Blackberry - alles weg???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blackberry - alles weg???
Dit is echt zó raar...
Mijn blackberry lag op tafel, had er een halfuur geleden nog op gekeken.
Nu pak ik hem net en alles is weg; mijn tel nummers, mn smsjes, foto's, ping contacten, instellingen.
Gek genoeg staan de apps die ik heb gedownload er nog wel in....
Weet iemand hoe dit kan?? is het mogelijk dat iemand van buitenaf op de een of andere manier mijn telefoon inkan ofzo?
Ik heb niet op een verkeerd knopje gedrukt ofzo, ik snap er geen bal van, en weet niet zo goed of dit kwaad kan.
Die stomme vodafone klantenservice is tot 20.00 bereikbaar, en dit gebeurd natuurlijk weer net om 20.05.
Weet iemand hoe dit kan? of het kwaad kan? en of er een manier is waarop ik mijn gegevens terug kan krijgen?
Mijn blackberry lag op tafel, had er een halfuur geleden nog op gekeken.
Nu pak ik hem net en alles is weg; mijn tel nummers, mn smsjes, foto's, ping contacten, instellingen.
Gek genoeg staan de apps die ik heb gedownload er nog wel in....
Weet iemand hoe dit kan?? is het mogelijk dat iemand van buitenaf op de een of andere manier mijn telefoon inkan ofzo?
Ik heb niet op een verkeerd knopje gedrukt ofzo, ik snap er geen bal van, en weet niet zo goed of dit kwaad kan.
Die stomme vodafone klantenservice is tot 20.00 bereikbaar, en dit gebeurd natuurlijk weer net om 20.05.
Weet iemand hoe dit kan? of het kwaad kan? en of er een manier is waarop ik mijn gegevens terug kan krijgen?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Blackberry - alles weg???
Ik heb er nog nooit van gehoord, dus ik kan je niet helpen. Maar vervelend is het zeker.
Gast- Gast
Misschien een of andere storing?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien je geheugenkaartje even opnieuw erin doen? Ik heb het ook wel eens gehad en dan zat het geheugenkaartje ineens niet goed.
Gast- Gast
Heb je hem al uitgezet, alles eruit gehaald (batterij, simkaart, geheugenkaart) en daarna weer opnieuw aangezet?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook een keer gehad met mijn BB, zat ook mijn geheugenkaartje er niet goed in.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» MB app op Blackberry
» Blackberry Thema's
» Blackberry, wat is er leuk aan?
» Blackberry vraagjes?
» blackberry vraagje.
» Blackberry Thema's
» Blackberry, wat is er leuk aan?