DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Is dat een lekkere burger? Zat er eigenlijk aan te denken om morgen maar niet te gaan Chinezen, maar me eens te goed te doen in Macdonalds. Maar de ex van de vriend van me die morgen komt werkt er, dus ik ben bang dat het toch Chinees wordt.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lejow schreef:Nu heb ik trek in een 1955 burger
wat is dat?
de 1955 clasic burger
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja, ik probeer normaal zo weinig mogelijk in huis te hebben (want ik vreet alles op). Maar nu had ik me zo gestort op het kerstdiner (iedereen was vol lof, dat wel ) dat ik mezelf ben vergeten hahaha.
Ik kan ook gewoon plakjes banaan eten en stukjes mandarijn, maar op de een of andere manier is Kerst gewoon een excuus om te (vr)eten
Ik kan ook gewoon plakjes banaan eten en stukjes mandarijn, maar op de een of andere manier is Kerst gewoon een excuus om te (vr)eten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik vind hem echt ZO goddelijk lekker!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat zit daar op bacon of zo?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zininzon schreef:Nouja, ik probeer normaal zo weinig mogelijk in huis te hebben (want ik vreet alles op). Maar nu had ik me zo gestort op het kerstdiner (iedereen was vol lof, dat wel ) dat ik mezelf ben vergeten hahaha.
wat had je gemaakt? Of had je dat al ergens verteld? fijn dat ze vol lof waren
Zo, Smikkell is nog nooit zo lang stil geweest. Geef haar en ijsje en ze is zoet
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Burn Kan me dat ongeluk nog wel vaag herinneren, nou ja meer de ophef over dat het zo slecht te bereiken was voor de hulpdiensten.
Burn Kan me dat ongeluk nog wel vaag herinneren, nou ja meer de ophef over dat het zo slecht te bereiken was voor de hulpdiensten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik eet ook echt zelden ijs, maar had er nu opeens heel erg zin in..Maura schreef:Ik heb voornamelijk zin in ijs nu. En normaal taal ik helemaal niet naar ijs.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik eet ook echt zelden ijs, maar had er nu opeens heel erg zin in..Maura schreef:Ik heb voornamelijk zin in ijs nu. En normaal taal ik helemaal niet naar ijs.
Ik heb het serieus al sinds vanmiddag. Toen bedacht ik me ook opeens dat ik zo'n bak ijs en slagroom van de winkel had moeten meenemen. Nu een beetje laat voor, maar het is kerst en morgen is de benzinepomp open en dan betaal ik voor één keer maar even iets meer. Ik MOET ijs. En dat overkomt me echt niet vaak dat de drang zo sterk is.
Gast- Gast
Jaya schreef:Ook laten bezorgen Maura?
Maura woont in een dorp en ALLES is hier dicht. En bezorgen? Daar hebben ze eigenlijk nog nooit van gehoord.
Gast- Gast
Ibbel er zit een ketchup op, nog een soort saus, gebakken uitjes, bacon, sla en tomaat
Lejow- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Nu wil ik ook een 1955 burger.
Gedeelde smart
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben niet zo van de bacon. dus dit is niks voor mij
En ijs ja daarom had ik wel vianetta gehaald voor de kerst
En ijs ja daarom had ik wel vianetta gehaald voor de kerst
Is halve smart. Maar twee keer niets, blijft niets.Lejow schreef:Maura schreef:Nu wil ik ook een 1955 burger.
Gedeelde smart
Gast- Gast
Maura schreef:Jaya schreef:Ook laten bezorgen Maura?
Maura woont in een dorp en ALLES is hier dicht. En bezorgen? Daar hebben ze eigenlijk nog nooit van gehoord.
Ooh haha, dan heb ik niks gezegd
Gast- Gast
Jaya schreef:Maura schreef:Jaya schreef:Ook laten bezorgen Maura?
Normaal heb ik nog wel een verdwaalde nepmagnum in de ijskast liggen. Maar de laatste heb ik ergens in het begin van het jaar al opgegeten. He, ik moet vaker wat laten verdwalen in mijn ijskast.
Gast- Gast
Maura schreef:Is halve smart. Maar twee keer niets, blijft niets.Lejow schreef:Maura schreef:Nu wil ik ook een 1955 burger.
Gedeelde smart
Hmmm nee.. puntje voor jou
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb hier nog wel ijs voor wie wil. Ik heb geen vriezer, dus kan het niet bewaren.
Het is best slecht eigenlijk dat je altijd maar 24 uur per dag van alles thuis kan laten bezorgen. Via IDEAL alvast betalen en alleen nog maar de voordeur open doen. Zelfs oliebollen kun je laten bezorgen. Gelukkig doe ik het zelden.
Het is best slecht eigenlijk dat je altijd maar 24 uur per dag van alles thuis kan laten bezorgen. Via IDEAL alvast betalen en alleen nog maar de voordeur open doen. Zelfs oliebollen kun je laten bezorgen. Gelukkig doe ik het zelden.
Gast- Gast
Maura schreef:Jaya schreef:Maura schreef:Jaya schreef:Ook laten bezorgen Maura?
Normaal heb ik nog wel een verdwaalde nepmagnum in de ijskast liggen. Maar de laatste heb ik ergens in het begin van het jaar al opgegeten. He, ik moet vaker wat laten verdwalen in mijn ijskast.
Gewoon zorgen dat je altijd ijs in de vriezer hebt liggen, voor dit soort noodsituaties
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: