Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan het malen over van alles

+4
SoGood
Angela_1986
Atelier Madame
ShallY
8 plaatsers

Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Aan het malen over van alles

Bericht  ShallY do 21 jul 2011 - 1:44

Hebben jullie dat ook wel eens dat als je een dagje thuis bent en weinig te doen hebt, alleen maar over alles aan het nadenken bent?
Ik wel en word er gewoon 'gek' van en krijg er koppijn van Cry


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 1:52

Nee, juist niet. Ik ben met verdriet juist graag thuis, op mijn werk ben ik dan juist steeds afgeleid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Atelier Madame do 21 jul 2011 - 1:57

Ik ken het gevoel wel hoor, ik ben iemand die zich echt over van alles druk kan maken.

Een voorbeeld:
ik heb nu een half jaar stage gelopen voor mijn afstuderen, in september moet ik nog tot sowieso de kerstvakantie mn scriptie schrijven. Ik wil in die periode weer een bijbaan hebben omdat ik geen stufi meer krijg, en de huur moet immers toch ergens betaald van worden Dan kan ik me nu al helemaal druk maken over het feit dat ik al 23 ben en op sommige plaatsen om mn leeftijd dus niet zo makkelijk meer aangenomen zal worden etc etc. Waarschijnlijk helemaal nergens voor nodig, maar zoals nu zit ik nog op mn stage (en in de tussentijd ga ik nog 3 weken fulltime werken in het ziekenhuis) en kan ik er gewoon écht over door blijven malen. En maar zoeken naar vacatures de hele tijd ipv netjes aan mn scriptie te werken.. zo stom...
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Angela_1986 do 21 jul 2011 - 1:58

Ja dat heb ik ook wel eens! Daarom ben ik ook niet altijd blij met m'n vrije dagen... laughcry
Ik probeer mezelf er maar aan over te geven want hoe meer ik denk 'Ik moet niet malen', hoe harder ik 't doe. En probeer toch iets (leuks) te gaan doen, wees lief voor jezelf!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  ShallY do 21 jul 2011 - 2:11

Ik ben niet echt verdrietig hoor maar ik krijg het gewoon niet uit mn hoofd.

Zo wil ik (mijn vriend ook) graag een kindje. Maar aangezien de geschiedenis van mijn moeder en zus ben ik bang dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren en daar ben ik bang voor. Bang wat mij misschien wel te wachten staat. Het hoeft niet zo te zijn natuurlijk en ik moet ook gewoon maar afwachten maar ik kan hierin heel erg vooruit denken en me misschien druk maken om niks.

Ik vraag me ook af of ik wel op mijn plek zit wat werk betreft. Ik werk in de kinderopvang, heb het heel erg naar mijn zin. Het was maar een tijdelijke baan maar ik mag blijven! Heel leuk!Maar toch knaagt er iets..wil ik dit blijven doen?

En dan ook gewoon nog over mezelf. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ik ben te zwaar en ben bezig met afvallen maar dit schiet ook niet op.

Pff..als ik dus aan het werk ben dan heb ik hier helemaal geen tijd voor om over na te denken.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  SoGood do 21 jul 2011 - 2:21

Ik herken het. Toen ik heel lang tegen mijn zin werkloos was, heeft me dat zelfs bijna mijn relatie gekost. Ik zat mezelf behoorlijk in de weg en ik hoop dat nooit meer mee te hoeven maken. Ik hoop dat je je gedachten een beetje kan verzetten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Droopy28 do 21 jul 2011 - 22:48

Ik heb dat vooral 's nachts.. probeer dan maar eens te slapen :shock:

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Shy do 21 jul 2011 - 23:01

Pff ik zit ook lekker te malen hier, gisteravond een beetje ruzie gehad met mijn vriend en uiteindelijk gaat het nergens over, toen hij mij daarna een klein kind noemde was ik er helemaal klaar mee. pff mannen :shock:
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  piene1983 vr 22 jul 2011 - 3:29

Herkenbaar! En met een vakantie van 5 weken ( onderwijs...) voor de deur is dat wel iets waar ik me zorgen om maak. Kun je nagaan, me zorgen maken of ik me zorgen ga maken! Haha! Wat bij mij vaak helpt is de dingen van me af schrijven, opschrijven maakt dat het uit mijn hoofd gaat. Soms is het een to do lijstje, soms een "lief dagboek" verhaal of een brief aan mezelf... Moet helaas toegeven dat dit niet altijd werkt.... Het zijn "hulpjes". En soms, soms is het gewoon niet anders en zit ik mezelf een hele dag in de weg en ben vervolgens een soort godzilla voor mn vriend. Pech, dat hoort bij mij!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Chelle vr 22 jul 2011 - 4:50

ShallY schreef:Hebben jullie dat ook wel eens dat als je een dagje thuis bent en weinig te doen hebt, alleen maar over alles aan het nadenken bent?
Ik wel en word er gewoon 'gek' van en krijg er koppijn van Cry


Ik heb dat ook ja. Ik denk dan aan van alles. Weinig aan te doen "denk" ik. nerd
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het malen over van alles Empty Re: Aan het malen over van alles

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum