan je hem eruit zetten? Is het jouw huisje?

't is op papier nog van ons allebei, en hij kan ook echt nergens heen. Zij schijnt bij haar zus te wonen, maar 't schijnt dat zij dara ook weg moet. En zij kan ook geen kant op.

Ik lees in de voorgaande posts iets over begrip voor hem, maar dat is natuurlijk een omgekeerde wereld. Hij gaat vreemd, dan zou ik wel de laatste zijn van wie hij het recht heeft om begrip van te krijgen. En dan nog, ik geloof dat hij, voor iemand die al maandenlang vreemdgaat voor mijn neus, zich in z'n handjes mag knijpen met mij als (bijna) ex. Ik heb echt buitengewoon veel begrip voor hem gehad, ik heb me zeven jaar lang deels weggecijferd, maar de afgelopen drie maanden heb ik mezelf volledig weggecijferd. Dus sorry, kom bij mij niet aan met begrip voor hem.

Sorry als dit misschien ietwat bot overkomt, maar ik ben momenteel gewoon boos. Op alles en iedereen, maar voornamelijk op hem. En haar.

Evy: jeetje, wat rot!! Zo vlak voor kerst ook...

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 26 dec 2011 - 5:16

Klopt, ik had een kaartje gestuurd en ze had me zelfs nog gebeld om me te bedanken en te zeggen dat ze het zo lief vond. Kreng.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  _Lacey_ ma 26 dec 2011 - 5:18

Jeetje Evy, wat een rotwijf.

En Maple: hug

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella ma 26 dec 2011 - 5:23

Maple schreef:
Yvette schreef:
Zusje schreef:Als hij hele nachten weg kan blijven dan kan hij ook gewoon weg gaan natuurlijk. Ik zou zijn spullen pakken en bij de deur zetten als ik jou was. Zou het goed zat zijn...

Kan je hem eruit zetten? Is het jouw huisje?

't is op papier nog van ons allebei, en hij kan ook echt nergens heen. Zij schijnt bij haar zus te wonen, maar 't schijnt dat zij dara ook weg moet. En zij kan ook geen kant op.

Ik lees in de voorgaande posts iets over begrip voor hem, maar dat is natuurlijk een omgekeerde wereld. Hij gaat vreemd, dan zou ik wel de laatste zijn van wie hij het recht heeft om begrip van te krijgen. En dan nog, ik geloof dat hij, voor iemand die al maandenlang vreemdgaat voor mijn neus, zich in z'n handjes mag knijpen met mij als (bijna) ex. Ik heb echt buitengewoon veel begrip voor hem gehad, ik heb me zeven jaar lang deels weggecijferd, maar de afgelopen drie maanden heb ik mezelf volledig weggecijferd. Dus sorry, kom bij mij niet aan met begrip voor hem.

Sorry als dit misschien ietwat bot overkomt, maar ik ben momenteel gewoon boos. Op alles en iedereen, maar voornamelijk op hem. En haar.

Evy: jeetje, wat rot!! Zo vlak voor kerst ook...

Ik heb niets gezegd over begrip voor hem. Misschien bedoel je het in het algemeen? Kan hij niet tijdelijk naar zijn ouders terug? is het de bedoeling dat jij in het huis blijf wonen?

Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent. Het is al een verschrikkelijk situatie en dan de kerst er nog eens bij.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:24

Nee, doelde meer op Smikkel en Zusje.

Ik blijf idd in het huis wonen. Hij kan niet terug naar zijn ouders, daar loopt het momenteel ook allemaal niet helemaal lekker als ik hem moet geloven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:26

Maple schreef:Nee, doelde meer op Smikkel en Zusje.

Ik blijf idd in het huis wonen. Hij kan niet terug naar zijn ouders, daar loopt het momenteel ook allemaal niet helemaal lekker als ik hem moet geloven.
Maar hij is er wel welkom met zijn vriendin.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:28

Maar hoe gaat hij dat dan doen als de scheiding wel rond is? Of laat je dan nog steeds alles toe?

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 26 dec 2011 - 5:28

Maar goed dat het daar misschien niet lekker loopt is niet jouw probleem. Moet jij je dan maar rotter voelen doordat hij bij jouw blijft 'wonen'.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:29

Eerder gaf je aan dat je het wel prima vond omdat het financieel aantrekkelijker was, dus dat is dan wel een beetje dubbel. Wil je dat hij weg gaat of niet?

Of hij met haar naar zijn ouders gaat of niet, is niet jouw zaak. Misschien emotioneel wel, maar verder niet.

Laatst aangepast door Smikkell op ma 26 dec 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:30

Smikkell schreef:

Ja ik begrijp het ook allemaal niet meer. Van de week krijg ik nog een mailtje van z'n moeder waarin ze zegt dat ze het zo moeilijk vinden, dat ik welkom ben wanneer ik wil en dat ze me overal bij willen helpen, waar nodig en dat ik alleen maar hoef te bellen. Met sinterklaas heb ik van hem zelf nog gehoord dat ze het zo moeilijk vinden. Zijn vader schijnt zich volledig op z'n werk gestort te hebben. Uit alles maakte ik op dat ze ontzettend negatief tegenover haar stonden en dat ze de hele situatie maar moeilijk kunnen accepteren, en nu ineens is zij welkom, met kerst nota bene.

Of dit moet gewoon een spontane onhandige actie van hem zelf zijn, om haar me ete nemen, zo is hij ook wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:32

Smikkell schreef:Eerder gaf je aan dat je het wel prima vond omdat het financieel aantrekkelijker was, dus dat is dan wel een beetje dubbel. Wil je dat hij weg gaat of niet?

Of hij met haar naar zijn ouders gaat of niet, is niet jouw zaak. Misschien emotioneel wel, maar verder niet.

Echt Smikkel, nogmaals, ga jij er eens middenin zitten, kijken of je dan nog zo goed kunt relativeren. Ruilen? En ja, dat heb ik inderdaad gezegd, maar toen stond ik er misschien luchtiger in dan nu. Mijn gevoel wisselt sowieso met de dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:33

Maar weet je dat zeker dan? Ze reden alleen die kant op toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:33

Ik ga uit van de berichten die je hier post.

Edit: als je zo wisselt per dag, ook naar hem, dan snap ik wel dat het voor hem niet duidelijk is of hij nou nog even kan blijven of heel hard moet gaan zoeken.

Laatst aangepast door Smikkell op ma 26 dec 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:34

Reva schreef:Maar weet je dat zeker dan? Ze reden alleen die kant op toch?
Misshien zette ze hem daar alleen af, misschien zat er heel iemand anders in die auto.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 26 dec 2011 - 5:35

Maple schreef:
Smikkell schreef:

Ja ik begrijp het ook allemaal niet meer. Van de week krijg ik nog een mailtje van z'n moeder waarin ze zegt dat ze het zo moeilijk vinden, dat ik welkom ben wanneer ik wil en dat ze me overal bij willen helpen, waar nodig en dat ik alleen maar hoef te bellen. Met sinterklaas heb ik van hem zelf nog gehoord dat ze het zo moeilijk vinden. Zijn vader schijnt zich volledig op z'n werk gestort te hebben. Uit alles maakte ik op dat ze ontzettend negatief tegenover haar stonden en dat ze de hele situatie maar moeilijk kunnen accepteren, en nu ineens is zij welkom, met kerst nota bene.

Of dit moet gewoon een spontane onhandige actie van hem zelf zijn, om haar me ete nemen, zo is hij ook wel.

Ik denk dat je het van 2 kanten kan zien. Dat ze het vanuit jouw kant ontzettend lastig en moeilijk vinden. Maar dat ze ook weten dat het niet meer goed komt. En ook de eventuele nieuwe partner van hun zoon willen zien. (al zou ik dat niet met kerst doen maar goed)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:37

Wat hebben ze daar anders te zoeken, zij woont rechtsaf, en ze gingen linksaf-linksaf, en dat is richting z'n ouders. Hij gaf daarbij al aan dat hij naar z'n ouders ging, via zijn ouders wist ik ook dat hij daar vandaag heen zou gaan. Maargoed, alleen dacht ik dus.

Maargoed, laat maar. Blijkbaar moet ik meer begrip voor hem hebben van sommigen en blijkbaar is er een enkeling hier die zich ergert aan mij, dus ik houd m'n mond hier voortaan wel over.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:39

Maple schreef:

Wat hebben ze daar anders te zoeken, zij woont rechtsaf, en ze gingen linksaf-linksaf, en dat is richting z'n ouders. Hij gaf daarbij al aan dat hij naar z'n ouders ging, via zijn ouders wist ik ook dat hij daar vandaag heen zou gaan. Maargoed, alleen dacht ik dus.

Maargoed, laat maar. Blijkbaar moet ik meer begrip voor hem hebben van sommigen en blijkbaar is er een enkeling hier die zich ergert aan mij, dus ik houd m'n mond hier voortaan wel over.
Ik hou het er maar op dat dit je eigen invulling is, ontstaan uit emotie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:40

Doe niet zo overdreven, Maple.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:44

Echt zo fijn dat ik de halve inhoud van de koelkast mee kreeg toen oppasgezin op vakantie ging.. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:48

Lekker! Wat ga je eten? Ik zit met vienetta op schoot.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:50

Ik wil aandacht! Geen zin meer om alleen op de bank te zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:51

Roti, maar dan alleen de kip en aardappels en een Surinaamse salade met tomaat, komkommer en ui.

Ik heb ook nog twee zakken sla.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: