Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En dan rammelt alles....

5 plaatsers

Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty En dan rammelt alles....

Bericht  Isolt ma 1 jul 2013 - 4:04

Vanaf het puntje op mijn hoofd tot in het puntjes van mijn tenen. Mijn hele lijf schreeuwt echt om een baby. Op het werk is het nu erg rustig en ik heb internet tot mijn beschikking, in een mum van tijd had ik al een hele babyuitzet bij elkaar geshopt. Natuurlijk alles weer weggehaald. Het werk van mijn vriend is op dit moment zeer onzeker. Dus hij vindt het nu niet verstandig om aan kinderen te beginnen. En ik weet dat hij daar heel erg gelijk in heeft. Maar mijn gevoel zegt heel iets anders. Volgend jaar maart hebben wij duidelijkheid over de toekomst van mijn vriend zijn baan. Als dat goed gaat hebben wij weer vier jaar zekerheid en dat wil hij wel voor een kindje gaan. Maar hoe houd ik tot die tijd die eierstokken rustig?
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Stokstaartje ma 1 jul 2013 - 4:36

dit is voor mij heeeeeeel erg herkenbaar. Dit heb ik ook gehad. Het enige wat hielp was een beetje voor struisvogelspelen, maar ja daarna komt alles elke keer 3dubbel zo hard terug. Dus heb niet echt tips helaas. Heel veel sterkte..hug
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Sam ma 1 jul 2013 - 4:43

Ik heb er de laatste weken ook ontzettend last van.
Ben er echt totaal van uit mijn humeur. Ik houd mezelf maar voor dat ik eerst wil trouwen en afstuderen. Dus daar houd ik me dan vooral mee bezig. Maar poe, lastig.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Eep ma 1 jul 2013 - 7:34

Lastig dat je nog tot maart 'moet' wachten.hug Ik herken mezelf in wat je zegt.
Ik heb ook last van rammelaars in m'n buik, al een paar maanden. Inmiddels hebben we besloten er in september voor te gaan, dus het wachten is nog te overzien. Ik zoek op internet naar kinderwagens/babykamers/babynamen, en haal regelmatig tijdschriften in huis. Mijn werk is gericht op kinderen en gezinnen, dus ik zie nogal vaak kleine baby's en zwangere vrouwen. Dus hier ook geen tips, ik rammel voorlopig nog wel door haha.
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Isolt di 2 jul 2013 - 20:44

Fijn de herkenning. Jammer dat er niemand tips heeft. "Gelukkig" heeft een vriendin van mij er ook last van. Maar zij is net twee maanden samen met haar vriend. Dus daar is het nog helemaal niet aan de orde. Kunnen wij bij elkaar klagen over onze hormonen. Maar mocht iemand de ultieme tip hebben, dan hoor ik deze graag. Zelfs mijn altijd huilende neefje kan ze niet stoppen. Terwijl ik door hem eerder er heilig van overtuigd was ze niet te willen. Laughing
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Le Chat Noir di 2 jul 2013 - 21:30

Afleiding zoeken en alles met baby' s uit de weg gaan voor zover mogelijk :-)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Isolt di 2 jul 2013 - 22:41

Ja, dat is het beste. Alleen werk ik in het onderwijs. Dit zijn geen baby's meer maar kleuters zijn ook super schattig. Daarbij ben ik donderdag tante geworden van een super schattig neefje. Dus deze wil ik ook heel vaak bezoeken. Laughing
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan rammelt alles.... Empty Re: En dan rammelt alles....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum