Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles is weg :'( :'(

+37
Carra
Jeanette
PluDan
Alias
Mermaid
Verona
Caro
Makamba
JD
Pandora
Kaboutertje
Joli86
Mon Amour
flower
ekiaam87
Atelier Madame
RYW
Chocolate Cookie
Coco
Janelie
FireButterfly
Lady4
Highway
Kabouter
Gizmo
May
Ella
bolus26
Rumble
Stuiterbal
CCC
Inge
Jezzie
Alex
Lejow
Ibbeltje
ExpressoB
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Rumble wo 28 dec 2011 - 22:45

ExpressoB schreef:Hij wilt een hond nu gaan kopen, daar gaat de ruzie over. Ik ben het er totaal niet mee eens en heb genoeg goede argumenten. Hij wilt het niet horen en drijft zijn zin door.
Zijn laatste woorden op whats app, paar uur geleden, waren; krijg jij lekker de pleuris...

Hij zou het serieus uitmaken om het feit dat hij een hond wil en jij niet?
En dat je daarom de pleuris mag krijgen vind ik eigenlijk nogal een klote-opmerking.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Atelier Madame wo 28 dec 2011 - 22:58

Aaah wat een nare ontwikkelingen allemaal Sad hug

Ik denk dat het uiteindelijk met de spullen wel geregeld worden, via zijn verzekering of via jouw verzekering.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB do 29 dec 2011 - 11:26

Update: moet het gaan proberen te verhalen bij mijn eigen verzekering. Als ik het op zijn verzekering gooi, dan is de kans groter dat ik minder terug krijg.
Moet nu eerst wachten op politie rapport, verdorrie, hoop dat die morgen op de mat ligt.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 11:48

Wat een nare wending Sad. Heb je nog steeds ruzie met hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB do 29 dec 2011 - 12:11

Nee hebben we niet meer.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Kerel do 29 dec 2011 - 12:16

Dat is dan vast een winstpunt. En qua verzekering? ik zou voor twee ankers gaan liggen.. bij allebei proberen. Moeten ze samen maar kijken wie wat dekt..
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB do 29 dec 2011 - 12:52

Nee dat kan dus niet, heeft ook geen zin.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Carra do 29 dec 2011 - 20:52

Nee dat heeft inderdaad geen zin.

Als hij alleen woont, is de verzekering alleen op jouw vriend van toepassing. Indien er spullen van jou liggen moet je dat indienen bij je eigen verzekering. De verzekering van je vriend zal geen vrouwenkleding e.d. uitbetalen.
Wel zou je kunnen zeggen dat de laptop van je vriend is en hem dan bij die verzekering opgeven. Maar dat maakt voor de vergoeding niet uit, dus kan je het net zo goed zelf declareren.

Gelukkig hebben jullie geen ruzie meer! Dat kan je er nu ook niet bij hebben.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB do 29 dec 2011 - 22:54

We hebben nu ff een kleine lcd tv. Upc had ik af laten sluiten, dus gister hadden we kabel tv van hun laten activeren, hebben we iniedergeval weer iets!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 0:25

ExpressoB schreef:Kans zit erin dat hij mij de bons geeft. Hij is de weg kwijt.. Het gaat over iets anders wat ik kan het niet uit zijn hoofd praten en zie het nu echt allemaal niet meer zitten....
Vervelend dat jullie dat mee hebben gemaakt. Gelukkig hebben jullie zoveel % terug gekregen.
Ik geloof niet dat hij dat krijgt en ik helemaal niks terug krijg, van wat er van mij is gestolen..


EB ik wil helemaal niet vervelend doen maar heeft je vriend dit niet altijd gehad? Bedoel het niet verkeerd maar heb ik het verleden wel eens dingen over jou en je vriend gelezen waarin je vriend ook heel erg vaak onredelijk was. Hij komt bij mij een beetje over als een heetgeklakerd mannetje over die heel erg moeilijk te kalmeren is en jij in z'n situatie continue op je tenen moet lopen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn meid. Dit lijkt me allemaal ook een beetje de druppel! Ik merk ook dat als je vriend weer zijn buien heeft dat je hem continue gaat zitten verdedigen. Maar ik vraag me echt een beetje af wordt je hier wel gelukkig van en ben je het ook?

Ik wil geen ruzie of een discussie starten, maar ik moest ineens denken aan dingen die je in het verleden over je vriend hier heb neegezet en dat klonk ook niet allemaal positief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB vr 30 dec 2011 - 2:09

Sinds de inbraak is hij positief veranderd, hoe stom dat misschien klinkt.
Aanhankelijk, zegt lieve dingen, meerdere malen gezegd dat hij van mij houd.
Hij moet dit ook op zijn eigen manier verwerken en dan kun je uit je slof schieten, niet dat dat echt gebeurt is.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 2:20

Maar ben je dan niet bang dat het tijdelijk is en dat hij weer in zijn oude gewoonte valt? Gun het je van harte, maar het lijkt me zo moeilijk joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB vr 30 dec 2011 - 3:31

Ja, dat gaat wel door je heen. Is ook moeilijk... Hoelang het goed blijft gaan weet ik niet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Ella vr 30 dec 2011 - 5:56

Heb je al iets van de politie gehoord, over slachtofferhulp?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB vr 30 dec 2011 - 14:50

Yvette schreef:Heb je al iets van de politie gehoord, over slachtofferhulp?

Heb een foldertje ontvangen en word maandag weer gebelt maar ik moest er zelf achteraan.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB za 31 dec 2011 - 16:27

Vet vaag, moest opeens weer inloggen, heb altijd wachtwoord onthouden aangevinkt.
Op me laptop ook maar zit nu op mijn mobiel. Het eerst wat door me hoofd schoot, was misschien hebben ze nu mijn laptop gekraakt!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Roza za 31 dec 2011 - 16:42

ExpressoB schreef:Vet vaag, moest opeens weer inloggen, heb altijd wachtwoord onthouden aangevinkt.
Op me laptop ook maar zit nu op mijn mobiel. Het eerst wat door me hoofd schoot, was misschien hebben ze nu mijn laptop gekraakt!

Dat is altijd zo op de 1e van een nieuwr maand..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB za 31 dec 2011 - 19:21

Oké, dan weet ik dat.
Politie rapport is de 31e binnen gekomen, nu snel alles regelen, want zal heus een lange tijd over heen gaan voordat we wat terug krijgen.
Mijn vriend had een rechtstreeks adres gekregen waar hij het heen kan sturen, want anders duurt het blijkbaar nog langer.
Iemand enig idee hoelang het kan duren?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB di 10 jan 2012 - 7:49

Even een update voor wie wil weten hoe het nu gaat.



Afgelopen maandag zijn we bij slachtoffer hulp geweest.

Papieren voor mijn verzekering zijn opgestuurd maar ze verwachten dat het door mijn verzekering niet vergoed word(wat er van mij allemaal is gestolen).

Gisteren alles opgestuurd voor mijn vriends verzekering, nu maar afwachten en hopen!



Zijn raam is vandaag gemaakt, ook wel weer prettig ipv een noodglasplaat.



We zijn er nog lang niet overheen, nooit gedacht dat het zo'n impact zou hebben!! niet dat ik of hij het al eens eerder hadden meegemaakt maar toch. Langzaam aan moet het slijten en moeten we ons weer prettig voelen in zijn huis (ik woon niet bij hem).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 11:06

Ik kan me juist wel voorstellen dat het zo'n impact heeft. Het is toch nogal wat. Balen zeg, als je niks terugkrijgt... Ik dacht dat een tijdje geleden er reclame werd gemaakt over zo'n verzekering waarbij je spullen ook buitenshuis verzekerd zijn. Ik bedoel, een laptop is tenslotte niet voor niets een laptop, die kun je meenemen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Sjaantje di 10 jan 2012 - 11:14

Zo'n ervaring is vreselijk! Zelf een poging tot inbraak meegemaakt en ik vond het zo'n naar idee dat er mensen zijn die niet van andermans spullen af kunnen blijven.
Ik hoop dat je het gauw achter je kunt laten en dat je er met de verzekering toch zo goed mogelijk uit komt. hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Pompoen di 10 jan 2012 - 11:24

Bij mijn zusje is 4x ingebroken, de eerste 3 keer vond ze al vreselijk, ze had zo'n moeite met alleen thuis zijn daarna. De 4e keer was de druppel, toen stond ze oog in oog met de beste inbreker, heeft geschreeuwd dat ie weg moest gaan.
Daarna durfde ze niet meer alleen te zijn voor hele lange tijd. Ze heeft bij mijn ouders en bij mij geslapen maar terug naar het huis wilde ze niet meer, nooit meer. Ze heeft haar huis verkocht en is in het oude huis van mijn oma gaan wonen. Daarnaast is ze in therapie geweest voor post traumatische stressstoornis.

Nou is dit natuurlijk een extreem verhaal, maar inbraken hebben wel degelijk een grote impact, juist omdat je op de plek waar je het allerveiligste zou moeten zijn, het gevoel hebt niet meer veilig te zijn omdat er altijd iemand naar binnen kan komen. Het is ook een enorme inbreuk op je privacy.
Ik was al helemaal van de kaart toen mijn fiets gestolen was. Ik was echt zo boos en verdrietig dat iemand aan mijn spullen had gezeten. Het was niet om de fiets, die was vervangbaar. Maar gewoon het feit dat iemand anders, een vreemde met zijn vingers niet van mijn fiets af kon blijven en 'm moest stelen. Ik vond het afschuwelijk.
Nou moet je na gaan als er iemand in je huis inbreekt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 12:24

't Kan inderdaad een onwijze impact hebben op een leven.. Er is jaren geleden bij ons ook ingebroken, 'gelukkig' bij mijn vader, dat huis staat doordeweeks veelal leeg, ook stom van ons natuurlijk, is bijna een uitnodiging... Maar daar zijn ze zelfs m'n ondergoed la doorgegaan, de wasmand, álles... Je voelt je zo.. 'violated'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 12:25

Zusje schreef:Ik kan me juist wel voorstellen dat het zo'n impact heeft. Het is toch nogal wat. Balen zeg, als je niks terugkrijgt... Ik dacht dat een tijdje geleden er reclame werd gemaakt over zo'n verzekering waarbij je spullen ook buitenshuis verzekerd zijn. Ik bedoel, een laptop is tenslotte niet voor niets een laptop, die kun je meenemen...

Ik zag het toevallig bij Ditzo idd, omdat ik op zoek was naar een verzekering voor mijn ipad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  ExpressoB wo 11 jan 2012 - 5:36

Bedankt voor je verhaal Pompoen, iedereen trouwens. Nou het is dus niet raar dat ik(we) er nog veel moeite mee hebben. We gaan binnenkort een automatische bouwlamp in de tuin plaatsen en als hij nog geld over heeft eens kijken of we nog iets kunnen beveiligen en gordijnen.

Hij werd vandaag gebeld door de man van de verzekering. Hij wilde wat prijzen weten van een aantal gestolen goederen (horloge, overhemd, camera enzo) Mijn vriend noemde wat prijzen en die man maakte er .. euro van, dat zou die wel vergoeden. Dus hopen maar dat het allemaal goed uitpakt voor hem!

Wat betreft mijn spullen, dat is nog afwachten, moet eerst een reactie krijgen van mijn unive verzekering.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles is weg :'( :'( - Pagina 5 Empty Re: Alles is weg :'( :'(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum